quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OhTania
toch.
Wat zeg je dat toch mooi
quote:
Dat laat ik me geen tweede keer zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Talk to the hand![]()
En lik hem ook maar meteen als je toch bezig bent![]()
Oh Bupa, wat doe je nuquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen tweede keer zeggen. [afbeelding]
quote:
Ja, maar kauwgom ookquote:
quote:
Ja, ik vind ze ook onwijs vet gaaf cool leuk mooi enzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:56 schreef timbob het volgende:
Goh, leuke kleren tim!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze ook onwijs vet gaaf cool leuk mooi enzo.

Like you would knowquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:02 schreef timbob het volgende:
jouw garderobe mag er anders ook best wezen
3 dubbeltjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Skaai het volgende:
Meester Theo zal wel een lul zijn!
Wij hadden een juf Irene. Echt een schreeuwerd. 't Was altijd Juf Sirene met de kromme tenen!.
En dan werd ze weer 'ns boos, schreeuwde ze door de klas 'En nu is het poverdriedubbeltjes afgelopen!![]()
'. En tussen de klassen hadden we deuren, en toen gooide meester Jos heel enthousiast de deur open en riep 'Hoeveel dubbeltjes?'.
In het kader van: postopkrikken?quote:
Wat klinkt dat lomp.... Annerooooooooquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef Svensational het volgende:
Ik had vroeger Juf Anneroo. Heel lief was ze!
Ze was een Surinamerquote:
Zeg is dit nu ineens een "Bash-hier-Svens-vroegere-lerares-topic"gewordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lomp.... Anneroooooooo.
In het kader van:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het kader van: postopkrikken?
Sorry, heb net over je heen gekotst.. werd spontaan misselijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In het kader van:
Ik ben er. Aanbid mij.
Uhuh.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:59 schreef Dizer het volgende:
ordinary people van john legend Die is pas mooi![]()
Nee, ik denk aan homo's als ik Ricky Martin lees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |