quote:
*heeft flashback naar die goede oude tijdquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
toen er nog geen elektriciteit was, en je dus tv bij kaarslicht moest kijken![]()
ik ben ludo de slechterik van dit stukquote:
toen we nog niet naar stage hoefdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
*heeft flashback naar die goede oude tijd
Toen het wiel nog niet rond was en iedereen zijn auto nog moest duwenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
toen er nog geen elektriciteit was, en je dus tv bij kaarslicht moest kijken![]()
en lalalalalalalalalauraquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik ben ludo de slechterik van dit stuk
heb 2 pittege tijden videobanden thuis![]()
![]()
![]()
ja, dat is een aanvulling van m'n laatste dagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wilde ik even met jullie delen. Fijn hé?![]()
succes, hou 'm goed vastquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga ff naar mn eigen gezeik luisteren
de klok die blijft maar tikken dus we komen er welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog 3 .... 3 minuten voor dat ik stop
dat ik kap dat ik nok....
laat em niet slingerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga ff naar mn eigen gezeik luisteren
de boten van hout waren en de mannen van staal, nu is t andersomquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef Vigile het volgende:
[..]
Toen het wiel nog niet rond was en iedereen zijn auto nog moest duwen![]()
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, dat is een aanvulling van m'n laatste dag
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, dat is een aanvulling van m'n laatste dag
Deze is voor fisher's tweaker:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:42 schreef Vigile het volgende:
[..]
Toen het wiel nog niet rond was en iedereen zijn auto nog moest duwen![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]wil ik net avance maken op je... ga je alweer
@ geitje...
Ik ben rik en wil op me moootor rije...
ik met meta .. ben een mon... hoop nie da je ut ken zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |