Als je nou gewoon de moeite neemt om zo af en toe eens een druppeltje olie op de ketting te gooien, gewoon beetje goed onderhouden. Verder heb ik het zelf niet zo op Giant, maar goed, das mijn (voor)oordeel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef muzas het volgende:
Nou heb ik niet een al te goedkope fiets, een best dure citybike van GIANT die nieuw als een zonnetje reed.
Nou heb ik in de herfst en winter echt geen zin om aan die fiets te sleutelen als er een kleinigheidje mankeerd aan die fiets. Dus na die periode is het een brak 1e klas.
Dus van het weekend me hele zondag opgeofferd om die tiephusfiets weer aan de praat te krijgen.. en het harde werk werd beloond, hij reed weer als nieuw! Rij ik gister verdomme naar Haarlem, (uurtje fietsen) begint ie toch steeds harder aan te lopen en te rammelen, en na een half uur vertikte het pleurisding iedere vorm van dienst.
Pokkeding in de berm geflikkerd en de bus gepakt!![]()
volgende keer gaat dat stuk ijzer gewoon naar de fietsenmaker, en ga ik op zondag andere dingen doen!
lekker makkelijk ben jijquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef muzas het volgende:
Nou heb ik niet een al te goedkope fiets, een best dure citybike van GIANT die nieuw als een zonnetje reed.
Nou heb ik in de herfst en winter echt geen zin om aan die fiets te sleutelen als er een kleinigheidje mankeerd aan die fiets. Dus na die periode is het een brak 1e klas.
Dus van het weekend me hele zondag opgeofferd om die tiephusfiets weer aan de praat te krijgen.. en het harde werk werd beloond, hij reed weer als nieuw! Rij ik gister verdomme naar Haarlem, (uurtje fietsen) begint ie toch steeds harder aan te lopen en te rammelen, en na een half uur vertikte het pleurisding iedere vorm van dienst.
Pokkeding in de berm geflikkerd en de bus gepakt!![]()
volgende keer gaat dat stuk ijzer gewoon naar de fietsenmaker, en ga ik op zondag andere dingen doen!
Had m op slot in de berm gemieterd, kan best dat ze m meenemen, vanmiddag maar eens met de auto langs om te kijken of ie er nog ligtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:21 schreef tisauch het volgende:
Owkeeee, maar je gaat je fiets nog wel ophalen?
Inderdaad en mocht hij het een keer niet doen, doet een flinke trap wonderen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:24 schreef kletskop het volgende:
je doet net alsof het een auto is man! met dat onderhoud en all.. een fiets is toch zon ding met een frame 2 wielen en een stuur? de mijne 'doet' het altijd iig![]()
Geen trappers?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Inderdaad en mocht hij het een keer niet doen, doet een flinke trap wonderen.
Maarja ik heb dan ook echt een fiets bestaand uit alleen maar 2 wielen ketting stuur en een frame.
en toch zou een zadel ook wel fijn zijn....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Inderdaad en mocht hij het een keer niet doen, doet een flinke trap wonderen.
Maarja ik heb dan ook echt een fiets bestaand uit alleen maar 2 wielen ketting stuur en een frame.
nergens voor nodigquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:29 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
en toch zou een zadel ook wel fijn zijn....
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een slecht verhaal.
Als je fiets echt zo duur was had je er in de winter wel wat aan gedaan en hem zeker niet in de berm gegooid
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
Verkapt ik-heb-veel-geld-en-gooi-mijn-dure-fiets-in-een-halfbezopen-bui-in-de-bosjes-topic.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |