SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:26 schreef JohnDDD het volgende:
Spoiler mbt ATWT en BB:Dat heb ik gelezen op een weblogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:48 schreef MadGuy het volgende:
@ Luuksor, had ik niet eens aan gedacht. Ik vraag me dan toch af hoe die aan zijn ring komt dan...
Oeh, JohnDDD, mooie vrouw is dat!En ze zou heel goed voor Felicia door kunnen gaan. De familie is weer compleet!
Ze lijkt veel op Feliciaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:48 schreef MadGuy het volgende:
Oeh, JohnDDD, mooie vrouw is dat!En ze zou heel goed voor Felicia door kunnen gaan. De familie is weer compleet!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:39 schreef Luuksor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genomineerd voor de loden leeuw
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:31 schreef Aagje75 het volgende:Dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is inderdaad monnikenwerkquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:38 schreef Luuksor het volgende:
HAhaha.. in ONM topic werd ff een stamboom gepost, met alle relaties tussen de mensen. De persoon die dit lukt voor the Bold.. Die moet een lintje krijgen..
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:06 schreef MadGuy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Ik heb hem ook bij Life&Cooking gezien !quote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef inasras het volgende:
vandaag was Ron Moss bij Life & Cooking.. hij heeft een kalender en een nieuwe single
Ja, echt wel !quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef MadGuy het volgende:
Ach fuck Thorne-Darla-Macy! Ik vind Eric-Stephanie-Mojo-Ridge-Brooke-Bridget-Thomas nu veel interessanter!
yess, Gladys, is er weer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:41 schreef Marble het volgende:
Yay, Gladys is weer terug.
En dat stinkdier op de jurk van Condoleezza Rice.
Dat verbaast me nietsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef JohnDDD het volgende:
Jackie Payne, echte leeftijd: 51
Nick Payne, echte leeftijd: 46
Ik vind dat korte haar bij Ridge mooie staan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef Agrippina het volgende:
Nou zeg! Ridge is van 1952 en Eric van 1945, dus dat scheelt ook maar 7 jaar.
Verbazend hoe jong Ridge er uit blijft zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |