waarom is een eis dat er een merkje op staat ??????
Vréémde manier om schoenen te kiezen.
Persoonlijk vind ik dat schoenen van goed materiaal moeten zijn,lekker moeten lopen, kwalitatief goed ( een hak/geknapte bandjes vervangen na 2 weken is niet echt waar ik naar uit kijk ).
Het merk zal me werkelijk aan m'n xxxx roesten.
En als ik schoenen nodig heb voor erbij... bijvoorbeeld als ik activiteiten ga doen waarvan ik weet dat hoe kwalitatief goed de schoen ook is, hij na gebruik verpest is... dan loop ik de dichtbijzijnde schoenenreus oid binnen en haal ik daar wat mij het prettigst zit binnen het budget dat ik ervoor over heb.
Voor 50 euro kan je denk ik wel gemiddelde schoenen halen.
Het is alleen ene beetje moeilijk schatten... dames schoenen zijn of véél duurder ( laarzen bijvoorbeeld ) of een stukje goedkoper.
Ik heb op het moment laarzen van 160 euro en openhakschoentjes van Dolcis voor 30 euro... de andere schoenen in mijn kast zijn voor modderpoelen, strandwandelingen (waarbij het niet uitmaakt als het water over mijn schoenen heen spoelt tijdens het spelen met mijn kinderen).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill