och geen geweldige ramp, 't betekent dat 't einde van stage in zicht is....quote:Op maandag 6 juni 2005 09:09 schreef Vigile het volgende:
* Gone are those days *
Dat is juist goed, de meeste mensen zitten aan het eind van hun stage, moet er nog even hard gewerkt worden en heb je dus minder afleidingquote:Op maandag 6 juni 2005 09:09 schreef Vigile het volgende:
Toch jammer dat dit topic nu aan het doodbloeden is
nog 19 ochtenden opstaan, nog 19 keer dezelfde weg heen rijden... en terug nog 20 keerquote:Op maandag 6 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
och geen geweldige ramp, 't betekent dat 't einde van stage in zicht is....
Laat ik dan ook maar meedoenquote:
Hoei poekiequote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
kan ik eindelijk eens echt werken. en trouwens, het is nog vroeg!
hier is er juist veel minder te doenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is juist goed, de meeste mensen zitten aan het eind van hun stage, moet er nog even hard gewerkt worden en heb je dus minder afleiding
ik nog 18x heen en 19x terugquote:Op maandag 6 juni 2005 09:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog 19 ochtenden opstaan, nog 19 keer dezelfde weg heen rijden... en terug nog 20 keer
Vandaag ingeleverd betekend morgen beginnenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoei poekie![]()
![]()
Goeie morge allemaaaaal
ik zal vandaag nie echt actief zijn... kwam er gister achter dat me stageverslag vandaag ingeleverd moest zijn
maarja dat wordt mijn hoofdbezigheid
Ik nog 2 en 3 keerquote:Op maandag 6 juni 2005 09:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog 19 ochtenden opstaan, nog 19 keer dezelfde weg heen rijden... en terug nog 20 keer
hoi schatjequote:Op maandag 6 juni 2005 09:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoei poekie![]()
![]()
Goeie morge allemaaaaal
ik zal vandaag nie echt actief zijn... kwam er gister achter dat me stageverslag vandaag ingeleverd moest zijn
maarja dat wordt mijn hoofdbezigheid
fijnquote:Op maandag 6 juni 2005 09:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
slijm-uurtje is geopend....
Dat kan nog niet, Knox_ is er nog nietquote:Op maandag 6 juni 2005 09:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
slijm-uurtje is geopend....
leuk weekend gehad?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ja... had ik echt nodig op deze maandagmorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |