Was tijd terug op het nieuws dat dit fake is , de kerel die die dit gemaakt heeft vertelde dat op ze sterfbed ofzo. Maar ja dat moet je ook maar gelovenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:16 schreef ImmovableMind het volgende:
Hier nog wat filmpjes van BigFoot, alleen de eerste twee op deze page doen het bij mij.
Klik hier
Ik zag hetzelfde, die gast heeft zelfs een belangrijke rol gehad in the making of Planet of the Apes, lol. So it must be fakequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:26 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
Was tijd terug op het nieuws dat dit fake is , de kerel die die dit gemaakt heeft vertelde dat op ze sterfbed ofzo. Maar ja dat moet je ook maar geloven
Da's geen mysterie meer man. Alles is uitgezocht en aangetoond. De foto's zijn fake en er is geen monster.quote:
Ja oke, maar het sfeertje en het verhaal is wel geweldig. Zo'n mistig diep meer in het noorden van Schotland, omringd door bossen en dan nog zo'n verlaten ruine aan de waterkant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Da's geen mysterie meer man. Alles is uitgezocht en aangetoond. De foto's zijn fake en er is geen monster.![]()
Het zou nog es wat zijn als er, ondank al dat bewijs, ineens toch een monster uit opduikt. De sfeer daar leent zich er idd uitermate voor. Maar delegende van een monster in die regio is niet zo vreemd als je de andere legendes en verhalen en bijgeloven uit de regio er even bij legt. Dat is juist deel van de charme van de Highlands.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja oke, maar het sfeertje en het verhaal is wel geweldig. Zo'n mistig diep meer in het noorden van Schotland, omringd door bossen en dan nog zo'n verlaten ruine aan de waterkant.
kan jij mij de titel vertellen van die docu? Ik zou hem graag willen hebben namelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
jawel, er is een zeer geloofwaardige docu over jack. daarbij gaat het om, geloof ik, een canadese arts althans, dat was de conclusie nadat het register open ging. leek mij geen hoax.
Daar wil ik heel graag ooit nog eens heen.quote:Het 2200 jaar oude leger dat vandaag te zien is, is nog maar het topje van de ijsberg. Er zijn vermoedens dat het terracotta leger een onderdeel is van een enorme necropolis die het gehele universum moet uitbeelden. Onder een 47m hoge grafheuvel in de buurt zou zich een dodenstad bevinden met rivieren van kwik en juwelen aan het plafond die de hemellichamen uitbeelden. De Chinese regering is niet gehaast om deze grafheuvel uit te graven. De geruchten zorgen ervoor dat Xi'an nog vele tientallen jaren een toeristische trekpleister van wereldformaat blijkft. Op geregelde tijdstippen worden nieuwe vondsten bekendgemaakt en tentoongesteld. Zo hebben de bezoekers altijd nog een reden om later terug te komen...
Dat kwam ik een tijdje geleden ook tegen. Maja, toen las ik deze pagina dus ik weet nog niet echt wat ik er van moet denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Chimay het volgende:
de Piri Reis kaart
In 1929 werd, door een groep historici, een kaart getekend op gazellehuid, gevonden. Uit onderzoek bleek dat het een echt document was dat door Piri Re’is (een Turkse admiraal) in 1513 werd gemaakt.
Piri Reis heeft in feite toegegeven dat hij zijn kaart op veel oudere kaarten heeft gebaseerd.
Met deze kaart konden zelfs fouten op moderne kaarten (in de jaren 50) verbeterd worden.
Er werd zelfs gemeld dat om dergelijke kaarten te kunnen maken, de tekenaars op de hoogte moesten zijn van de boldriehoeksmeetkunde, iets dat pas in de 18de eeuw bekend raakte.
Tot op de dag van heden blijft het een mysterie hoe die kaart zo nauwkeurig gemaakt kon worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis_kaart
Ach ja, het zal allemaal wel perfect verklaarbaar zijn, maar toch knap dat ze begin 16e eeuw al zulke gedetailleerde kaarten konden maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef fallrite het volgende:
[..]
Dat kwam ik een tijdje geleden ook tegen. Maja, toen las ik deze pagina dus ik weet nog niet echt wat ik er van moet denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |