abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 4 juni 2005 @ 10:03:58 #1
5428 crew  miss_sly
pi_27628748
En hier verder, even mijn laatste posts gekopieerd.


mallemeid, het komt wel dichtbij he? Ben je ergens specifiek nerveus voor, of 'gewoon' omdat het hetle circus dus dan zo'n beetje gaat beginnen (de dietist was toch de eerste stap in de mmm voor jullie, als ik het goed begrepen heb? Spannend hoor
Het pakketje is trouwens aangekomen in mijn vakantie, waarvoor nogmaals heel erg bedankt!


HGKM, gefeliciteerd! Inderdaad fijn om te horen over gelukte pogingen! Geniet van de zwangerschap


minoes, succes met wachten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_27656626
Miss-sly.......nog 5 dagen,dus we gaan aftellen.Had vanmiddag wat buikpijn,maar verder niks van wat ik vorige keer had.Toen was het echter niet gelukt,dus wie weet.....
Groetjes,Minoes
pi_27656919
Ik ben zo nerveus voor de dietist, dat ik op de weegschaal moet, gemeten...ze komt gewoon zo 'dichtbij' en daar zie ik heel erg tegenop...Maarja, het duurt nog een kleine 2 weken dus eerst nog maar niet druk maken
  Moderator zondag 5 juni 2005 @ 22:27:37 #4
5428 crew  miss_sly
pi_27658723
We duimen gewoon door, minoes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 5 juni 2005 @ 22:29:07 #5
5428 crew  miss_sly
pi_27658782
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:40 schreef mallemeid het volgende:
Ik ben zo nerveus voor de dietist, dat ik op de weegschaal moet, gemeten...ze komt gewoon zo 'dichtbij' en daar zie ik heel erg tegenop...Maarja, het duurt nog een kleine 2 weken dus eerst nog maar niet druk maken
Vind je de weegschaal confronterend? Weet je wel zelf hoeveel je weegt?
ik zou dat ook neit prettig vinden hoor; ik sta zelf ook altijd alleen op de weegschaal en de enige die weet hoeveel ik weeg is mijn . En de dames in het dieetclub topic Kom je daar ook naartoe? Kan echt helpen hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_27660109
Ik weet zelf hoeveel ik weeg en mijn weet het ook, verder niemand...Het dieettopic is ook te confronterend, je moet je gewicht opgeven enzo. Ik laat dat liever in het midden .
  maandag 6 juni 2005 @ 00:06:04 #7
1087 Merisse
broddeltante
pi_27662133
Mallemeid kan me voorstellen dat het eng is weegschaal, dieet, confronterend inderdaad. Sterkte en succes. Keep us posted.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_27671246
mallemeid... ik wil je alvast succes wensen voor als je naar de dietist moet. begrijp dat het confronterend is, maar uiteindelijk is het voor een goed doel stick to that

  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 12:30:11 #9
43556 miss_dynastie
pi_27671581
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef mallemeid het volgende:
Ik weet zelf hoeveel ik weeg en mijn weet het ook, verder niemand...Het dieettopic is ook te confronterend, je moet je gewicht opgeven enzo. Ik laat dat liever in het midden .
Je HOEFT je gewicht niet op te geven hoor, dus als je denkt er steun te kunnen vinden, kun je je daar ook melden zonder met de billen bloot te gaan
overigens, om je een hart onder de riem te steken: das de reden dat ik de sportschool uitstel, ik moet er niet aan denken om daar uh...
pi_27671954
Merisse, girly miss_d

miss_d ik vind het gevoel van voldaanheid (bestaat dat woord uberhaupt? ) na het sporten het wegen echt waard...alleen nu moet ik dus weer opnieuw wegen enzooo dus ben ik al een halfjaar ofzo niet meer geweest

[ Bericht 3% gewijzigd door mallemeid op 06-06-2005 13:31:29 ]
pi_27672124
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je HOEFT je gewicht niet op te geven hoor, dus als je denkt er steun te kunnen vinden, kun je je daar ook melden zonder met de billen bloot te gaan
overigens, om je een hart onder de riem te steken: das de reden dat ik de sportschool uitstel, ik moet er niet aan denken om daar uh...
jah begrijpelijk dat je dan geen zin om daar tussen te staan, zowieso hou ik er al niet van om naar een sportschool te gaan, dus heb ik maar gespaard.. en nu heb ik een crosstrainer thuis, en die werkt perfect (misschien een tip?)
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:44 schreef mallemeid het volgende:
Merisse, girly miss_d

[sub]miss_d ik vind het gevoel van voldaanheid (bestaat dat woord uberhaupt? ) na het sporten het wegen echt waard...alleen nu moet ik dus weer opnieuw wegen enzooo dus ben ik al een halfjaar ofzo niet meer geweest [sub]
meis houd moed, en misschien wat MD zegt dat je daar steun kan vinden in dat topic.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:15:22 #12
122081 HetGroteKleineMannetje
Meesterlijke poepchinees
pi_27674745
Nog even terugkomen op het gesloten topic: HetGroteKleineVrouwtje is ook al 37, dus het mocht ook wel. Op 15 juni moeten we een eerste echo laten maken. Het blijft dus vreselijk spannend.
  maandag 6 juni 2005 @ 14:20:07 #13
122081 HetGroteKleineMannetje
Meesterlijke poepchinees
pi_27674944
O ja, minoes: je vroeg nog naar de kosten als je elke dag moet prikken met Gonal F. Eén prikpen kost 220 euro, en soms heb je anderhalve pen nodig voor een cyclus. In een van de eerste maanden waren we daarom bijna 600 euro kwijt. Het is dus wel dure business, helaas.
pi_27675445
Grootkleinmannetje........ik heb even op mijn lijst gekeken en daar staat ook dat gonal/puregon.Ik wist eig.niet dat dat kant en klaar in een pen zat.Wel makkelijk,geen geklooi met ampullen.Net zoiets als een insuline-pen dus.
Ik begrijp dat je dus niet weet,hoeveel je van te voren nodig hebt?Das wel lastig,want dan moet je er of 2 nemen of terug voor nog 1.
Nou ja,eerst vrijdag maar es afwachten.Grappig,dat je vrouw net zo oud als mij is

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 15:12:21 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_27676861
Minoes, ik duim voor je hoor

Mallemeid
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:52:48 #16
122081 HetGroteKleineMannetje
Meesterlijke poepchinees
pi_27678392
quote:
Op maandag 6 juni 2005 14:35 schreef minoes_ het volgende:
Ik begrijp dat je dus niet weet,hoeveel je van te voren nodig hebt?
Punt is dat je follikels een miminumgrootte moeten bereiken. Zolang ze die nog niet hebben moet je 'doorspuiten'. Als de gynaecoloog zegt dat ze groot genoeg zijn kun je pas stoppen met prikken. Dat kan dus zijn als je nog maar de helft van de pen hebt gebruikt, maar het kan ook zijn dat je al anderhalve pen verder bent. Helemaal afhankelijk van je follikels dus.

Als je follikel groot genoeg is word je ingepland voor een IUI, vlak van te voren wordt dan pregnyl gespoten (door een verpleegkundige, dat mag je geloof ik niet zelf) om de eisprong binnen 36 uur op te wekken.

Sjonge, ik lijk wel een expert
  maandag 6 juni 2005 @ 18:54:55 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27684273
HGKM, pregnyl mag je ook zelf spuiten hoor
Ik heb het zelf gedaan voor ICSI en volgens mij moet Minoes ook pregnyl zelf spuiten voor IUI



als je er mee te maken hebt gehad, lijk je idd wel een expert.. zeker voor mensen die er helemaal niet mee bekend zijn
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 6 juni 2005 @ 19:05:01 #18
122081 HetGroteKleineMannetje
Meesterlijke poepchinees
pi_27684579
Weer wat geleerd
pi_27691691
Nou,bij mij groeien mijn follikels erg goed en regelmatig,dus ik denk dat het dan niet zo lang zal duren.Maar goed,ik loop op de zaken vooruit
Ow ja en de pregnyl mag ik gewoon zelf doen.
Slaapmeisje,hoe is t met jou meis

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 22:54:54 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_27692883
Ik mocht ook gewoon zelf mijn Pregnyl spuiten. Het hangt er geloof ik vanaf of het subcutaan (onder de huid, dus in het been of een buikplooi) of intramusculair gespoten moet worden. Dat laatste wordt niet zelf gedaan, maar door een verpleegkundige. Hangt helemaal van het ziekenhuis af.

Minoes, tja hoe het met mij gaat? Weinig te zeggen eigenlijk. We gaan pas in september beginnen met IVF dus tot die tijd zal het vrij rustig zijn op Slaapmeisjesgebied. Ik lees en leef wel mee hier hoor, maar kheb zelf niet veel te melden.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_27694903
Slaapmeisje, ik vind je een held. Je staat altlijd voor iedereen klaar, iedereen hier kan altijd op jouw steun rekenen. Zelfs nu je zelf even niet 'bezig' bent ben je er toch voor anderen. Petje af voor je .

Gaan jullie ook iets 'leuks' doen, als in, op vakantie ofzo?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:18:47 #22
1087 Merisse
broddeltante
pi_27702673
Minoessie: jompeldejompel voor jou
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_27704624
Hi,

even een korte update van mij.
Ik heb mijn eerste ronde clomid achter de rug. En ik had een super mooi
eitje van 2 cm. bij de controle. Maar helaas het heeft niet mogen zijn dat
het is uitgegroeit tot een bevrucht eitje.
Dus nu gaan we volgende week op naar de 2e ronde clomid. Ik moet dan 2
tabletjes gaan slikken per dag, 5 dagen lang.
Ik ben wel weer "spontaan" ongi geworden dus daar heb ik geen extra dingen
voor hoeven slikken. Dat is weer mooi mee genomen. Het was ook niet mega
laat of zo best wel op tijd. Dat heb ik ook nog niet eerder gehad. Dus dat
is allemaal wel positief. Ik moet de 4e nu weer terug komen in de VU voor
controle. Zal mij benieuwen.

Groetjes
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 15:51:14 #24
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_27711377
mouschy wat jammer dat je eerste poging niet is gelukt. Laten we het erop houden dat het de eerste keer proefdraaien was en dat jullie nu gewoon zwanger gaan worden deze ronde

mallemeid je bent een lieffie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_27718256
zoooo me is thuis... ff een update van moi

vandaag het gesprek gehad, en alles was ik mag vanaf nu officieel gaan KVKen
kan het nog steeds niet geloven, maar ben helemaal blij hihi.
3 maanden wil ze eerst aankijken of mijn cyclus netjes op gang komt etc, en of het allemaal spontaan gaat, en mocht dat niet zo zijn, moet ik weer aan de clomid.
Ook willen ze me toch nog iedere maand mij laten bloed prikken voor vervolg, maar daar hoef ik me verder geen zorgen over te maken, dat is gewoon extra controle.
Dus we gaan er helemaal weer voor!!

mouschy succes met de 2de ronde clomid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')