Ik niet, maar me pa mag een nieuwe leasebak na de zomer dus...quote:Op maandag 6 juni 2005 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leuk hé? Kwijlen bij spullen die je toch nooit kan betalen?![]()
Hij is wel de enige voetballer die met beide oren playboyTV kan ontvangenquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
Voetbal: Van der Sar naar Manchester United
nice...
Goeie keuze van flappiequote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
Voetbal: Van der Sar naar Manchester United
nice...
Een nieuwe leasebakquote:Op maandag 6 juni 2005 09:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik niet, maar me pa mag wel een nieuwe leasebak na de zomer dus...![]()
Wij kunnen zo'n auto 2e hands kopen over 12 jaar![]()
Foutje, bedanktquote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
'Schiet hooligans neer'
wel lullig als ze de verkeerde neerschieten
Leasebak van de zaak he, niet prive ofzo.quote:
Nee, groot gelijk. Dat ding is oerlelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Leasebak van de zaak he, niet prive ofzo.
Maar wat boeit mij het nou of die gekocht is door de zaak of geleased?Als ik er maar in kan rijden.
Jammer alleen dat ie die passat niet mooi vindt![]()
FIsher! HALLO! gehoord? laatste 3 dagenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat dat maar niet horen aan Fisher![]()
ik denk laat ik eens niet reageren.. kom jij aanquote:Op maandag 6 juni 2005 09:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat dat maar niet horen aan Fisher![]()
Ik help je evenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik denk laat ik eens niet reageren.. kom jij aan
quote:Hoerenmadam
In de Amerikaanse staat New Jersey is de mogelijk oudste hoerenmadam ter wereld gearresteerd. De 80-jarige Vera Tursi liep tegen de lamp door haar ouderwetse taalgebruik en kortademigheid aan de telefoon. Volgens de regionale krant The Star Ledger is Tursi aangewezen op een ademhalingstoestel en een looprek. Justitie heeft de hoerenmadam inmiddels aangeklaagd voor het leiden van een groep prostituees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |