geen ideequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:59 schreef Diovarus het volgende:
is er een nieuwe dan?
want het lijkt me geen zak aan.
idd saai meuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
heb t heel vroeger wel s gespeeld, maar vond t niet leuk.
brugklasspel
oooo, dat geweldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:56 schreef dolle_hond het volgende:
speciaal deze TT voor de simcity-spelers die hier wel eens komen
dat komt pas met SGJquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
oooo, dat geweld
Dacht t slechet weer
Als ik natuurkunde gehaald heb, dan ben ik geslaagd... Maar dat weet ik dus niet...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Maar denk je het dat je het met een her alsnog goed kan afronden? En dat je dus dit jaar kan slagen?
de laatste is uit 2003quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:59 schreef Diovarus het volgende:
is er een nieuwe dan?
want het lijkt me geen zak aan.
FM???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Diovarus het volgende:
[..]
idd saai meuk.
speel veel liever FM2005 of FTF Splinter Cell etc
hier is het net droogquote:
toepasselijk met al die regenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:08 schreef kanaiken het volgende:
hellow mensen
klaar met mijn deel voor het tsunami werkstuk!
Hier is het droogquote:
Doe eenvoudig broodquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
Etens tijddddddddddd
Nu nog weten wat![]()
K'eb nergens zin in
Thai Chickenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
Etens tijddddddddddd
Nu nog weten wat![]()
K'eb nergens zin in
patatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
Etens tijddddddddddd
Nu nog weten wat![]()
K'eb nergens zin in
107, en dat voornamelijk in 2 lesuurtjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:28 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat hard met posten zit nou al over de 120 en moet nog een hele avond
das nog erger...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
107, en dat voornamelijk in 2 lesuurtjes
Pimpen met postaantallenquote:
Want toen was ik er nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dan hebben we het nu lichtjes over gedaan
Jij welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:36 schreef mschol het volgende:
KABOEMM!!!deed het 5 sec geleden hier
hond moet maar eff wachten
Hier is het alweer afgelopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:36 schreef mschol het volgende:
KABOEMM!!!deed het 5 sec geleden hier
hond moet maar eff wachten
PU ???quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:38 schreef kanaiken het volgende:
Ik ben weer weg, beetje PU lezen
later mensen
Daar gaat het al mis. Als ze beginnen te zoemen ontstaat er besmettingsgevaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
kanm ook wel kloppen er staat een AMD naast me te zoemen...
Tis een vloek!! Burn it!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
snel uitzetten nu het nog kan, en hier nooit meer terugkomenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
vinik slecht planquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
snel uitzetten nu het nog kan, en hier nooit meer terugkomen
en het probleem is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ptobleem is dat jullie me dan niet meer online zien...
tsja, je moet er wel wat voor overhebben... Iedere overwinning vergt offers...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ptobleem is dat jullie me dan niet meer online zien...
dan verlies ik lieverquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
tsja, je moet er wel wat voor overhebben... Iedere overwinning vergt offers...
het enige in je leven wat je kunt doen is ons lastig vallenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
dat ik dan uberhaupt niks meer kan doen...
Ja...? En nu dan het probleem?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
dat ik dan uberhaupt niks meer kan doen...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het enige in je leven wat je kunt doen is ons lastig vallen
nee hoor.. maar probleem is dat ik vanavond ook noig filmpie wil kijken en heb geen standalone dvd speler...quote:
Ik doe het ook wel eens dat ik een dvd in m'n laptop knal en m'n laptop dan op bed gooi... we hebben wel een standalone, maar die staat beneden...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nee hoor.. maar probleem is dat ik vanavond ook noig filmpie wil kijken en heb geen standalone dvd speler...
Dan probeer je toch vrienden te krijgen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nee hoor.. maar probleem is dat ik vanavond ook noig filmpie wil kijken en heb geen standalone dvd speler...
dan ga je toch iets anders doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
probleem die vriend van me komt vanavond al hiernaar toe omdat hijzlef (door sabbat) geen elektronisch apparatuur aan mag hebben in huis..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan probeer je toch vrienden te krijgen?
Kun je bij hen een film kijken en hebben wij geen last van je.
Ik zeg: wiw-win-situatie![]()
Joyriden met doorgesneden remkabelsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan ga je toch iets anders doen
een aanstormende trein koppen
het record onder water blijven verbeteren
..
records wil ik wel verbeteren hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan ga je toch iets anders doen
een aanstormende trein koppen
het record onder water blijven verbeteren
..
Zoeken jullie samen een derde vriend! Ja ik weet het, het kost wat geld, maar dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem die vriend van me komt vanavond al hiernaar toe omdat hijzlef (door sabbat) geen elektronisch apparatuur aan mag hebben in huis..
Tot later Bengelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Veel plezier
ik ben weg van hier![]()
Dag Bengel, eet-ze (hoop dat je nog wat kan bedenken..).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Veel plezier
ik ben weg van hier![]()
neuh dankje ben niet een heel sociaal type... (waarom denk je dat ik hier zitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zoeken jullie samen een derde vriend! Ja ik weet het, het kost wat geld, maar dan heb je ook wat!
kutuser, niet kinderenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:58 schreef Bengeltje het volgende:
Is het weer pest de kinderen tijd?
Nou hup, enveloppen likken en heen en weer naar de brievenbus dus! Succes!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
records wil ik wel verbeteren hoor
mijn persoonlijk meeste-posts-op-een-dag-record
mscholquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh dankje ben niet een heel sociaal type... (waarom denk je dat ik hier zit)
klinkt goedquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joyriden met doorgesneden remkabels![]()
jawel...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
mschol![]()
Is het dan toch een leuk topic?
Wat ben jij onaardigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou hup, enveloppen likken en heen en weer naar de brievenbus dus! Succes!
smakelijk ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Veel plezier
ik ben weg van hier![]()
Mij ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
tja doen ze al de hele tijd, mij krijg je echt niet zomaar weg hoor![]()
Hm... dus over de grens in België droppen heeft ook geen zin...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij doet wel heel kinds, maar is 'al' bijna 20
gelukkig zegt leeftijd niet echt veel over een persoon en hoe ik me gedraag op een forum ook niet echt dus...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij doet wel heel kinds, maar is 'al' bijna 20
Oiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:04 schreef devzero het volgende:
Weer zo'n gezellige reeks met vriendelijke posters. Ik mis alleen nog 1 persoon
Als je nou zijn handje vast houdt bij het brengen, misschien dat dan wel helpt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm... dus over de grens in België droppen heeft ook geen zin...
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi![]()
Miste je mij? Dat vind ik wel lief
moet je eerst nog weten waar ik woonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nou zijn handje vast houdt bij het brengen, misschien dat dat dan wel helpt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig zegt leeftijd niet echt veel over een persoon en hoe ik me gedraag op een forum ook niet echt dus...
asof mij dat wat kan boeienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat je begrijpt dat dit statement niet écht voor je pleit hè?
Anyway, ik ga een storm trotseren voor een pak melk
Later!
Daar hebben ze al genoeg vieze mannetjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm... dus over de grens in België droppen heeft ook geen zin...
Van mij welquote:
niets wat ie zegt pleit voor hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Later!
1 regen druppel maakt nog geen zomer!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Later!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar hebben ze al genoeg vieze mannetjes
Maar ik neem aan dat je spreekt uit ervaring.quote:Woonplaats:
Ik zie net dat ik dus goed zitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar zijn er veel van de laatste tijd,
misschien moeten jullie een reeks beginnen
ik kijk het nieuwsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Maar ik neem aan dat je spreekt uit ervaring.
tofquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar zijn er veel van de laatste tijd,
misschien moeten jullie een reeks beginnen
nee, hier werden voorheen wel eens echte gesprekken gevoerdquote:
Is het ook vaakquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe mn best!
Al had ik dit topic links laten liggen![]()
Grote fout, lijkt me gezellig hier
ik weet dat 'jullie' nog thuis wonen, maar de meeste die hier normaal komen zijn volwassenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
en je moeder moet het na afloop uitleggen?
Nou probeer het is met me!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, hier werden voorheen wel eens echte gesprekken gevoerd
gesprekken zijn....tja, hoe leg ik dat nu uit....
ik loerde al een tijdje mee en winig echte gesprekken gezien in SC..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil graag alles erin hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Smakelijk Stuart
Daarna zet ik wel bakkie voor je!![]()
Maar wel gezelligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loerde al een tijdje mee en winig echte gesprekken gezien in SC..
Neem een paraplu meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:12 schreef mschol het volgende:
ga zo maar eens door de regen lopen met de hond het houd niet op hierzo...
nou volwassen.. daar kan je over twisten als je andere users gaat weg pesten...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet dat 'jullie' nog thuis wonen, maar de meeste die hier normaal komen zijn volwassen
Nou kom op!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik weet dat 'jullie' nog thuis wonen, maar de meeste die hier normaal komen zijn volwassen
als ik alle online statements in deze reeks als gesprek moet gaan betitelen, mjah dan hebben we toch andere definities van gesprek ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Prima, je best doen is wel het minstequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We gaan ons best doen
Ik voel positieve energie![]()
Tja, het feit dat je eerste post een postieve richting mschol was spreekt in je nadeel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou probeer het is met me!
in plaats van in 1 keer zo een onaardige kliekjes houding
Ik sta er open voor.![]()
Achquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, het feit dat je eerste post een postieve richting mschol was spreekt in je nadeel.
wil ook best wel me best doen hoor maar soms wordt dat nogal geblokkeerd door bepaalde gebruikers...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, je best doen is wel het minste
Nu de rest nog
Mag wel een bakje capp. maken zonder dat je er wat over zegt he![]()
het worden er iedere week minderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loerde al een tijdje mee en winig echte gesprekken gezien in SC..
Zou pas écht een feest zijn als jij voorgoed wegbleefquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan probeer je toch vrienden te krijgen?
Kun je bij hen een film kijken en hebben wij geen last van je.
Ik zeg: win-win-situatie![]()
Je moet niet zoveel aannames makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, je best doen is wel het minste
Nu de rest nog
Mag wel een bakje capp. maken zonder dat je er wat over zegt he![]()
Ik heb dat nog nooit gedaan, vond het ook niet nodigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
wil ook best wel me best doen hoor maar soms wordt dat nogal geblokkeerd door bepaalde gebruikers...
Ik ga zo lunchen, maar als je ook een bakje deze kant op perst ben ik dik tevredenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik moet nog eten, dus ik sla nog heel even over
En ik heb stuart al koffie beloofd![]()
Ik block 1 persoon, die het wederzijds ook doet, heb ik het ideequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan, vond het ook niet nodig
er is maar één die ik bewust negeer ( en idd soms niet)
dat word mij dan ook weer kwalijk genomen, maar goed. niet mijn probleem![]()
Met de fok block?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan, vond het ook niet nodig
er is maar één die ik bewust negeer ( en idd soms niet)
dat word mij dan ook weer kwalijk genomen, maar goed. niet mijn probleem![]()
Yeah, an eye for an eyequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik block 1 persoon, die het wederzijds ook doet, heb ik het idee
Nee hoor!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen Bengelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:21 schreef Bengeltje het volgende:
Nou smakellijk eten dan, tot een andere keer.
Leuk zolang iedereen aardig tegen elkaar blijft![]()
Nee geen fok. block, ben groot genoeg om het te kunnen negeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met de fok block?
Of gewoon negeren in je hoofd?
Dat fok block moet ik ook is naar kijken
Je voelt je aangesprokenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik kan nog alles van je lezen!
Ik lach graag![]()
Tuinbonen houd ik niet zo vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:21 schreef mschol het volgende:
aardappeltjes, tuinbonen en een gehaktbal staat er vanavond op het menu..
Zie je!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken
Kom, ik help je (graag) uit je droom.
Denk het niet, alles wat je over jezelf kan lezen is interessant voor zo'n mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
vooruit, ik zal serieus op je vragen ingaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou kom op!
We kunnen het.
Wat doen je zoal in het leven?
Werk je? in welke sector? Heb je leuke hobby's?
Weekend plannen? << dat is de beste om mee te beginnen.
Niet zeggen dat ik me moet inlezen alsjeblieftWant dat hoefde niet meer in reeksen
Dan heeftie gelogenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het niet, alles wat je over jezelf kan lezen is interessant voor zo'n mensen![]()
Koekje derbij????quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie je!
Toch vinden we elkaar wel lief![]()
Ondanks onze menings verschillen af en toe![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooruit, ik zal serieus op je vragen ingaan
sales manager computer/printer onderdelen
hobby: zie sig
weekend: behalve dadelijk een biertje en morgen (of overmorgen) in de tuin werken geen
Ik kan niet spreken namens anderenquote:
Thanks, jij ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje![]()
Ik moet even iemand knuffelen, maar die is er vandoor geloof ik![]()
Tja, deed ie dat hier nou ook maarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach
Ik ken hem van andere plekken op het forum
Daar post hij leuk mee, dus ik zie het probleem niet.
Ik was ook serieusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vooruit, ik zal serieus op je vragen ingaan
sales manager computer/printer onderdelen
hobby: zie sig
weekend: behalve dadelijk een biertje en morgen (of overmorgen) in de tuin werken geen
Laten we het in dat geval gewoon rustig afwachtenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet maar was ook maar een vraag..
oa HP jaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik was ook serieus![]()
Je hebt ook serieus goeie wagen![]()
Ik ben jaloers![]()
En HP?? Ik kan mis gokken natuurlijk!
Ik lees printer dus ik gok maar
mooie foto'squote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hellevoetsluis
[[url=http://img61.echo.cx/img61/3126/18yg.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img260.echo.cx/img260/2818/21sh.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img260.echo.cx/img260/4570/36kq.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img260.echo.cx/img260/2365/45fe.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img260.echo.cx/img260/2558/56sp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooie foto's hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hellevoetsluis
[[url=http://img61.echo.cx/img61/3126/18yg.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img260.echo.cx/img260/2818/21sh.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img260.echo.cx/img260/4570/36kq.th.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img260.echo.cx/img260/2365/45fe.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img260.echo.cx/img260/2558/56sp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dus niet voor 1 van de merkenquote:
Het gaat hier flink tekeerquote:
Wij hadden wel even paar minuten dikke hagel (amsterdam)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:31 schreef AMD64 het volgende:
Bedankt voor je compliment Stuart!
Ik waardeer het echt!
Het zijn ook gewoon mooie foto'squote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:31 schreef AMD64 het volgende:
Bedankt voor je compliment Stuart!
Ik waardeer het echt!
Ik werd thuisgebracht vandaagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wij hadden wel even paar minuten dikke hagel (amsterdam)
Collega moest net op de motor naar huis![]()
Gelukkig zitten wij binnenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat hier flink tekeer
Veel harde regen en onweer / bliksem![]()
pssst...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:32 schreef AMD64 het volgende:
En Stuart. Deze is voor jou
http://img38.echo.cx/img38/6703/img05690gj.jpg
De link werkt hier nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:32 schreef AMD64 het volgende:
En Stuart. Deze is voor jou
http://img38.echo.cx/img38/6703/img05690gj.jpg
wij zijn 1 van de 2 officiele onderdelenleveranciers voor HP/Compaqquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus niet voor 1 van de merken
Damn nu word ik nieuwsgierig
* Godlike02 zit ook in de ict (wie niet op fok)
Nu nog als die aanstaatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef AMD64 het volgende:
Deze doet het wel Stuart
http://img38.echo.cx/my.php?image=img05690gj.jpg
Wat voor auto krijg je volgende weekquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik hab auto
Dus nergens last van, nou ja van de file.
Volgende week nieuwe auto![]()
Ik ook, maar dan zou ik ruim 10 minuten door de regen moeten naar het station, dus was wel blij dat ik vandaag werd thuisgebrachtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik reis met het openbaar vervoer werkt erg goed...
ik ga aan het eten beginnenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar met de honden wandelen, de heren kletsen maar lekker![]()
Getronicsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij zijn 1 van de 2 officiele onderdelenleveranciers voor HP/Compaq
Da's ook zo'n 90% van wat we doen, maar leveren ook ander bekende merken
De je regenjas aan, tot laterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar met de honden wandelen, de heren kletsen maar lekker![]()
Yep, gezienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef AMD64 het volgende:
Deze doet het wel Stuart
http://img38.echo.cx/my.php?image=img05690gj.jpg
yup iddquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan zou ik ruim 10 minuten door de regen moeten naar het station, dus was wel blij dat ik vandaag werd thuisgebracht![]()
Helemaal goed natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mn nieuwe![]()
Alfa 147
Eindelijk film kijken in de auto![]()
niet tijdens het rijden hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mn nieuwe![]()
Alfa 147
Eindelijk film kijken in de auto![]()
Had je dus gelukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
yup idd
ik moet 5 minuten naar huis en 5 min lopen vanaf school voordat ik bij halte ben, en toen was het droog
Ik ben er stiekem ook wle blij meequote:
Inderdaad behoorlijk klote is dat jaquote:
Hehequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zien we je vanzelf verschijnen in het programma "een gevaar op de weg"
Wordt de foto lichter van, een lichtpuntje en wazig achtergrondquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik wilde de achtergrond wazig hebben
FF raam dicht gedaan, zit er net naast, het werd koudquote:
Er is niks mis meequote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Ik wilde de achtergrond wazig hebben
Ja, maar als ik flits dan reflecteert het op de lampquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt de foto lichter van, een lichtpuntje en wazig achtergrond
Dat is idd het risicoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik flits dan reflecteert het op de lamp
Kloptquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is idd het risico
of al te veel licht van de lamp
we hebben hierzo flinke klappen en hele grauwe lucht...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:43 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Succes. Wij genieten verder van onze noodweer
Hier is het ook erg bewolkt. Komt nog leuke flitsen uit !quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben hierzo flinke klappen en hele grauwe lucht...
vaatwasser?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:47 schreef Godlike02 het volgende:
Kut
alles moet nog gewassen worden
Moet meer bestek kopen
Sorryquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
Wie kookt hier zo ongelovelijk SMERIG in de buurt
Hele kamer stinkt erna
vervelend...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Net verhuisd
moet nog worden aangeschaft![]()
Hefet nu were spoed gekregen
Leuke tt??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:59 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nu een nieuw deel klaargemaakt en wacht tot deze vol is
Dat is een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:59 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nu een nieuw deel klaargemaakt en wacht tot deze vol is
Nee hoor, ik open al zó onwijs vaak, ga je gang maarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik wacht met geduld hoor!![]()
Of wil jij er 1 openen
Dankje wel Stuartquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik open al zó onwijs vaak, ga je gang maar![]()
Dacht dat we er al bijna warenquote:
Nog meer dan 20 postsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht dat we er al bijna waren
Duurt nog vet lang![]()
Regen is ook leukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:08 schreef Godlike02 het volgende:
Dicht?
Op hoeveel zitten we eigenlijk
Ik vind onweer leuk
Hmmmmm, mijn hyperactiviteit zwakt geleidelijk af...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nog meer dan 20 posts
Maar verder nog alles ok met je?
Ja. Het is super!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:08 schreef Godlike02 het volgende:
Dicht?
Op hoeveel zitten we eigenlijk
Ik vind onweer leuk
Het komt omdat je te druk hebt gemaakt deze week.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmmm, mijn hyperactiviteit zwakt geleidelijk af...
Komt misschien door de vlaag van verstandverbijstering toen ik mijzelf voorstelde mijn slaapkamer proper en netjes te maken
Had jij een bloedneus?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
Zo klaar![]()
vaatwasser leeg en weer ingeruimd![]()
Hondjes uit, bloedneus gestelpt,was weg geruimd. wasmachine aan.
![]()
Bloedneus,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
Zo klaar![]()
vaatwasser leeg en weer ingeruimd![]()
Hondjes uit, bloedneus gestelpt,was weg geruimd. wasmachine aan.
![]()
Mijn zoon had diequote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bloedneus,
Heb jij dat ook wanneer het weer kwakkelt?
Warm koud warm enzo?
bahquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn zoon had die
Komt idd wel eens voor bij snelle weersverandering .
Maar het is weer gestopt, na een aantal minuten![]()
Had ik een paar dagen geleden ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn zoon had die
Komt idd wel eens voor bij snelle weersverandering .
Maar het is weer gestopt, na een aantal minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |