Zou je denken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, het lukt vanzelf een x
nee dan gooit hij het weg snuggerequote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef jimjim1983 het volgende:
volgende keer je verslag printen op fel neon geel papier met een strontlucht
leest ie het meteen
Misschien moet je het een x snachts proberenquote:
Ik heb een beter idee, waarom doe jij dat niet met je eigen verslag?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef jimjim1983 het volgende:
leest ie het meteen
of gooit ie het meteen weg en wil een nieuwe op gewoon normaal papierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:58 schreef jimjim1983 het volgende:
leest ie het meteen
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, waarom doe jij dat niet met je eigen verslag?
Dan print ik die van mij wel op saai wit papier, zonder exotische luchtjes. Ik zou niet kunnen leven met het idee dat ik jouw geniale idee gejat zou hebben.
Misschien is het wel een nieuw soort aap die is gefokt om de banaan uit jou oor te jatten...quote:
Oh ja, is het zo?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
maar hoor net dat ze alleen chiquita bananen eten
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien is het wel een nieuw soort aap die is gefokt om de banaan uit jou oor te jatten...
Reactie jitzzzze :
Hoef jij het tenminste niet meer te zeggen oke ?
omdat ik net zat te gapen toen ik je post zagquote:
maar dan gaan we wel iets stoms zeggen hèquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, ik zit er nog over na te denken![]()
Dat zal toch niet al te moeilijk zijn, of wel?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar dan gaan we wel iets stoms zeggen hè
verwende apen zegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
maar hoor net dat ze alleen chiquita bananen eten
ooh dus ik stak je aan hahaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
omdat ik net zat te gapen toen ik je post zag
Foei niet meer doen stoute jitzquote:
gezien onze reputatie hier nah niet bepaaldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zal toch niet al te moeilijk zijn, of wel?![]()
Ja, vreemd hé?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
die ts met z'n fiets is eigenlijk ook erg stil
ik weet van nietsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vreemd hé?
Die wordt door 2 idioten even volledig de grond in geboord met een 80 reacties tellend gesprek![]()
Bedoelde meer het algemene niveau van de reactiesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
gezien onze reputatie hier nah niet bepaald
wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
die ts met z'n fiets is eigenlijk ook erg stil
beginnen jullie nou ookal over m'n geloofwaardigheidquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
beginnen jullie nou ookal over m'n geloofwaardigheid
Die is nooit hoog geweest hoor wees maar niet bangquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
beginnen jullie nou ookal over m'n geloofwaardigheid
ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik ben god
ok ik gaat nu halen ... toscaanse tomaatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:05 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, tijd voor soep nu idd. Dus we eten em samen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |