foofer!!!!quote:
En je leeft nog steeds ?quote:
Your wish is my command! kben er vandoor, doeidoeiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die zal wel dezelfde instelling hebben. Donder maar snel op.
omdat je dan nog meer dan op andere dagen zit af te tellen tot 17.00 uurquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffff ik heb echt helemaal geen zin meer...... waarom duurt de vrijdagmiddag toch altijd zo lang
Doeiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:29 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
Your wish is my command! kben er vandoor, doeidoei![]()
Die toevoeging ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:29 schreef c0mpleX het volgende:
[afbeelding]
en als jullie je echt vervelen kunnen jullie hem inkleuren maar print hem dan wel ff eerst uit
Nou ben je te laat, nou zit er allemaal ranzige zooi op mn monitorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:29 schreef c0mpleX het volgende:
[afbeelding]
en als jullie je echt vervelen kunnen jullie hem inkleuren maar print hem dan wel ff eerst uit
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ben je te laat, nou zit er allemaal ranzige zooi op mn monitor
beetje .... ach gadver... smeerliap...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ben je te laat, nou zit er allemaal ranzige zooi op mn monitor
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
beetje .... ach gadver... smeerliap...
damn hoe heete die ookal weer.quote:
waarom was dat ook mijn 1ste gedachte toen ik z'n post lasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
beetje .... ach gadver... smeerliap...
Teddy Rukspinquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:31 schreef Diovarus het volgende:
[..]
damn hoe heete die ookal weer.
Heb er geen aflevering van gemist toen.
Omdat jullie allemaal ranzige smeerlappen zijn die zo doordenkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom was dat ook mijn 1ste gedachte toen ik z'n post las
Teddy Ruxpin, Grubby and Newton Gimmickquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:31 schreef Diovarus het volgende:
[..]
alleen zn naam elke keer gemist?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:31 schreef Diovarus het volgende:
[..]
blijkbaar, zo leer ik mijzelf weer kennenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat jullie allemaal ranzige smeerlappen zijn die zo doordenken![]()
Respect voor vrouwtje theelepelquote:
quote:
die had ik ook al!quote:
Nils holgersonquote:
oh nee toch niet, dat plaatje deed het nietquote:
ja dat keek ik altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:33 schreef somegirl het volgende:
nog 1tje dan, da's ook de laatste
[afbeelding]
dat jullie dat nog weten..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:32 schreef somegirl het volgende:
[..]
Teddy Ruxpin, Grubby and Newton Gimmick
Nilsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:35 schreef knox_ het volgende:
Niels Hogerson
haha!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nils holgerson
Daar ben ik naar vernoemd
ik d8 al dat ik gek geworden was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:35 schreef somegirl het volgende:
[..]
oh nee toch niet, dat plaatje deed het niet
one mind!quote:
ah dus m'n pa en mij zitten nu bij leidenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
er komen hier net 2 ferrari's langrijden die even vol het gas open trekken. Ik lazer bijna van mn stoel af. Wat een geluid
oooooooooooooooh dat keek ik echt aaaaltijd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |