ik had een lamsspiesje...en Doffy ook heel evenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
En weer verder, na de carpaccio en de tonijn!
mushrooms in Walibi Flevoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 schreef Lupa het volgende:
magic mushroom thee d'r bij en je hebt een superdag
Ik heb nog nooit dergelijke geestverruimende middelen uitgeprobeerd eik. Wel eens geblowd, maar dat had weinig of geen effect op me (alleen maar héél moe).
quote:Je ligt in bed te computeren?![]()
Da's zeker een insider's joke.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had een lamsspiesje...en Doffy ook heel even
je bent net terugquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef miss_sly het volgende:
En nog een keer de vakantieplannen: Rondreizen door de USA.
Ja. Ik heb me dan ook verslapen vanochtend. Erg dom, want ik werd gewoon op tijd wakker. Ik had vandaag echter een uurtje langer, dus ik dacht me nog even om te draaien.quote:
Zie vorige reactie. Ik heb me een half uur verslapen, en had dus vanochtend geen tijd meer om jullie goedemorgen te wensen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:07 schreef Yosomite het volgende:
Ligt ons modje Alicey nog te soezen in dromenland?
maw: is die zich even serieus aan het verslapen?
Kotsen in de 8baan?quote:
quote:'mis alleen een kopje koffie erbij....dan moet ik eruit
Is prima, ik zie het wel op de LFC.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef miss_sly het volgende:
Volgende keer mini-meet in R'dam? als ik toevallig in Dordrecht ben die dag?
En ik had iets ongedefinieerds.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik had een lamsspiesje...en Doffy ook heel even
En dus is dat lammetje voor niets gestorven?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:30 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, de bestelling was gewoon verkeerd opgenomen
nee, superdag gehad. alleen twee andere vrienden hebben paar uur op de wc gezeten omdat ze dachten dat ze zich niet zo lekker voeldenquote:
dankjewel. ja vanaf vandaag heb ik tot maandag 24-uurs oproepdienst. afwachten dus waar ik nodig ben en dan doe ik mijn cape om...quote:Alsjeblieft, een virtueel kopje koffie. Je hoeft niet te werken vandaag?
Nee, het was een hele lange zin van x en y en z etc. Gezien die serveerster sowieso moeite had mij te verstaan heb ik het maar gewoon aangewezen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[WFL - LFC 106] Doffy is in het echt een lekker ding!
mmm, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En dus is dat lammetje voor niets gestorven?
Nee hoor, hij is nu in de lammetjeshemel!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En dus is dat lammetje voor niets gestorven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |