quote:The reason Bruce Willis is not credited is because he violated SAG rules for acting in this film for no money. He appeared for fun and as a favor to, and acting for free violated SAG rules. SAG agreed not to sue Willis if his name was not included in the credits.
Aaaah dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Loaded Weapon?
Een korte cameo als John McClane.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij zit toch helemaal niet in Loaded Weapon
Hm, moet 'k em binnenkort maar weer es gaan kijken.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een korte cameo als John McClane.
quote:Due to the DGA's (Director's Guild of America) "one-director-per-movie" rule, all four directors were forced to quit the DGA to make this film.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef Sokolsky het volgende:
Four Rooms?
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
How green was my valley![]()
Stagecoach![]()
The grapes of wrath![]()
The man Who shot liberty valance![]()
My darling clementine![]()
Of mice and men(Milestone)
Rio Bravo(Hawks)
Gun fight at the OK Coral(Sturges)
Allemaalquote:Op maandag 6 juni 2005 13:24 schreef Khalein het volgende:
Regisseurs blijven mijn zwakteNja, een paar titels om de boel op gang te krijgen (volgens mij kloppen ze wel
)
Drums Along the Mohawk
The Man Who Shot Liberty Valance
How Green Was My Valley
Mister Roberts
Rio Grande
idd foutquote:Op maandag 6 juni 2005 20:00 schreef Undergod het volgende:
eerste ingeving is dat je het bij de zangers enz moet zoeken...
steven tyler is fout (eerste ingeving)
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of sporters
René Froger (Filmpje!)
Ronnie Tober (Filmpje!)
Ben Cramer (Filmpje!)
we staan op 2quote:Op maandag 6 juni 2005 20:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat wordt dus ( onbekende) dvdachterkanten en aftiteling bekijken en dan onbekende mensen noemen
Kijk eens of hier iets tussen zit:
marion busia
george cole![]()
james mcintyre![]()
jerry daugirda
Dit is van mijn gone in 60 seconds dvd, als er een paar bij zitten die goed zijn, zal ik straks nog meer zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |