Is niet een plaats, maar een streek.quote:De Hulk Noord-Holland
What are you doing in Mianus? jackass kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:56 schreef Daiha het volgende:
Mianus / USA
Ah gelukkig, ik was niet de enige....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:00 schreef K-jozz het volgende:
[..]
What are you doing in Mianus? jackass kijken......ja ik weet het, dat heb ik blijkbaar zelf ook gedaan
Ik ken wel een Friese Palen, Mooie Paal heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:03 schreef Rio het volgende:
Mooie Paal, Friesland (is busstation, weet niet of het ook een plaatsje is)
das vlak bij boerengat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef MPG het volgende:
-Boerenhol
Anders posten we even tegelijk precies dezelfde postquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:32 schreef nemesis_ het volgende:
[offtopic]
sorry voor de layout
[/offtopic]
jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Anders posten we even tegelijk precies dezelfde post.
.
.
Zo werd de Koninklijke Universiteit Tilburg ook eerst afgekort... Heel kortquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:38 schreef J.A.N.A. het volgende:
Te leuk om niet te vermelden al hoe wel het geen plaats is:
Kochi University of Technology
KUT dus
Ze hadden tot voorkort de leus: It's nice inside!
Die bestaat niet en heeft ook nooit bestaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:42 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Zo werd de Koninklijke Universiteit Tilburg ook eerst afgekort... Heel kort.
Gelul, heb je ooit van de KUB gehoord? Katholieke Universiteit Brabant...die heet tegenwoordig zo omdat hij in Tilburg staatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:15 schreef Arinna het volgende:
[..]
Die bestaat niet en heeft ook nooit bestaan.
Ik heb er zelf opgezeten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gelul, heb je ooit van de KUB gehoord? Katholieke Universiteit Brabant...die heet tegenwoordig zo omdat hij in Tilburg staat![]()
lutjewinkel is er ook nogquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:37 schreef bees het volgende:
en de klassieker lutjebroek
dan heb je ook lutjepostquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:37 schreef bees het volgende:
slettebacke... zweden geloof ik...
slappeterp in friesland....
en de klassieker lutjebroek
Nee is geen dorp, is alleen een busstation en.. euhm ja, inderdaad.. een mooie paalquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:03 schreef Rio het volgende:
Mooie Paal, Friesland (is busstation, weet niet of het ook een plaatsje is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |