Nu niet meer danquote:
Daarom zijn het er ook twee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ook maar die staat dus beneden en ik zat boven
En nu belt [betreffende beller] niet terug
Ja, maar toen....quote:
You have a pointquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarom zijn het er ook twee.
1 voor boven en 1 voor beneden
Ik werd laatst gebeld door een Leonie van zo'n bedrijfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[Betreffende beller] heeft net trouwens teruggebeld. Het was zo'n telemarketing-lul
Ik: Hallo met Leonie
Hij: Hallo ik ben van Dinges Telefonie, is mevrouw Blabla aanwezig?
Ik: Nee, maar we hebben net nieuwe telefonie dus ik denk niet dat ze geïnteresseerd is..
Hij:...... Mag ik terugbellen?
Ik: Ik denk niet dat dat nodig is![]()
Hij: .......... Mag ik terugbellen??![]()
Ik: NEE![]()
Hij: ok
Leonie wat voor werk deed jij ook alweer?
Ja, leuk datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[Betreffende beller] heeft net trouwens teruggebeld. Het was zo'n telemarketing-lul
Ik: Hallo met Leonie
Hij: Hallo ik ben van Dinges Telefonie, is mevrouw Blabla aanwezig?
Ik: Nee, maar we hebben net nieuwe telefonie dus ik denk niet dat ze geïnteresseerd is..
Hij:...... Mag ik terugbellen?
Ik: Ik denk niet dat dat nodig is![]()
Hij: .......... Mag ik terugbellen??![]()
Ik: NEE![]()
Hij: ok
Leonie wat voor werk deed jij ook alweer?
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik werd laatst gebeld door een Leonie van zo'n bedrijf!! Ging over hypotheken geloof ik...
quote:
Ja en ik heet Blabla van mn achternaam, wist je dat niet?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
Ik ben trouwens heel goed in die mensen afpoeieren trouwens
*touw en krukje naar buiten meeneemt*quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doe het wel buiten dan, anders wordt het zo'n zooitje![]()
Dreug keer twee.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Doe het wel buiten dan, anders wordt het zo'n zooitje![]()
Mijn moeder zegt altijd dat ze m'n vader wel even haalt en laat die mensen dan gewoon net zolang wachten tot ze zelf ophangenquote:
whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor diegenen die willen weten hoe moeilijk 12 nou is
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
die moet je intypenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:57 schreef Airelle het volgende:
Wat is dat toch met die passwords?
Kun je invullen in het begin.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:57 schreef Airelle het volgende:
Wat is dat toch met die passwords?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |