abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:08:07 #226
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66146118
tvp
  dinsdag 17 februari 2009 @ 01:19:13 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_66146219
tvp
Huilen dan.
pi_66146307
oke geen mysterie maar wel een leuke...

een keer zat ik met mijn toenmalige schoonfamilie op de bank, vriendin naast me.
mijn ex woonde ergens aan de rand van een bos met een kanaal er langs.
op zich snachts wel een beetje creepy.

vertelde hun dat ik zo iets raars had meegemaakt.
ik fietste langs het kanaal terug toen ik iets voor me in de bosjes hoorde.
terwijl ik dichterbij kom zie ik iets langzaam uit de bosjes naar voren komen met 2 rode lichtpunten waar de ogen moeten zijn.
ik begin keihard te trappen en zie hoe dat ding achter me aan rent.
ik fiets de longen uit mijn lijf en in de verte zie ik de bewoonde wereld.
ik kijk om en zie dat ding op me in lopen, ik geef mijn laatste krachten en het word stiller achter mij, hoor het geren van het beest minder.

100, 90, 80 meter tot de eerste woningen en licht.
ik denk dat ik het ga halen en ik kijk achterom omdat ik niks meer hoor en op dat moment springt dat ding en zie ik zijn fel vuurrode ogen en zijn afgrijselijke tanden.

bam, ik word badend in zweet wakker en heb een zere nek.

en dan zeg je:
"moet eens kijken wat ik vanochtend in de spiegel zag.
je laat nu de nieuwschierige mensen dichterbij komen en laat zogenaamd je nek zien.
als ze met zijn allen op 10 cm afstand de plek bestuderen die je net hebt aangewezen draai je je met een ruk om, kijkt of je hondsdol bent en begint als een gek te blaffen.

succes gegarandeerd
pi_66146815
Juist, ja.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_66149087
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
oke geen mysterie maar wel een leuke...

..........................

succes gegarandeerd
Dik offtopic
Lambo of Rekt
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:39:43 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66149416
tvptje
pi_66151132
Dit wordt een dikke vette tvp. Super interessant.
History became legend, legend became myth.
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 10:51:37 #233
135305 beequeen
Lost.
pi_66151637
TerugVindMysterie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_66152307
Weet niet of deze al gepost is, maar deze is ook wel merkwaardig.

Beest_van_Gévaudan
quote:
Het beest van Gévaudan (Frans: La bête du Gévaudan) was een hondachtig dier dat in het vroegere departement Gévaudan (het tegenwoordige departement van Lozère) mensen aanviel en doodde. Het is de Franse variant op de weerwolf. De verhalen doken voor het eerst op in de buurt van de Auvergne.

Het beest zou tussen 1764 en 1767 tussen de 60 en 123 mensen hebben gedood in de bergen van La Margeride in zuid-centraal Frankrijk. Er wordt nog steeds gespeculeerd over de exacte identiteit van het dier.
quote:
Op 21 september 1765 doodde Antoine een grote wolf van 80 cm hoogte, 1,7 meter lang en 60 kg. De wolf werd "Le Loup de Chazes", genoemd naar de in de buurt gelegen abdij van Chazes. Men vond het een vrij grote wolf. Antoine rapporteerde dan ook officieel: "Hierbij verklaren wij dat wij nog nooit een zo grote wolf gezien hebben. Daarom denken wij dat dit het dier is dat we zochten en dat zoveel onrust veroorzaakt heeft."

De wolf werd opgezet en naar Versailles gestuurd. Antoine was de held en ontving een groot geldbedrag plus allerlei titels en beloningen. Echter, op 2 december 1765 viel het dier opnieuw aan in la Besseyre Saint Mary, waarbij twee kinderen zwaar gewond werden. Daarna volgden nog tientallen doden.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:10:47 #235
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_66154455
tvp
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:55:15 #236
245636 Jazzpert
Stranger in a strange land
pi_66158092
http://en.wikipedia.org/wiki/Dyatlov_Pass_incident

Dit is een aardige, in 1959 overlijden 9 Russische wandelaars op een bergpas. Ze worden teruggevonden in de omgeving van hun tenten, sommige zijn dwars door de achterkant van hun tent gegaan om buiten te komen. 1 werd zonder tong teruggevonden. Het leek er niet op dat er verder gevochten was, maar paniek was er wel want de meesten hadden zich maar half aangekleed en ze zaten in de sneeuw....

[ Bericht 0% gewijzigd door Jazzpert op 17-02-2009 14:42:28 ]
pi_66158335
tvp
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_66159400
tvp
pi_66159562
het schijnt dat een aantal van die mysterieuze wezens/aanvallen verklaard kan worden door kameleonachtige eigenschappen van deze zeldzame creaturen.
pi_66164087
Excalibur
quote:
Excalibur (Welsh: Caledfwlch, Latijn: Caliburnus en destijds Caliburn) was in de Arthurverhalen het magische zwaard van koning Uther Pendragon, die volgens de mythe de vader van Koning Arthur was.

De legende beweerde, dat Uther op het slagveld valt en Excalibur in een rots stoot. Zijn laatste woorden waren "dat degene die het uit de steen zou trekken, koning van Engeland zou worden, en heel Engeland zou herenigen".

De magiër Merlijn zorgt ervoor dat Arthur in veiligheid opgroeit als zoon van een tamelijk onbelangrijk man.

Arthur bewijst zijn recht op de troon door het zwaard uit een rots te trekken.

Beeld van ExcaliburToen Arthur stervende was na zijn dodelijke gevecht met Mordred, beval hij Bedivere om het zwaard weer in het meer te werpen. Tweemaal negeerde Bedivere dit bevel, omdat hij het zonde vond zo'n prachtig wapen in het water te gooien. De derde keer deed hij het toch, en een in wit brokaat gehulde arm nam het zwaard mee naar de bodem, waar het volgens de legende vandaan kwam.

Over dit zwaard heeft John Boorman in 1981 de film Excalibur gemaakt.
Nooit bewezen dat dit zwaard daadwerkelijk bestaat.
Lambo of Rekt
pi_66164553
Hmm, het topic nog ff een keer doorgenomen helemaal maar ik mis er een aantal

Waaronder deze ;

Zodiac Killer

quote:
Zodiac Killer was de codenaam van een vermoedelijke seriemoordenaar die actief was in Noord-Californië tussen december 1968 en oktober 1969. Hij of zij dankt de naam aan de brieven die hij tot 1974 naar een aantal kranten stuurde, waarin de afzender zichzelf Zodiac noemde. In deze brieven was een aantal cryptogrammen opgenomen, waarvan er drie nooit zijn opgelost.

De brieven doorgaans met de zin "This is the Zodiak speaking" en waren ondertekend met een kruis door een cirkel, het zogenaamde Zodiacteken, waarachter het aantal geclaimde slachtoffers werd vermeld. Om de politie uit te dagen, vermeldde de moordenaar in elke brief ook SFPD = 0. SFPD staat voor San Francisco Police Department.

De Zodiac had het voornamelijk voorzien op paartjes die afzondering hadden opgezocht. Hoewel hij in de brieven naar de kranten claimde 37 mensen vermoord te hebben, kunnen er niet meer dan vijf moorden met zekerheid aan hem worden toegeschreven. Twee slachtoffers overleefden zijn moordaanslag.
Lambo of Rekt
pi_66165170
Die is al langsgekomen.
pi_66167374
trouwens was het niet zo dat jack the ripper in werkelijkheid een vrouw was en dat het gruwelijk vermoorden van mensen een soort kunst voor haar was?
meende dat dat de laatste bewering was in een discovery docu.
pi_66172080
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:54 schreef boskameel het volgende:
Die is al langsgekomen.
dan heb ik er overheen gelezen, welke pagina?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens was het niet zo dat jack the ripper in werkelijkheid een vrouw was en dat het gruwelijk vermoorden van mensen een soort kunst voor haar was?
meende dat dat de laatste bewering was in een discovery docu.
Nee, the ripper had een schijthekel aan hoertjes. Hij/zij schreef ook iets in de trant van "1 day man will look back and say i gave birth to the 20th century". Alle onreine vrouwen moesten eruit. Dood.

Misschien heb je wel gelijk over dat het een vrouw was, zie :
quote:
In mei 2006 is het speeksel dat op postzegels van een aantal Ripperbrieven zat, onderworpen aan DNA-onderzoek. Dit onderzochte DNA bleek afkomstig te zijn van een vrouw. De wereldpers pakte de oude theorie weer op en op het moment wordt er wereldwijd gediscussieerd over de mogelijke betrokkenheid van Mary Pearcey bij de Rippermoorden
Lambo of Rekt
pi_66175923
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dan heb ik er overheen gelezen, welke pagina?
Hmm ik kan 'm ook niet vinden. Ik weet zeker dat ik dat al gelezen had vandaag. Ben denk ik in de war met wikipedia zelf .
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:23:51 #246
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_66177790
tvp
want de klop doet het niet.
  Redactie Frontpage dinsdag 17 februari 2009 @ 22:45:39 #247
197197 Moozze
Plugged
pi_66178881
Wat een vet topic!
pi_66182997
Anti-climax: niets uit dit topic is waar.
pi_66183063
tvp voor morgen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 18 februari 2009 @ 01:35:57 #250
185115 Juk
Misschien
pi_66184307
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:39 schreef EggsTC het volgende:
Hmm, het topic nog ff een keer doorgenomen helemaal maar ik mis er een aantal

Waaronder deze ;

Zodiac Killer

[ afbeelding ]
[..]

Dit soort verhalen (Jack the Ripper, Pizzaman met zijn bomketting etc.) blijf ik fascinerend vinden.

Er was laatst weer iemand die beweerde de identiteit van Zodiac te kennen, hij beweert dat het zijn vader is geweest. Dit bericht staat een verklaring van hem. Er is ook nog een filmpje maar dat kon ik zo snel niet vinden.

Edit: Even geyoutubed Mijn stiefpa was de Zodiac Killer
The only thing I fear is my MoM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')