abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27682067
Ik hoop dat Poes bij Belacheloos blijft...volgens mij heeft Poes daar een ontzettend lief baasje aan..
  maandag 6 juni 2005 @ 17:44:29 #177
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_27682381
Belacheloos, hoe zie je het zelf? Denk je dat je Poes blijft houden als er geen eigenaar gevonden word? Of zal dat toch niet mogelijk zijn vanwege je huurbaas?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_27682958
Ik heb de E720 ff geruild voor m'n echte A60-digicam, en onderstaande pics geschoten, die zijn duidelijker dan gsm-foto's:

Op de foto's is duidelijk de kale plek te zien in de linkerkant van de nek, die doorloopt tot de bovenkant van het linker voorpootje. Het ziet er erger uit dan het is, op de een na laatste foto...
Op de laatste foto staat Poes' koppie met tussen z'n oortjes een iets donkerdere kale plek. Geen idee wat het allemaal is.

En over het houden van Poes: de huisbaas hoeft het niet te weten, Poes is "muis"stil. Maar er zitten ook nadelen aan natuurlijk, zoals de verzorging etc. Maar ik wacht eerst ff de chiptest af, voordat ik me daar druk over ga maken
Kiek mèr, ich bin van 't kamp!
Helle kern tot op de knook!
pi_27684261
Maar je bent eigenlijk wel een klein beetje verliefd geworden heh Belacheloos?? hihi
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_27684364
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:54 schreef Nilasha het volgende:
Maar je bent eigenlijk wel een klein beetje verliefd geworden heh Belacheloos?? hihi
Since the beginning
pi_27684786
Beginnen er al wel weer haren te groeien op die kale plek, of is het een heel groot litteken..??

Misschien heeft ze wel schurft.
pi_27685527
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef Barcelona het volgende:
Beginnen er al wel weer haren te groeien op die kale plek, of is het een heel groot litteken..??

Misschien heeft ze wel schurft.
Dat was ook meteen het eerste waar ik aan dacht...
Heeft ze er ook jeuk aan, krabt ze veel ?

Verder is het wel een beauty hoor !

p.s. Mocht het idd schurft zijn, dit is zeer besmettelijk, ook voor mensen !!

[ Bericht 12% gewijzigd door Kimmster op 06-06-2005 19:41:02 ]
pi_27685617
Ben benieuwd wat de dierenarts er donderdag over zegt
pi_27686149
Ik ben ook benieuwd, heb de foto aan een vriendin laten zien die dierenartsassistente is en die zegt dat de kale plek qua grootte toch wel aan een geschoren plek doet denken.. Dus dan zou Poes redelijk recent wellicht nog door een DA gezien moeten zijn.

Poes heeft echt een lekker koppie!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_27686504
Ze krabt zich totaal niet, behalve dan het normale "ff jeuk" krabben, wat wij ook wel es hebben...
Ben benieuwd wat de dierenarts heeft te melden, zeker na deze verontrustende berichten!
Hoe kan zo'n mormeltje nou schurft oplopen?
pi_27686721
Je kan makkelijk zien of die plek geschoren of gebeten/ gekrabd is.
pi_27686812
Handige site met verklaringen voor kaalheid bij katten.
http://www.dekattensite.nl/html/gvdkhv.html

Voordat we allemaal van het ergste uitgaan of gaan speculeren is dit nu nog "ter info".
Het kan natuurlijk ook zijn wat Nilasha zegt ; Kaalgeschoren, maar goed je zei dat de kat ook nog een ander wondje ergens had ?
Kan in verband staan met de kale plek ???
pi_27690064
Ben trouwens even op de site van Amivedi aan het neuzen en kom het volgende tegen :
Hier wordt gesproken over een Perzische kruising, zou dus best kunnen.

Dossiernummer
264517

Vermist sinds
3/20/2005 (kan dus kloppen met de vermagering !!)
Kat poes PERZISCHE X GRIJS Grijs, beige langharig

Amivedi hulppost
6081 PA Roermond e.o.
pi_27690387
Ik heb ook het gevoel dat er ergens iemand verdrietig thuis zit zonder Poes.
pi_27690574
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef Barcelona het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat er ergens iemand verdrietig thuis zit zonder Poes.
Ja en als het "Poes" is waar die beschrijving van Amivedi over gaat, dan is dat toch al een tijdje.
pi_27691080
Overigens staat Poes als vermist bij de hulppost Roermond. Terwijl Elsloo een flink stuk dichter bij Maastricht ligt.

Dus als iemand de kat kwijt is zal deze eerder bij Maastricht kijken dan bij Roermond.
pi_27691130
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Kimmster het volgende:
Ben trouwens even op de site van Amivedi aan het neuzen en kom het volgende tegen :
Hier wordt gesproken over een Perzische kruising, zou dus best kunnen.

Dossiernummer
264517

Vermist sinds
3/20/2005 (kan dus kloppen met de vermagering !!)
Kat poes PERZISCHE X GRIJS Grijs, beige langharig

Amivedi hulppost
6081 PA Roermond e.o.
Dus Poes zwerft al meer dan twee maanden rond? En dan ook nog helemaal uit Roermond gedribbeld? Ik weet niet veel van poezen, maar hoe kan zo'n kleine lieve mauwerd twee maanden overleven tussen al dat verkeer en andere gevaar, zonder goed voedsel en dan deze afstand overbruggen?

Maar die beschrijving ziet er idd kloppend uit zeg!
pi_27691320
Heeft ze misschien een tatoeage in d'r oren..??
pi_27691515
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef Barcelona het volgende:
Heeft ze misschien een tatoeage in d'r oren..??
Kheb voorzichtig gekeken, maar tussen de beharing in de oren kon ik geen tattoo ontdekken...
pi_27691737
quote:
Okay... daar sta ik wel ff van te kijken
Misschien heb ik wel een kat die ècht uit Perzië komt
Tsja, niks is onmogelijk dan he, België ligt trouwens ook vlakbij de vindplaats van Poes...
pi_27691755
Het is echt een pers...

Als het vlooien heeft kun je frontline halen
oke tis wel duur maar ja...men doet er lang mee...( ook al hou je de kat niet) en mocht het zijn dat je vlooien in huis krijgt, kun je beter iets doen voor ze er komen. Maar goed dat spul kun je gemakkelijk opsprayen en je hoeft de kat dan niet te wassen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_27691903
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Het is echt een pers...

Als het vlooien heeft kun je frontline halen
oke tis wel duur maar ja...men doet er lang mee...( ook al hou je de kat niet) en mocht het zijn dat je vlooien in huis krijgt, kun je beter iets doen voor ze er komen. Maar goed dat spul kun je gemakkelijk opsprayen en je hoeft de kat dan niet te wassen
jaha gemakkelijk opsprayen....ik zat toen ik dat deed onder de krassen aangezien t poezebeest niet zo houd van nattigheid wat op dr word gesprayd
pi_27691959
Als ze vlooien heeft merk je het wel aan dat ze de hele tijd zit te krabben. En dat frontline is nou ook niet echt fris spul.
pi_27691999
dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')