The Bold gaat ineens snel met de ontwikkelingen!quote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef JohnDDD het volgende:
lol, rick en zijn pa die samen ff die video van rick's vrouw checken
en dan ook dat geluid erbij "oh yeah, right there, that's the spot!, oh yeah baby"
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:57 schreef JohnDDD het volgende:
lol, rick en zijn pa die samen ff die video van rick's vrouw checken
en dan ook dat geluid erbij "oh yeah, right there, that's the spot!, oh yeah baby"
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:58 schreef MadGuy het volgende:
"Oooh Fabio!"
"Ooooh Sally!"
[afbeelding]
Wat heeft hij met The Bold and the Beautiful te maken !?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:58 schreef MadGuy het volgende:
"Oooh Fabio!"
"Ooooh Sally!"
[afbeelding]
Je hebt zeker niet gekeken, de afgelopen week?quote:Op maandag 19 september 2005 12:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heeft hij met The Bold and the Beautiful te maken !?![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 19 september 2005 13:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken, de afgelopen week?
Ja,spannend héquote:Op maandag 19 september 2005 17:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Het hoge woord is er bijna uit. Ridge weet dat hij de zoon van Massimo is
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef inasras het volgende:
my god, waar slaat dit nou weer op? Ambers verloren tweelingzusje ofzo?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:47 schreef AmbersGeheimeTweelingzus het volgende:
Jaaaaaaaaaaa, eindelijk ben ik ook op tv te bewonderen. Wat een magnifiek debuut.
"It was me."
Het is al weer de derde verhaallijn rondom een tweeling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind het wel leuk, die twee zusjes.
Bij de Bold kan ook alles,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is al weer de derde verhaallijn rondom een tweeling.
Of vier als je lookalikes ook meerekent. (Angela Forrester/Devony Dixon)
Caroline en Karen Spencerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:31 schreef MadGuy het volgende:
ik ken Caroline en haar twellingzusje, maar welke nog meer dan?
Steffy en Phoebe Forrester!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:31 schreef MadGuy het volgende:
ik ken Caroline en haar twellingzusje, maar welke nog meer dan?
ja, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:16 schreef AmbersGeheimeTweelingzus het volgende:
[..]
Steffy en Phoebe Forrester!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:32 schreef JohnDDD het volgende:
Op dit moment in Amerika:Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:32 schreef JohnDDD het volgende:
Op dit moment in Amerika:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T'is wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:41 schreef JohnDDD het volgende:
Ok nieuwe spoilers uit de VS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
hmmm?quote:
Dat denk ik ook dat het laatste wat je toevoegde maar spuculatie zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:22 schreef JohnDDD het volgende:
ja
maar het laatste is maar speculatie he
alleen dat er een geheim is, is zeker
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:27 schreef JohnDDD het volgende:
zou mooi zijnHaha, écht wel !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |