gelukkig maar dat dat niet doorging, sorry maar beter nul dan slechts 2 scenes Stefano Dimera:)quote:Although he was hoping that he would get to return to DAYS OF OUR LIVES as Stefano during that show's recent "Captive Island" story, JOSEPH MASCOLO (Massimo) fears now that it won't happen. In 2002, B&B Executive Producer Brad Bell and his DAYS counterpart, Ken Corday, worked out a swap where Lauren Koslow (ex-Margo, now DAYS' Kate) would return to B&B for two days of flashbacks. In return, DAYS would similarly get to use Mascolo as Stefano for a few shows. For storyline reasons, DAYS never used Mascolo. But when the Captive Island story hinted at Stefano's return, the possibility arose again. However, now that DAYS chose to kill Stefano off-camera, it's not likely. The actor told Soaps In Depth that he thought playing Stefano during Captive Island would be fun - but having seen Stefano's dried up corpse, he thinks he looks better at B&B.
http://ourworld.compuserve.com/homepages/Scott_Novick/bnbnews.htm
LOL, ja hij had in DOOL later dat baardje ook al maar ik kon alleen baardloos picje vinden met Lauren Koslow erbij....quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Mascolo met baard oogt toch net wat beter/mysterieuzer.
Tot nu toe zit hij tussen goodguy en badguy in... en dat zijn vaak de interessantste karakters. In Nederlandse soapbegrippen lijkt hij nog het meest op een Arthur van Walsum of Ludo Sanders.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef Wup het volgende:
LOL, ja hij had in DOOL later dat baardje ook al maar ik kon alleen baardloos picje vinden met Lauren Koslow erbij....
speelt hij in B&B een good or badguy?
Ik vond het toch wel een beetje sneu voor Brooke. Ze doet de laatste tijd zo haar best om op het rechte pad te blijven. Mja... het was ook niet zo kies om tegelijkertijd met Ridge te komen.quote:
Ja dat is waar, maar die houding van haar in de deuropening oogde natuurlijk helemaal verkeerd.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het toch wel een beetje sneu voor Brooke. Ze doet de laatste tijd zo haar best om op het rechte pad te blijven. Mja... het was ook niet zo kies om tegelijkertijd met Ridge te komen.
Ik heb geen idee, als je zegt Mars geloofde ik het ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:55 schreef OnaNia het volgende:
Wat voor accent hebben Phoebe en Steffy toch in godsnaam, welk deel van Amerika komen ze vandaan?
Ik dacht Steffy, maar ik weet het niet zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef OnaNia het volgende:
Is Stinky nou van Phoebe of Steffy?
Het is inderdaad Steffy.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik dacht Steffy, maar ik weet het niet zeker
Ja dat is er: The Bold Spoilersquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:22 schreef Scheissbube het volgende:
Is er ook een spoilertopic van B&B, want dat vind ik maar irritant hier, dat alles weggehaald wordt.
Lekker origineel. Kreeg Taylor niet ook een relatie met Ridge tijdens de rouwperiode na Caroline's dood?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:19 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind die Tricia ook wel een beetje een naar persoon. Volgens mij ziet zij ook wel wat in Ridge...
Je hebt helemaal gelijk. In het kantoor van Sally Spectra hangt niet voor niets het bordje 'Sally says recycle'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |