Word ingevuld met een waarschijnlijk Engelse tegenstander. De oefenpot is alsnog afgeketst.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:35 schreef DarkShine het volgende:
Roda gaat ook nog een oefenpot tegen Espanyol spelen. Datum, locatie en prijzen zijn vooralsnog onbekend.
De geruchten dat we een pot tegen Barça zouden spelen lijken daarmee weg te zijn. Dit zou via Ruud Hesp geregeld worden...
wat -Vaduz- zegtquote:
Be Quick is afgelopen seizoen ook nog gedegradeerd uit de Hoofdklassequote:
Ik ook, zal wel uitverkocht zijn op sportpark Vondersweydequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Be Quick is afgelopen seizoen ook nog gedegradeerd uit de Hoofdklasse![]()
Vanavond Quick'20(Zondag Hoofdklasse) - Ajax![]()
Ben benieuwd.![]()
0-1 Opzich niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Vanavond NEC - FC Porto. Ben benieuwd, vanochtend bij de training van Porto geweest en Co was bezig met het inslijpen van 4-3-3. Kijken of dat gewerkt heeft.
Dan hebben ze het slecht gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
Ik las dat de aanvallers ongrijpbaar waren voor de Nijmeegse defensie.
Zit dus te twijfelen tussen deze pot en MVV v Norwich,zullen effe kijken wat we gaan doenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef DarkShine het volgende:
Vanavond Roda JC - Slovan Liberec geen cc verplichting.
"Engelse" wedstrijden hebben wat dat betrefd wel mijn voorkeurquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:03 schreef methodmich het volgende:
Roda staat wat op het spel, al lijkt Norwich me qua sfeer leuker als die fans meegenomen hebben.
Acht het viel wel mee; 0-12quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:40 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys - Ajax ook vandaag. Lastig.
Eindstand 8-0. Niet verkeerd tegen een GGD club...al was Emmen wel zeer zwak vorig seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:46 schreef Noca het volgende:
Groningen speelt in Borger tegen FC Emmen. Bij rust stond Groningen met 4-0 voor.
veel slechter dan de vorige kan het toch niet worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:49 schreef pekel het volgende:.
Wat een kansloos kutseizoen gaat het worden.
Je speelde wel tegen een wereldteam natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:49 schreef pekel het volgende:.
Wat een kansloos kutseizoen gaat het worden.
Ik denk dat dat de doelstelling ook is, boven Onmiworld eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
veel slechter dan de vorige kan het toch niet worden?
oja je kan onder omniworld eindigen
Groningen speelde tegen een veredeld bierelftal.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Je speelde wel tegen een wereldteam natuurlijk
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:55 schreef pekel het volgende:
Groningen speelde tegen een veredeld bierelftal..
Whehequote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...
Scherp.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:59 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Als Drent dat geweten had had ie vast niet voor Veendam gekozen...
Nou, verrassend dan. Rijnsburg is toch beter dan HHC bijvoorbeeld. Maar goed, zegt ook niet alles.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |