hoe meer hoe beter.. laten we er nog meer regelen danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neem je ook een beertender mee ? gezellig dan hebben we er 2
doe fisher maar ofsowquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, wie moet zijn bek houden?
nee maar gisteren wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
What ? wij zijn vandaag helemaal niet zo snel hoor
Top 5 bedoel je ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef Diovarus het volgende:
[..]
nee maar gisteren wel.
totp 10 posters hiero
dit is het kampioenen topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef Diovarus het volgende:
[..]
nee maar gisteren wel.
totp 10 posters hiero
ja, hoe ging dat mopje / liedje of wat het dan ook was ook al weer?quote:
zie nog erger en jullie verslagen dan?quote:
quote:
Je kunt gerust zeggen dat dit het populairste topic van Fok! is jaquote:
zeker welquote:
Verslagen ? wat zijn dat ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
zie nog erger en jullie verslagen dan?
en het meestbesproken topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt gerust zeggen dat dit het populairste topic van Fok! is ja
aah je komt er wel hoorquote:
Er loopt een troepje dwergen door het bos. Ze zijn heel blij. Ze huppelen en dansen en zingen: 'We hebben toverkracht, we hebben toverkracht...!' Dan komt er een elfje langsvliegen. Ze ziet al die blije dwergen. Maar ze ziet ook een dwergje lopen dat helemaal niet blij is. Ze gaat naar het dwergje toe en vraagt: 'Wat is er met jou?' Zegt het dwergje: 'Mijn naam is To.'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:40 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, hoe ging dat mopje / liedje of wat het dan ook was ook al weer?
of het moet blijven of weg gaat zekerquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Fisher, je moet je typ houden.
En niet zielig gaan lopen doen omdat je wat jonger bent.
Ik post zo ongeveer 8 uur per dag....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
aah je komt er wel hoor
ik heb alleen gisterenavond 2uur gepost en dan al 211 gehaald
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Er loopt een troepje dwergen door het bos. Ze zijn heel blij. Ze huppelen en dansen en zingen: 'We hebben toverkracht, we hebben toverkracht...!' Dan komt er een elfje langsvliegen. Ze ziet al die blije dwergen. Maar ze ziet ook een dwergje lopen dat helemaal niet blij is. Ze gaat naar het dwergje toe en vraagt: 'Wat is er met jou?' Zegt het dwergje: 'Mijn naam is To.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |