Ik weet dat ie ook ergens anders staat, maar die is al erg oud, en ik kan daar niet meer reageren.
Ik ben dol op spoilers, en The bold is zo langdradig dat ik altijd graag wil weten wat er gaat gebeuren..
Dus zal ik maar beginnen??
Amber zit nu in de ontwenningskliniek, en Erika, dochter van Sheila zit achter Rick aan.
Als Amber uit de kliniek komt lijkt het weer goed te gaan met Rick en Amber, dit tegen de zin van Sheila.
Die zorgt ervoor dat ze, op een feestje, drugs in haar glas krijgt, waardoor ze knock-out raakt.
Vervolgens wordt ze de morgen erna wakker naar Lance, voor haar een totaal onbekende man... Deze is echter omgekocht door Sheila!
Rick is kwaad, teleurgesteld, en gelooft Amber niet.
amber wil er achter komen wat er gebeurt is en praat met Lance.
Sheila is bang dat ze erachter komen dat zij erachter zit, en vermoord Lance
Taylor is ook op de hoogte, en wil Amber helpen. Ook zij wordt om zeep gebracht!
Taylor dood. dus kans voor...... Brooke.. jaja, die kruipt weer achter Ridge aan.
Bridget is erachter gekomen dat Ridge niet de zoon van Eric is, maar van Massimo. Dit betekend dus voor haar dat ridge geen familie van haar is en....... ze raakt heimelijk verliefd op Ridge!
Cj komt terug... en... Macy.. uit dode herezen Gesetteld en al. Thorne wil haar graag terug, maar daar trapt ze niet in.
NU JULLIE
just be who you want to be