Als dat waar is. Dan ben jij of geen echte man, of is het onzin (waarom anders dit topic)quote:Gemiddeld laten mannen zich minder makkelijk van hun stuk brengen door niet ter zake doend quasi-psychologisch, sentimenteel gezeur. Dat laten zij liever aan de vrouw over. Ook dit schijnt (deels) te zijn geprogrammeerd in de mannelijke hersenen, en is dus aangeboren.
Ik open dit topic voor de lol natuurlijk. Gewoon om gezellig te kletsen over de verschillen tussen man en vrouw, en de daaruit voortvloeiende superioriteit van de man. Niet om een punt te maken ofzo, want dit lijken me toch algemeen bekende feiten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:56 schreef Frenkie het volgende:
Hmmmm echte mannen hebben natuurlijk geen argumenten nodig om superieur te zijn. Jij raar gemetrosexualiseerd schepsel
[..]
Als dat waar is. Dan ben jij of geen echte man, of is het onzin (waarom anders dit topic)
Dan doe je iets verkeerd. In mijn relatie bepaal ik dat namelijk, weliswaar indirect. Is gewoon een kwestie van de juiste knoppen indrukken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef TGT het volgende:
Ja wat zijn we toch superieur. Helaas bepaalt de vrouw nog altijd wanneer er sex komt en zijn we dus altijd de sigaar.
Interessant punt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:09 schreef Posdnous het volgende:
Hoi Lemmeb.
Ik denk dat vrouwen ons alleen maar laten geloven dat we superieur zijn.
'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. In mijn relatie bepaal ik dat namelijk, weliswaar indirect. Is gewoon een kwestie van de juiste knoppen indrukken.
Ja hoor,quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Interessant punt.
Kun je hier iets meer over vertellen? Praktijkvoorbeelden misschien?
Ik noem een Kelly, die als man geboren is en niet echt sterk isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:52 schreef Lemmeb het volgende:Gemiddeld zijn mannen fysiek sterker. Dit is aangeboren.
Ik noem een Kellyquote:Gemiddeld beschikken mannen over een hoger rauw I.Q.. Dit uit zich op een aantal manieren, zoals een beter ruimtelijk inzicht en richtingsgevoel, een hoger abstract denkvermogen en een beter technisch inzicht. Dit is aangeboren.
Kelly is nog steeds bezig met haar rijbewijsquote:Gemiddeld richten mannen zich meer op één taak, laten zich minder snel afleiden door onbelangrijke nonsens, stoppen er daardoor meer tijd in en worden daardoor dus beter in die ene taak. Dat werpt zijn vruchten af, als je iets doet moet je het namelijk goed doen. Ook dit schijnt een aangeboren kwaliteit te zijn.
Kelly...quote:En als meest belangrijke punt het volgende:Gemiddeld laten mannen zich minder makkelijk van hun stuk brengen door niet ter zake doend quasi-psychologisch, sentimenteel gezeur. Dat laten zij liever aan de vrouw over. Ook dit schijnt (deels) te zijn geprogrammeerd in de mannelijke hersenen, en is dus aangeboren.
Dan ga ik naar een prostituee of 'masseusequote:
Ten eerste heb ik het continu over gemiddelden, juist om dit soort drogredenaties te vermijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik noem een Kelly, die als man geboren is en niet echt sterk is
[..]
Ik noem een Kelly, die als man en als vrouw een lager IQ heeft dan iedere andere vrouw
[..]
Kelly is nog steeds bezig met haar rijbewijs
[..]
Kelly...
Weg theorie, weg argumenten, weg topic
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Kelly wist donders goed dat ze het als man-zijnde niet zou gaan redden op deze aarde. Dus liet zij zich transformeren om niet zo op tevallen.
whehehequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja hoor,
Mijn vriendin: Posdnous, jij bent altijd zo politiek onderlegd he
Posdnous: Nou...ehm..dank je.
vriendin: Ja, jij bent altijd veel beter op de hoogte dan ik.
Posdnous:.
vriendin: Ik denk dat jij altijd betere kranten en tijdschriften leest, vandaar.
Posdnous: ach..misschien wel.
vriendin: Tja, je moet daar oog voor hebben.
Posdnous: Klopt.
vriendin: Nou, ga jij even een goede krant halen dan bij de kiosk.
Posdnous:. Ok
vriendin: Dan kun je meteen een ijsje meenemen, ik heb het bloedheet.
Jij weet net zo goed als ik, dat je vantevoren al heel lang ziet aankomen dat je hier 'gemanipuleerd'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja hoor,
Mijn vriendin: Posdnous, jij bent altijd zo politiek onderlegd he
Posdnous: Nou...ehm..dank je.
vriendin: Ja, jij bent altijd veel beter op de hoogte dan ik.
vriendin: Ik denk dat jij altijd betere kranten en tijdschriften leest, vandaar.
Posdnous: ach..misschien wel.
vriendin: Tja, je moet daar oog voor hebben.
Posdnous: Klopt.
vriendin: Nou, ga jij even een goede krant halen dan bij de kiosk.
Posdnous:. Ok
vriendin: Dan kun je meteen een ijsje meenemen, ik heb het bloedheet.
Blij dat zij dat ook zo in zag en maar besloot een vrouw te worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ik noem een Kelly, die als man geboren is en niet echt sterk is
[..]
Ik noem een Kelly, die als man en als vrouw een lager IQ heeft dan iedere andere vrouw
[..]
Kelly is nog steeds bezig met haar rijbewijs
[..]
Kelly...
Weg theorie, weg argumenten, weg topic
Onzinnige vergelijking. Je kunt beter zeggen: wat is superieur, een Ford Ka of een BMW 530i?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:27 schreef petitlapin het volgende:
wat een zinloze discussie zeg, hoe kan je nu beslissen wie superieur is
wie/wat is er superieur: een citroen of een sperzieboon ? een kastanjenoot of een pindanoot ? een tafel of een stoel ?
En daarom heeft de man over het algemeent niks aan zijn superioriteit.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:25 schreef MouseOver het volgende:
[..]
whehehe
en zoals bekend is er 1 ding waar vrouwen overduidelijk beter in zijn: Manipulatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |