Since the beginningquote:Op maandag 6 juni 2005 18:54 schreef Nilasha het volgende:
Maar je bent eigenlijk wel een klein beetje verliefd geworden heh Belacheloos?? hihi
Dat was ook meteen het eerste waar ik aan dacht...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:11 schreef Barcelona het volgende:
Beginnen er al wel weer haren te groeien op die kale plek, of is het een heel groot litteken..??![]()
Misschien heeft ze wel schurft.
Ja en als het "Poes" is waar die beschrijving van Amivedi over gaat, dan is dat toch al een tijdje.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef Barcelona het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat er ergens iemand verdrietig thuis zit zonder Poes.
Dus Poes zwerft al meer dan twee maanden rond? En dan ook nog helemaal uit Roermond gedribbeld? Ik weet niet veel van poezen, maar hoe kan zo'n kleine lieve mauwerd twee maanden overleven tussen al dat verkeer en andere gevaar, zonder goed voedsel en dan deze afstand overbruggen?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Kimmster het volgende:
Ben trouwens even op de site van Amivedi aan het neuzen en kom het volgende tegen :
Hier wordt gesproken over een Perzische kruising, zou dus best kunnen.
Dossiernummer
264517
Vermist sinds
3/20/2005 (kan dus kloppen met de vermagering !!)
Kat poes PERZISCHE X GRIJS Grijs, beige langharig
Amivedi hulppost
6081 PA Roermond e.o.
Kheb voorzichtig gekeken, maar tussen de beharing in de oren kon ik geen tattoo ontdekken...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:10 schreef Barcelona het volgende:
Heeft ze misschien een tatoeage in d'r oren..??
Okay... daar sta ik wel ff van te kijkenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:17 schreef barman het volgende:
TS verkijk je niet op de omwegen van katten!
Kat doorkruist Siberië om thuis te komen
Kat loopt 100 kilometer naar bazin
Kat na acht jaar teruggevonden
jaha gemakkelijk opsprayen....ik zat toen ik dat deed onder de krassen aangezien t poezebeest niet zo houd van nattigheid wat op dr word gespraydquote:Op maandag 6 juni 2005 22:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Het is echt een pers...
Als het vlooien heeft kun je frontline halen
oke tis wel duur maar ja...men doet er lang mee...( ook al hou je de kat niet) en mocht het zijn dat je vlooien in huis krijgt, kun je beter iets doen voor ze er komen. Maar goed dat spul kun je gemakkelijk opsprayen en je hoeft de kat dan niet te wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |