Dat zijn er al zeker 5.5 te veel.quote:
Mike kan niet boksen, maar wel héúl hard slaan.quote:
Er zijn er hier in Leuven al zoveel die dat gevraagd hebben dat ik overweeg er geld voor te vragenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:47 schreef zjroentje het volgende:
Heb je nog wat gaatjes in je agenda om wat bijles numerieke wiskunde, statistiek, risicoanalyse en kansrekening te geven?
Mike heeft geld nodig, alweerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mike kan niet boksen, maar wel héúl hard slaan.
Die bedragen voor de boksers zijn echt abnormaal! En deze zitten nog aan de onderkant van de 'markt'. De vriendin van m'n vriendin is getrouwd met Oscar de la Hoya en als je dan hoort wat voor bedragen er dan omgaan voor een simpel bokspartijtje... dat is echt ongelooflijk! Wil ik me ook wel knock out voor laten slaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Mike heeft geld nodig, alweer
Hiermee verdient ie 5 miljoen, waarvan hij zo'n kleine $200.000 overhoudt, de rest gaat meteen naar schuldeisers.
McBride krijgt maar $250.000.
Ik ook, maar dan wel zachtjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:25 schreef Eilanden het volgende:
Wil ik me ook wel knock out voor laten slaan
Dus je kan gewoon double daten met De la Hoya.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die bedragen voor de boksers zijn echt abnormaal! En deze zitten nog aan de onderkant van de 'markt'. De vriendin van m'n vriendin is getrouwd met Oscar de la Hoya en als je dan hoort wat voor bedragen er dan omgaan voor een simpel bokspartijtje... dat is echt ongelooflijk! Wil ik me ook wel knock out voor laten slaan
Als we zouden willen jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon double daten met De la Hoya.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |