Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, precies, vandaag kun je gerust weer met een team vol tijdrijders aan de start verschijnen.
ik denk dat jij het niet snapt...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Chepke het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?
Vond je 't zelf een slimme opmerking?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef Chepke het volgende:
Ben je nou zo dom dat je het niet begrijpt of probeer je me voor schut te zetten?
Geld.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Wat is nu het belangrijkste, punten of geld?
Hij was 14e, dus 60.000 gewonnen, min startgeld = 10.000 winst.quote:Op Leipo heb ik nog 10.000 verdiend terwijl ie als een aap gereden heeft...
Vreemd.
Wat dat geld klassement voor nut heeft snap ik ook niet helemaal. Volgens mij omdat het spelletje mede door een bank wordt georganiseerd ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Wat is nu het belangrijkste, punten of geld?
Op Leipo heb ik nog 10.000 verdiend terwijl ie als een aap gereden heeft...
Vreemd.
Het maakt het spel wel degelijk moeilijker. Zo had je gisteren beter met 8 man kunnen starten dan met Ullrich als negende, aangezien hij ondanks die 12e plek nog verlies maakte.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat dat geld klassement voor nut heeft snap ik ook niet helemaal. Volgens mij omdat het spelletje mede door een bank wordt georganiseerd ofzo.
hij/wij doelden op ut feit dat er gisteravond, vanochtend voor veel mensen niet gewisseld is... ( onder andere door mij niet...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:20 schreef BVO het volgende:
Hij bedoelde dat het wisselen vandaag niet zoveel uitmaakt, aangezien er morgen een soortgelijke etappe is..
Voor de dagprijs gaan.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij/wij doelden op ut feit dat er gisteravond, vanochtend voor veel mensen niet gewisseld is... ( onder andere door mij niet...)" Dus die hebben tijdrijders in de ploeg ipv sprinters
hoopte op een groep van 15 zonder sprinters zodat de schade beperkt blijft voor me, maar zit er niet in...dus einde rondemaster na dag 1 voor mij.. en einde tour voor Der Jan na dag 1...
naja, dan maar sportdreams of tubantia hopen...![]()
Hoe doe je het bij de Tubantia? Ik sta nu op plek 2489.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoopte op een groep van 15 zonder sprinters zodat de schade beperkt blijft voor me, maar zit er niet in...dus einde rondemaster na dag 1 voor mij.. en einde tour voor Der Jan na dag 1...
naja, dan maar sportdreams of tubantia hopen...![]()
Ik heb vorig jaar de 1e wissel gemist, dacht dat het tot 12.00 kon. Daardoor moest ik in de hele eerste week wegens geldgebrek met 8 man rijden, omdat ik enkele topsprinters wilde. Ik moest creatief zijn en koos toen op één dag voor o.a. Pozzato en Brochard en won toen het dagklassement.quote:
Op zich netjes, maar dan moet je ook wel geluk hebben dat je net de goeie kiestquote:Op zondag 3 juli 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de 1e wissel gemist, dacht dat het tot 12.00 kon. Daardoor moest ik in de hele eerste week wegens geldgebrek met 8 man rijden, omdat ik enkele topsprinters wilde. Ik moest creatief zijn en koos toen op één dag voor o.a. Pozzato en Brochard en won toen het dagklassement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |