Shit zegquote:
Een vriendin van me zat ook in B en is ook uitgeloot.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:12 schreef WooZ het volgende:
lot. klasse B en dan uitgeloot ?
das ook uniek
Ja, super klote, maar volgens mij ten opzichte van afgelopen jaren vrij uniek. Afgelopen 2 jaar was volgens mij 100% ingeloot in klasse Bquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:16 schreef m021 het volgende:
[..]
Een vriendin van me zat ook in B en is ook uitgeloot.
Terwijl ik en een vriend allebei in C zaten en ook beiden zijn ingeloot.
Ik heb geen biologie in m'n profiel. Dat ga ik vanmiddag hopelijk halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:46 schreef m021 het volgende:
Ingeloot!
@Kang-He: waarom 'onder voorbehoud'?
Je hebt volgens mij nog een tweede loting. toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:26 schreef Jan-Ton het volgende:
vorig jaar geen 100% in B hoor, ken iemand uit b die uitgeloot was
Zozo, dus jij zit straks tussen de sjaarzen hier in het LUMCquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:45 schreef Bhai het volgende:
Ingeloot in Leiden (was eerste voorkeur)
Ik ben er superblij mee
Gefeliciteerd, wordt vast een mooie tijd!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:45 schreef Bhai het volgende:
Ingeloot in Leiden (was eerste voorkeur)
Ik ben er superblij mee
Je kan op je inschrijfpapieren aangeven hoe je dat wilt doen. 1 keer in september/oktober of in 4 of 5 termijnen ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:32 schreef Bhai het volgende:
Is dat ook het moment waarop het collegegeld (vorig jaar) betaald moest worden?
Het bewijs van toelating had ik al rond de 16e binnen vorig jaar. De papieren van Leiden lieten wat langer op zich wachten, 'k weet niet precies wanneer die kwamen. Eventueel vast bellen naar Leiden om te vragen of het mogelijk is om je bij Plexus ofzo ter plekke in te schrijven als je alles op de 20e nog niet hebt gehad, of vragen of je iemand kunt machtigen om ze in te vullen o.i.d.quote:En je hebt het over zeer binnenkort.
Ik ga ervanuit dat dat wel voor 22 juli is, en dus kan ik toch nog op vakantie gaan zonder me zorgen te maken?
Doe gewoon mee met de tweede loting!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:52 schreef Wuder het volgende:
Gefeliciteerd voor degenen die ingeloot zijn!
En jammer voor de mensen die uitgeloot zijn.. Probeer gewoon volgend jaar weer
Ah... welkom dan maar...quote:Op zondag 17 juli 2005 16:40 schreef PRMNS het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!!!
Ik ben ook ingeloot aan de VU (2e keus)
Idd. Zie ook de opleidingengids van de VSNU: Geneeskunde BaMa en Geneeskunde gewoon staan apart vermeld, waarbij de eerste alleen in Groningen wordt aangeboden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:00 schreef Kang-He het volgende:
Ik geloof dat ze in Groningen wel BaMa hanteren.
verschrikkelijk op welke manier? makkelijk, moeilijk of niet aansluitend op de studie etc..?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef Gstar het volgende:
In Groningen heb je de Zij-instroom hierbij volg je'een cursusjaar waarna je in het vierde jaar geneeskunde kunt beginnen.
In Utrecht heb je de SUMMA. Bij deze opleiding doe je 6 jaar geneeskunde in 4 jaar tijd. Men gaat er van uit dat je enige kennis bezit.
De SUMMA is erg professioneel opgezet: Toets maken, per brief resultaten toesturen, sollicitatie gesprek, patiënt casus, en weer per brief de resultaten. In Groningen is het niet zo goed georganiseerd. Hier wordt je per mail uitgenodigd, maakt je toets (waarbij ze geen ID controleren) en krijgt resultaat via internet te zien. Verder hoor je er niks meer over. En dan wil ik het niet eens hebben over de inhoud van de toets in Groningen, die was dit jaar echt verschrikkelijk.
Maar goed, als je daar 2 jaar geneeskunde mee kan overslaan, prima!
Volgens mij is in Leiden ook een zij-instroom o.i.d.
In Nijmegen ook vanaf komend studiejaarquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:03 schreef --Roos-- het volgende:
In Utrecht volgens mij ook
In Nijmegen beginnen ze idd dit jaar voor de eerstejaars met het BaMa systeem. tweede- en derdejaars krijgen een overgangsprogramma (half jaar eerder coschappen etc). Weet je al welke blokken nieuw zijn? Ik hoorde dat ze er vooral blokken uitgooiden, omdat ze een jaar theorie kwijtraken, wat vervangen wordt door coschappen.) Er gaan een aantal algemene blokken uit (acute geneeskunde, ouderenzorg, dat soort meuk) en er vervalt een grondslagen-en-methoden-blok. Kweet zo niet welke blokken er nieuw bijkomen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
In Nijmegen ook vanaf komend studiejaar
Er zijn in het eerste jaar al 2 nieuwe blokken ingevoerd
Het enige dat ik weet is dat GM01 en GM02 worden vervangen door 2 nieuwe blokken. Eén van die blokken zal oa de (tot nu toe niet) verplichte EHBO cursus bevatten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:30 schreef fee-tje het volgende:
[..]
In Nijmegen beginnen ze idd dit jaar voor de eerstejaars met het BaMa systeem. tweede- en derdejaars krijgen een overgangsprogramma (half jaar eerder coschappen etc). Weet je al welke blokken nieuw zijn?
Owja klopt, dat wist ik ook welquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:45 schreef WooZ het volgende:
Het enige dat ik weet is dat GM01 en GM02 worden vervangen door 2 nieuwe blokken. Eén van die blokken zal oa de (tot nu toe niet) verplichte EHBO cursus bevatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |