Je vroeg anders meteen bezorgd of ik een veganist-fundamentalist was of iets van die strekking. Sowieso best een vreemde vraag omdat ik er ook een garnalensoep met welgeteld 2 garnalenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens vega hoor, ook al mag er van mij graag een stukje dood beest in
Garnalen zijn geen dieren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef Alicey het volgende:
Je vroeg anders meteen bezorgd of ik een veganist-fundamentalist was of iets van die strekking. Sowieso best een vreemde vraag omdat ik er ook een garnalensoep met welgeteld 2 garnalener bij had.
genietenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
genieten van ons eigen koude kikkerlandje
Heb ik dat gevraagd?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef Alicey het volgende:
Je vroeg anders meteen bezorgd of ik een veganist-fundamentalist was of iets van die strekking. Sowieso best een vreemde vraag omdat ik er ook een garnalensoep met welgeteld 2 garnalener bij had.
En dan nog voor het avondeten ook. Mosterd voor de maaltijd ahw.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het toch fijn om groot te zijn en op jezelf te wonen. Ik heb net twee toetjes opgegeten. Vroeger mocht je alleen een toetje (één toetje) na het avondeten.
Het was van die strekking, niet wat je letterlijk vroeg. En zoveel drank had je toch niet op dacht ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heb ik dat gevraagd?Misschien is iets minder drank toch best een goed idee op zo'n avond
![]()
Inconsequentie! Ik haat inconsequentie! En garnalen zijn geen dieren, want garnalencocktail is lekker.quote:
Binnenkort zijn kippen ook geen dieren meer als je het lekker blijkt te vinden?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inconsequentie! Ik haat inconsequentie! En garnalen zijn geen dieren, want garnalencocktail is lekker.
Alleen biologische kippen zijn geen dieren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
Binnenkort zijn kippen ook geen dieren meer als je het lekker blijkt te vinden?
discriminatie!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen biologische kippen zijn geen dieren.
En dat leven mag wel geconsumeerd worden?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee. Buitenaardse wezens denk.
Eye of the tiger
Typisch dat juist dieren die een leven als dier hebben geen dieren zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen biologische kippen zijn geen dieren.
Ja, misschien zou het genadiger zijn om juist bio-industrie-dieren op te eten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
Typisch dat juist dieren die een leven als dier hebben geen dieren zijn.
Daar zit logica in.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, misschien zou het genadiger zijn om juist bio-industrie-dieren op te eten.
En de katten lachen zich nu dood om je.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en de andere poezel ligt verdekt opgesteld onder een tafel zie ik nu, die is wrs. nooit weg geweest.
Waar heb jij trouwens het woord poezel vandaan? Ik gebruik het woord (Nouja, poezeltje maar da's vergelijkbaar) ook, tot ergernis van mijn omgeving, al jaren. Ik ken echter verder niemand die het gebruikt, je bent de eerste.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, en de andere poezel ligt verdekt opgesteld onder een tafel zie ik nu, die is wrs. nooit weg geweest.
Ik heb dat nergens vandaan. Het klinkt gewoon zo liev.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Waar heb jij trouwens het woord poezel vandaan? Ik gebruik het woord (Nouja, poezeltje maar da's vergelijkbaar) ook, tot ergernis van mijn omgeving, al jaren. Ik ken echter verder niemand die het gebruikt, je bent de eerste.
Een vergelijkbare motivatie dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb dat nergens vandaan. Het klinkt gewoon zo liev.
Je hebt een antwoord gekregen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
Bijblistisch gezien trouwens een vrij kromme uitleg ook nog.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Zijn er meer Friezen die dat doen?
Ik heb nog geen klachten gehad.quote:Kunnen Friezen wel tegen het woord?
Je zou hem kunnen inkoppen door te zeggen dat Friezen verdraagzamer zijn dan Randstedelingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
Ik heb nog geen klachten gehad.
Je huisgenoot, zou die serieus antwoord geven?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een serieus antwoord!![]()
![]()
Christenen zijn nog dommer dan ik dacht!
Ik denk dat wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef Alicey het volgende:
Je zou hem kunnen inkoppen door te zeggen dat Friezen verdraagzamer zijn dan Randstedelingen.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef Alicey het volgende:
Je huisgenoot, zou die serieus antwoord geven?
Zelfs dat valt volgens mij nog wel mee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat wel.Friezen zijn alleen niet zo verdraagzaam tegenover Randstedelingen heb ik begrepen.
In bepaalde dorpen heeft men een beetje een hekel aan ongeïntegreerde, Randstedelijke rustzoekers.quote:
Wat wordt er onder geintegreerd verstaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In bepaalde dorpen heeft men een beetje een hekel aan ongeïntegreerde, Randstedelijke rustzoekers.
Zeg je dat ook wel eens op die manier tegen hem zelf?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, mijn hoop is dat hij zijn verstand op een dag weer hervindt.
Ik gebruik het woord ook al jaren hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dat nergens vandaan. Het klinkt gewoon zo liev.
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
Zeg je dat ook wel eens op die manier tegen hem zelf?
Fries verstaan zou ik nog wel willen leren, maar een dorpsleven. Nee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Meedoen aan dorspleven, Fries verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |