Was tijd terug op het nieuws dat dit fake is , de kerel die die dit gemaakt heeft vertelde dat op ze sterfbed ofzo. Maar ja dat moet je ook maar gelovenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:16 schreef ImmovableMind het volgende:
Hier nog wat filmpjes van BigFoot, alleen de eerste twee op deze page doen het bij mij.
Klik hier
Ik zag hetzelfde, die gast heeft zelfs een belangrijke rol gehad in the making of Planet of the Apes, lol. So it must be fakequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:26 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
Was tijd terug op het nieuws dat dit fake is , de kerel die die dit gemaakt heeft vertelde dat op ze sterfbed ofzo. Maar ja dat moet je ook maar geloven
Da's geen mysterie meer man. Alles is uitgezocht en aangetoond. De foto's zijn fake en er is geen monster.quote:
Ja oke, maar het sfeertje en het verhaal is wel geweldig. Zo'n mistig diep meer in het noorden van Schotland, omringd door bossen en dan nog zo'n verlaten ruine aan de waterkant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Da's geen mysterie meer man. Alles is uitgezocht en aangetoond. De foto's zijn fake en er is geen monster.![]()
Het zou nog es wat zijn als er, ondank al dat bewijs, ineens toch een monster uit opduikt. De sfeer daar leent zich er idd uitermate voor. Maar delegende van een monster in die regio is niet zo vreemd als je de andere legendes en verhalen en bijgeloven uit de regio er even bij legt. Dat is juist deel van de charme van de Highlands.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja oke, maar het sfeertje en het verhaal is wel geweldig. Zo'n mistig diep meer in het noorden van Schotland, omringd door bossen en dan nog zo'n verlaten ruine aan de waterkant.
kan jij mij de titel vertellen van die docu? Ik zou hem graag willen hebben namelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
jawel, er is een zeer geloofwaardige docu over jack. daarbij gaat het om, geloof ik, een canadese arts althans, dat was de conclusie nadat het register open ging. leek mij geen hoax.
Daar wil ik heel graag ooit nog eens heen.quote:Het 2200 jaar oude leger dat vandaag te zien is, is nog maar het topje van de ijsberg. Er zijn vermoedens dat het terracotta leger een onderdeel is van een enorme necropolis die het gehele universum moet uitbeelden. Onder een 47m hoge grafheuvel in de buurt zou zich een dodenstad bevinden met rivieren van kwik en juwelen aan het plafond die de hemellichamen uitbeelden. De Chinese regering is niet gehaast om deze grafheuvel uit te graven. De geruchten zorgen ervoor dat Xi'an nog vele tientallen jaren een toeristische trekpleister van wereldformaat blijkft. Op geregelde tijdstippen worden nieuwe vondsten bekendgemaakt en tentoongesteld. Zo hebben de bezoekers altijd nog een reden om later terug te komen...
Dat kwam ik een tijdje geleden ook tegen. Maja, toen las ik deze pagina dus ik weet nog niet echt wat ik er van moet denkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Chimay het volgende:
de Piri Reis kaart
In 1929 werd, door een groep historici, een kaart getekend op gazellehuid, gevonden. Uit onderzoek bleek dat het een echt document was dat door Piri Re’is (een Turkse admiraal) in 1513 werd gemaakt.
Piri Reis heeft in feite toegegeven dat hij zijn kaart op veel oudere kaarten heeft gebaseerd.
Met deze kaart konden zelfs fouten op moderne kaarten (in de jaren 50) verbeterd worden.
Er werd zelfs gemeld dat om dergelijke kaarten te kunnen maken, de tekenaars op de hoogte moesten zijn van de boldriehoeksmeetkunde, iets dat pas in de 18de eeuw bekend raakte.
Tot op de dag van heden blijft het een mysterie hoe die kaart zo nauwkeurig gemaakt kon worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis_kaart
Ach ja, het zal allemaal wel perfect verklaarbaar zijn, maar toch knap dat ze begin 16e eeuw al zulke gedetailleerde kaarten konden maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef fallrite het volgende:
[..]
Dat kwam ik een tijdje geleden ook tegen. Maja, toen las ik deze pagina dus ik weet nog niet echt wat ik er van moet denken![]()
owja het mysterie van ryan3 in de bossenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Ryan3 het volgende:
De verdwijning van Lord Lucan is ook een aardig mysterie dat menigeen heeft bezig gehouden. Uit een ouder topic: [nieuwe rubriek] Korte biografieën...
Mooi in scène gezet was dat idd. We hebben ons te pletter gelachen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja het mysterie van ryan3 in de bossendat was echt stoer
![]()
als ik mag vragen...... hoe heb je dat bedacht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mooi in scène gezet was dat idd. We hebben ons te pletter gelachen..
Geleidelijk ontstaan, gewoon als verhaaltje, nadat ik op 2de paasdag, alleen, een wandelingetje ging maken in het bos en op dat hek stuitte van die proef infiltratie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik mag vragen...... hoe heb je dat bedacht?
ja hebben ook al topic over gelopen in true.... van der sloot heete hij geloof ik hij had een techniek waardoor je een film op een diskette kon zetten.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:02 schreef caradoc het volgende:
Het is koud en laat, dus ik heb het topic nog niet doorgelezen, maar er was toch ook zo'n mysterie in Nederland van een man die iets revolutionairs had uitgevonden .... en toen om die reden vermoord is? Had iets te maken met computers of zo ... met chips? Ik weet het niet echt meer.
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=131206quote:Op maandag 23 januari 2006 02:02 schreef caradoc het volgende:
Het is koud en laat, dus ik heb het topic nog niet doorgelezen, maar er was toch ook zo'n mysterie in Nederland van een man die iets revolutionairs had uitgevonden .... en toen om die reden vermoord is? Had iets te maken met computers of zo ... met chips? Ik weet het niet echt meer.
Ik heb die docu ook gezien, maar ik heb "het dagboek van Jack the Ripper" ook gelezen. Veel bewijzen die in dat boek stonden, die James Maybrick als de dader aanwezen, kwamen niet terug in die docu. Maar wat het boek zelf ook al stelt, het kan zijn dat Maybrick graag Jack had willen zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef zoalshetis het volgende:
jawel, er is een zeer geloofwaardige docu over jack. daarbij gaat het om, geloof ik, een canadese arts althans, dat was de conclusie nadat het register open ging. leek mij geen hoax.
Lijkt mij gewoon een verhaal van iemand die zichzelf zover in de leugens had gewerkt dat ie niet durfde te onthullen dat het een leugen was. En dus zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:41 schreef Rio het volgende:
[..]
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=131206
hoe gaat het daar nu mee dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gevonden: *klik*
En het bericht op de FP: *klik*
Forum: *klik* en *klik*
D.B. Cooper speelt in Prison Breakquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:45 schreef _The_General_ het volgende:
Deze man is nooit gevonden. Hij is een cultheld in Amerika, 4 boeken, films etc,
[..]
quote:Er zijn veel gevallen geregistreerd van mensen die zonder aanwijsbare reden plotseling letterlijk in vuur en vlam stonden. Sceptici blijven volhouden dat het onmogelijk is dat mensen "zomaar" uit zichzelf in brand vliegen. Er is een bewijs van een spontane zelfontbranding. Een man uit Atlanta in Georgia heeft dit meegemaakt en overleefd.
Deze man, ooit een kerngezonde vertegenwoordiger met een goed inkomen, ziet zich tegenwoordig genoodzaakt als gehandicapte de rest van zijn leven thuis te slijten, dit allemaal als gevolg van een vreemd ongeluk dat hij kreeg toen hij voor zaken in Savannah was. Toen hij in zijn caravan een dutje deed, schrok hij plotseling wakker vanwege een erge pijn in zijn lichaam, dat in brand bleek te staan. Toen een arts, arriveerde om de ernstig verbrande man te helpen, stelde hij vast dat deze man een gat in de borstkas had, dat enkele wervellichamen door extreme hitte met elkaar waren versmolten en dat een van zijn armen zo ernstig was verkoold dat dit lichaamsdeel moest worden afgezet.
Volgens Een doktor is er, omdat er geen van de objecten in het inwendige van de caravan zelfs maar was geschroeid, slecht 1 verklaring voor het letsel van deze man: spontane zelfontbranding, een nog onverklaarbare moleculaire reactie die ertoe leidt dat mensen spontaan verbranden.
Ik heb een keer gehoord dat Jack opgepakt was en dat zijn naam bekend was bij Scotland Yard.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik heb die docu ook gezien, maar ik heb "het dagboek van Jack the Ripper" ook gelezen. Veel bewijzen die in dat boek stonden, die James Maybrick als de dader aanwezen, kwamen niet terug in die docu. Maar wat het boek zelf ook al stelt, het kan zijn dat Maybrick graag Jack had willen zijn.
Prolly zullen we het wel nooit te weten komen![]()
soort van From Hell idee?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:14 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehoord dat Jack opgepakt was en dat zijn naam bekend was bij Scotland Yard.
Zij zouden wegens de gevoeligheid van die informatie destijds zijn naam niet bekend willen maken aan het publiek (zou mogelijk verband kunnen hebben gehouden met het koningshuis).
Ik geloof ook dat zijn naam ergens in 2003 ofzo vrij gegeven zou worden, maar ik weet dus niet of dit correct is of intussen al gebeurd is.
kut als je later die avond je mond op haar lippen plaatstquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef ruud_fr het volgende:
makkelijk als je in de kroeg een dame vuurtje geeft
beland je na 'n avond stappen nog in het brandwondencentrumquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:12 schreef P8 het volgende:
[..]
kut als je later die avond je mond op haar lippen plaatst![]()
waar is dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:23 schreef Thisbe het volgende:
Goed topic![]()
Het "mysterie" van het mislukken van operatie Market Garden. Hier in Nijmegen ligt vlakbij de Waalbrug een koperen plaat waaronder papieren liggen waarop staat waarom de operatie mislukt is. Deze bergplaats mag pas in 2040 opengemaakt worden (100 jaar na het einde van de oorlog).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |