Waar staat die dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Tong weer eerste in de VBL-postlijst zag ik.

Wat moeten we er toch meequote:

Lekkerquote:

quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
Ideaal, kan die daar lekker op de bank wegrotten.

Dat is minder, vertraging of standaardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekkerdat doet een mens goed...
Na 3 kwartier in de kou te hebben staan wachten op de trein

vertraging... en Amersfoort is zo'n rot stationquote:

Treinstation wel, busstation nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vertraging... en Amersfoort is zo'n rot station

6equote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 726 - To post or not to post....

Tja ik had idd beter met de bus gekund... dan was ik nog sneller volgens mij..quote:

Binnen 3 kwartier in Ermeloquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik had idd beter met de bus gekund... dan was ik nog sneller volgens mij..

Ik ook - logisch dat ManU hem wil inlijven, die jongen is top, kunnen veel voetballers een voorbeeld aannemen, niet zeiken maar buffelen.quote:

Nee, kwoon in Putten, dus fan van SDC Puttenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef Dos37 het volgende:
Ermelo ook supporter van FC horst

Dan verwacht ik jou volgend jaar in het hoofdklasse C topic!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:31 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, kwoon in Putten, dus fan van SDC Putten

Waar ken jij FC horst van ??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:29 schreef Dos37 het volgende:
laat maar

die moesten tegen ons voetballen voor na competitie maar die komen gewoon uit horstquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar ken jij FC horst van ??
(ik woon wel in Ermelo)

Tja daar had DVS 33 moeten voetballen... maar helaas.. zit er dit jaar niet in..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan verwacht ik jou volgend jaar in het hoofdklasse C topic!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |