En al heel snel ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef Chepke het volgende:
[..]
Je kan ook 's avonds na de etappe al wisselen...
Ja, precies, vandaag kun je gerust weer met een team vol tijdrijders aan de start verschijnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:39 schreef Chepke het volgende:
Vandaag maakt het niet zo veel uit, want morgen is er weer een sprint etappe
Ja, misschien had-ie een MILF gehunt.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Bayswater het volgende:
De nr 15 in het algemeen klassement heeft ook liggen pitten![]()
hij speelt mee in de league proud of the Veluwe, wellicht dat hij gisteravond tegen een poema is aangelopenquote:
Het was zaterdagavond, dus ik gok toch op die MILF.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:47 schreef Bayswater het volgende:
hij speelt mee in de league proud of the Veluwe, wellicht dat hij gisteravond tegen een poema is aangelopen
Je moet prioriteiten stellen.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Je zal maar een hele avond weg zijn en 's morgens even willen uitslapen, weg klassement...
Hup Rogers!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaag kun je gerust weer met een team vol tijdrijders aan de start verschijnen.
Uhu, als de ronde gesloten is kan je ze van iedereen zien.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:29 schreef Zwansen het volgende:
Kan je de ploegen van anderen ook zien?
Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaag kun je gerust weer met een team vol tijdrijders aan de start verschijnen.
ik denk dat jij het niet snapt...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?
Vond je 't zelf een slimme opmerking?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Chepke het volgende:
Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |