Dank je wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:36 schreef Leana het volgende:
De laatste cd van BOudewijn de Groot staan hele mooie liedjes op. Volgens mij ook iets wat past bij deze gebeurtenis.
Gecondoleerd trouwens...
Nou echt hè, mijn moeder had vroeger een konijn...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:21 schreef Fixxxer het volgende:
Flappie.
Ja, alles wat in de begrafenis top 50 staat is nu inderdaad wel voorbijgekomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:26 schreef Murray het volgende:
Ik weet er wel een paar, maar niet in het nederlands.
Ja, Mieke Telkamp.
Staat Wim Sonneveld - Het Dorp er ook in? Prachtig mooi sfeervol nummer. Roept altijd herinneringen aan vroeger op, ook al hoor je 't voor het eerst.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:28 schreef Biancavia het volgende:
Ja, alles wat in de begrafenis top 50 staat is nu inderdaad wel voorbijgekomen.
Dat draai je toch niet op een begravenis?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:27 schreef Meneer_Storm het volgende:
Voltooid Verleden Tijd van Isookschitterend!![]()
![]()
http://www.dela.nl/main.html?page=/vi/pages/muziektop5.php3quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:30 schreef Arcee het volgende:
Staat Wim Sonneveld - Het Dorp er ook in? Prachtig mooi sfeervol nummer. Roept altijd herinneringen aan vroeger op, ook al hoor je 't voor het eerst.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:30 schreef Tokay het volgende:
Gecondoleerd met het overlijden van je opa, lieve Bianca.
Die staat denk ik op 1 in de begrafenis top 100.quote:Ik vind het best moeilijk om suggesties te doen...
Afscheid nemen bestaat niet, van Marco Borsato?
Ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:33 schreef Arcee het volgende:
Volumia - Afscheid, ook een mooie.
quote:De koffers staan al buiten, de achterklep slaat dicht
een laatste lange kus in het vroege ochtendlicht
je kijkt me liefjes aan en pakt me stevig beet
ik fluister in je oor, dat ik je niet vergeet
48quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:33 schreef Arcee het volgende:
Volumia - Afscheid, ook een mooie.
42quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:32 schreef Biancavia het volgende:
Die staat denk ik op 1 in de begrafenis top 100.
Dat verstaat mijn opa toch niet!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:42 schreef Tokay het volgende:
Jammer dat het per se Nederlandstalig moet zijn.
Vole van Céline Dion is anders ook een mooi ingetogen nummer.
Wim Sonneveld vonden ze allebei wel heel erg mooi.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:40 schreef Tokay het volgende:
Het dorp is gewoon een heel mooi melancholiek nummer.
En heel mooi gezongen door Sonneveld, natuurlijk.
Het past mi ook meer bij mensen van die leeftijd dan bijv. Volumia
In het Engels dan, Fly?quote:
Don't cry for me Argentina... the truth is i never loved you....quote:Het leek er op dat ze eeuwig in de begrafenis Top-5 zou staan, maar Mieke Telkamp is er nu toch echt uit verdwenen. Het smartelijke Waarheen, waar voor is in populariteit voorbij gestreefd door Time to say goodbye van Andrea Boccelli & Sarah Brighton (1), Ave Maria door diverse uitvoerenden (2), Tears in heaven van Eric Clapton (3), One day I'Ilfly away van Randy Crawford (4) en het weinig toepasselijke Don’t cry for me Argentina van Madonna (5).
'left' is het toch zeker in plaats van 'loved'?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:46 schreef Murray het volgende:
[..]
Don't cry for me Argentina... the truth is i never loved you....
Oh, goed zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:48 schreef Fixxxer het volgende:
-
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
'left' is het toch zeker in plaats van 'loved'?
Wat een bijzondere misinterpretatie van dat liedje!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:49 schreef Murray het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik heb altijd gedacht dat het 'loved' was...
Het hele nummer is nu wel ineens een stuk logischer....quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat een bijzondere misinterpretatie van dat liedje!
Jij vond die Evita ondertussen al een sarcastisch takkewijf zeker?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Het hele nummer is nu wel ineens een stuk logischer....![]()
Ik snapte al niet dat die Argentijnen nog steeds zo dol op haar bleven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij vond die Evita ondertussen al een sarcastisch takkewijf zeker?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:00 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik snapte al niet dat die Argentijnen nog steeds zo dol op haar bleven.
Nou, het zal wel Wim Sonneveld worden, en anders Mooie Dag.quote:Maar dit is wel erg offtopic.
Sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |