abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29364954
Ohhh die oogies van Thorne
zielug!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_29366922
Thorne... wat een ontzettende kut B-acteur is dat toch eigenlijk...
pi_29366964
Serieus? Ik vind em wel goed eigenlijk. Ik heb sowieso nooit gemerkt dat er in soaps slecht geacteerd zou worden. Mensen zeggen dat altijd maar ik heb het nooit gezien
pi_29367201
Ik vind het op zich tegenwoordig ook wel meevallen. In een soap horen de emoties ook een beetje groots uitgespeeld te worden, part of the game zeg maar. Maar nee, Thorne kan ik niet verdragen. Ik zie er wel de humor van in verder hoor!

Waar ik ook altijd bij in de lach schiet is Eric's ingehouden woede, zoals laatst bij Brooke nog!
pi_29367246
Ja dat is natuurlijk wel waar
er wordt een beetje overgeacteerd, maar dat is ook wel weer normaal in soaps
in de Bold gebeurt dat best goed

en Thorne...wat is er slecht aan hem?
pi_29367330
Ja, het hoort er gewoon een beetje bij.

Ja, ik weet niet. Ik trek hem denk ik niet zo goed. Misschien komt het ook een beetje door zijn rol; de eeuwige tweede, de eeuwige loser. Het is niet zo zeer slecht, maar lachwekkend. Hij hangt er altijd maar een beetje bij...
pi_29367473
Ja, dat is wel waar, maar de acteur past ook wel bij de rol; de acteur heeft ook best een timide stem en uitstraling, daarom vind ik het juist wel gepast hoe hij de rol speelt.

Die Ridge he...die krijgt maar een steeds bredere kaaklijn, en die heeft me toch een dikke nek, letterlijk en figuurlijk...zou die anabolen of iets gebruiken? Da's toch niet normaal meer?
pi_29367652
Ridge en zijn testosteronkaak!
pi_29367721
Ja zou die hormonen bijslikken ofzo? Dat kan echt niet natuurlijk zijn volgens mij
pi_29406626
Wat een hoop mannen in dit topic...

Ik ben blij dat die 'mode-wedstrijd' nu is afgelopen, kreeg een Bassie-enAdriaan gevoel bij dat gedoe in Portofino... Ik vind het niet echt bij de rest van de serie passen, beetje jammer. Hoop dat het als ze weer terug in LA zijn het weer wat 'normaler' wordt.

Btw, echt 'die-hard' volgen doe ik het niet :p het staat altijd aan tijdens het eten
:')
Web wap wippen?
pi_29406834
Hier staat het ook op tijdens het eten, en bij ons staat het aan onder het mom van 'humor'.

Portofino vond ik juist om die reden wel cool eigenlijk! Lekker fout The Bold!
pi_29408161
Humor is het zeker wel af en toe

Maar Portofino vind ik net iets té fout... ik erger me vooral aan die muziek, en aan het luiden van de kerkklok als die in beeld komt
Web wap wippen?
pi_29408399
En die schit-te-ren-de overview steeds!
pi_29418165
bij mij is het ook wel een beetje "humor"
ik kan me herinneren dat macy stierf een jaar of 2 terug en dat sally een soort aanval kreeg in de huiskamer, ik heb me doodgelachen
pi_29428151
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 09:47 schreef JohnDDD het volgende:
bij mij is het ook wel een beetje "humor"
ik kan me herinneren dat macy stierf een jaar of 2 terug en dat sally een soort aanval kreeg in de huiskamer, ik heb me doodgelachen
Over Sally's aanvallen gesproken!
pi_29428427
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:28 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Over Sally's aanvallen gesproken!
lachen, gieren, brullen
Web wap wippen?
pi_29435579
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:30 schreef MadGuy het volgende:
Ja, het hoort er gewoon een beetje bij.

Ja, ik weet niet. Ik trek hem denk ik niet zo goed. Misschien komt het ook een beetje door zijn rol; de eeuwige tweede, de eeuwige loser. Het is niet zo zeer slecht, maar lachwekkend. Hij hangt er altijd maar een beetje bij...
Ik vind hem ook altijd enorm slecht spelen. In het begin dacht ik nog; hij zal vast nog aan de rol moeten wennen. Maar het wordt er gewoon niet beter op. Laatst die scene dat hij Macy weer voor het eerst zag, dat huilen, die kop .....Emotionele scenes komen bij hem altijd heel lachwekkend over....vandaar waarschijnlijk dat hij geen grote rol heeft ( en dus bijna geen 'moeilijke' scenes hoeft te spelen) en zo af en toe maar op hoeft te komen draven
pi_29440077
En hij mag af en toe zijn brede borst showen. Waarschijnlijk omdat Ridge ook niet meer is wat het geweest was ofzo...
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:07:03 #169
40122 anthony68
Elke dag , nieuwe kansen...
pi_29487361
Ik kijk dagelijks naar de B&B. Ik vondt het echt tof wat Ridge deed met die wedstrijd. Dat ie zijn vader een pluim gaf en zo zelf winnaar werd. Maar de romance tussen Brooke en Ridge zal weer een hoop problemen opleveren. Stepanie is er zowieso niet blij mee. En Massimo ook niet. Ben benieuwd of hij ooit te horen krijgt dat Massimo zijn vader is. Ik denk het wel je laat toch niet zomaar zoveel miljoenen achter aan een onbekende? Macy is weer terug, ben benieuwd voor hoelang. Ik mis Talor wel. Zij was een mooie vrouw. Ik denk dat ze net als Macy weer uit de dood reist.
pi_29487628
ik heb dat geloof ik gemist
ridge gaf eric een pluim, tijdens de show toch? en hoe heeft hij toen gewonnen dan?
  maandag 8 augustus 2005 @ 09:35:41 #171
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29499546
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:24 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb dat geloof ik gemist
ridge gaf eric een pluim, tijdens de show toch? en hoe heeft hij toen gewonnen dan?
Symbolisch, het is een morele overwinning omdat de wedstrijd hem heeft geholpen de dood van Taylor te verwerken en er weer bovenop te komen. Dat zei Ridge tijdens zijn speech.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_29500008
ohhh I get it
pi_29663002
S - l - o - m - o - t - i - o - n S - a - l - l - y

Het is algemeen bekend dat de verhaallijnen in B&B niet al te snel gaan, maar ze kunnen ook overdrijven.
pi_29664992
Mijn God, wat über-dramatisch!

Die blik van Sally ook!
pi_29667449
wat is er gebeurd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: