Lekker belangrijk, zolang ze lekker is maakt dat niet uitquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat doe ik nou ook iedere dag alleen ze loopt niet hier stage ....
Gaat zeker goedkomenquote:
daaromquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zolang ze lekker is maakt dat niet uit
Nee dan gaan jullie allemaal dingen over mij vertellenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Kan je 'r meenemen naar de feestjes in Zeeland![]()
Ik slijm toch niet tegen iemand op Fok!quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
Jeroen de wit van 5 jaar wist een schets te maken van de dader van de juwelenroof gisteren avond..
[afbeelding]
Mocht u meer weten over deze persoon neem dan contact met ons op via 112
Heb je iets te verbergen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dan gaan jullie allemaal dingen over mij vertellen![]()
ze komt er vanzelf achter hoe je bent hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dan gaan jullie allemaal dingen over mij vertellen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
Jeroen de wit van 5 jaar wist een schets te maken van de dader van de juwelenroof gisteren avond..
[afbeelding]
Mocht u meer weten over deze persoon neem dan contact met ons op via 112
erm ja zo'n 192 delen om precies te zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
erm ja zo'n 192 delen om precies te zijn
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
erm ja zo'n 192 delen om precies te zijn
Ik ben mn leven aan het beterenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slijmbal, live with it
![]()
uitgegleden over een bananenschil....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Diovarus het volgende:
damn is jitzz nog steeds gevangen?
nice, sehr nicequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Megter het volgende:
Maar ik ben lekker eten en naar het terras, ciao!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Diovarus het volgende:
damn is jitzz nog steeds gevangen?
doe datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:17 schreef Ballicious het volgende:
Die Afrikaanse Hoër Meisieskool se doel is die opvoeding van die dogter in totaliteit: verstandelik, geestelik, sedelik, kultureel en liggaamlik.
Eienskappe soos selfstandigheid, deursettingsvermoë, noukeurigheid, netheid, stiptheid, opregtheid, eerlikheid, gehoorsaamheid, lojaliteit, hoflikheid, fyn smaak, offervaardigheid en nasietrots moet aangekweek word.
Vaderlandsliefde word ontwikkel deur die leerlinge te leer om lojaal aan hulleself, hulle huis en skool te wees en om die groep onselfsugtig te dien, asook om trots te wees op hul klas, klaskamer, skool en volk.
Deur alles wat ons doen en nastrewe, vereer ons die Skepper en Almagtige God wat oor alles regeer. Die Christelike maatstawwe is die onaantasbare bo alles.
Ons stel ons ten doel om die leerders te help om kennis in te samel en om selfstandig te dink. Ons strewe daarna om hulle te help om hulle talente te ontdek en om hulleself te vind.
Ons strewe daarna om waardige burgers vir ons volk op te voed. Die leerders moet doelbewus leer om te onderskei tussen reg en verkeerd en moet soek na 'n eie lewensbeskouing waarvolgens hulle hulle weg deur die lewe kan vind.
Daar ga ik maar eens stage lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |