Wat leukquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:04 schreef Doekes het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb een hele leuke kleindochter...
Mijn vriendin heeft drie kids, waarvan er een een dochter heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Hoe kun je nou opa zijn zonder vader te zijn
Aha, maar het zijn dus niet je eigen kinderen, nu snap ik hem. iets meer info in de OP had wel gemogen hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:09 schreef Doekes het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft drie kids, waarvan er een een dochter heeft.
dus je bent geen échte opa!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:09 schreef Doekes het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft drie kids, waarvan er een een dochter heeft.
Sorry!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Aha, maar het zijn dus niet je eigen kinderen, nu snap ik hem. iets meer info in de OP had wel gemogen hoor.
Nou ik denk, denk hoor denk, dat je officieus opa bent als je een KLEINkind hebt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gelijk in te likken als er iets blauws de hoek om komt kijken hoor.
Ik vraag me trouwen nog steeds af of dit een serieus topic is, en zo ja: wat is "officieus opa" zijn...
Officieus, zoals in de OP te lezen is.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus je bent geen échte opa!
nee, dan ben je 't officiéél.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:11 schreef nikky het volgende:
Nou ik denk, denk hoor denk, dat je officieus opa bent als je een KLEINkind hebt..
Stiefopa dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus je bent geen échte opa!
okey, ik las in mijn tempo officieel :pquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:12 schreef Doekes het volgende:
[..]
Officieus, zoals in de OP te lezen is.
Je voelt je dus opa.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:12 schreef Doekes het volgende:
[..]
Officieus, zoals in de OP te lezen is.
Opa klinkt zo oud he! Maar officieus ben ik het wel. Ze heeft me zelfs al een keer zo genoemdquote:
Waarom ben je dan niet officieel opa? Officieus doet vermoeden dat hij het niet echt is, maar ondertussen heeft TS ons al geholpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Nou ik denk, denk hoor denk, dat je officieus opa bent als je een KLEINkind hebt..
Inderdaad, dat zou ik bijna vergetenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Nou van harte gefeliciteerd met je officieuse kleinkind !!![]()
Dankjewel! Maar ze is alweer drie, hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Nou van harte gefeliciteerd met je officieuse kleinkind !!![]()
Dan ben je wel een beetje traag van begrip.....quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:23 schreef Doekes het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar ze is alweer drie, hoor.![]()
Ik ben geen expert, maar volgens mij is dat een bekende fase inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:24 schreef Doekes het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat kinderen van drie altijd: "Waarom" en "Hoezo" vragen? Dat doet ze namelijk bij alles wat ik zeg of doe![]()
Het is een meisje, maar bedankt voor je antwoord. Enne, leuk dat ze een academicus (hoe zeg je dat in het vrouwelijk?) zou worden, maar dat hoezo en waarom hoeft niet zo lang te duren van mijquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar volgens mij is dat een bekende fase inderdaad.
Als ie het blijft doen dan wordt het een echte academicus trouwens, maar dat zal nog wel wat jaartjes duren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |