quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:01 schreef Dark_Killah het volgende:
veel Kleine meisjes.
Seks.
Geen mannen.
veel Kleine meisjes.
Seks.
Geen mannen.
Ja precies.quote:
quote:
ik poste in 1 maal genoeg smileyposts voor dit topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:09 schreef Redman het volgende:
[..]
(oftewel jij gaat het niet lang maken hiero).
Vraag hier over Fok! van Vroegâh!quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:10 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ik poste in 1 maal genoeg smileyposts voor dit topic
bij deze zijn er hier geen meer toegelaten
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:01 schreef -Lay-Z- het volgende:
veel Kleine aziatische meisjes.
Seks.
Geen mannen.
Deutschland Deutschland über ....?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:13 schreef Wokkel1982 het volgende:
-Lay-Z- doe es nie![]()
Zal het volkslied weer op de scholen te horen zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:15 schreef Redman het volgende:
[..]
Deutschland Deutschland über ....?
dat volkslied?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:15 schreef remondepemon het volgende:
veel Kleine onderdanige aziatische meisjes.
Seks.
Geen mannen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef Wokkel1982 het volgende:
Hou is op met dat gequote please
klappe halten du altequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef Wokkel1982 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:40 schreef Wokkel1982 het volgende:!
Dit loopt uit op een baggertopic. Quoten please!
We moeten serieuze feiten over de BHFH wereld te weten zien te komen
Moeten we nu wel of niet quoten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef Wokkel1982 het volgende:
Vooral dat 'panda' doet het emquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:01 schreef Martijn_77 het volgende:
En iedereen rijdt in een panda in de ultieme BHFH wereld.
Hij is degene die neerbuigend doet over allerlei zaken.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:15 schreef Herald het volgende:
kom kom niet zo neerbuigend over BHFH
dankzij hem weet iedereen nu wie Jory is
Zoals gevraagd de linkquote:Op zondag 5 juni 2005 22:07 schreef Zebbie het volgende:
Iemand een linkje naar de geschiedenis van de desbetreffende persoon?
Ik heb weer een paar mooie gemist zo te zienquote:
veel Kleine aziatische meisjes in een Fiat Panda
Seks.
Geen mannen.
veelKleine aziatische meisjes in een Fiat Panda lang een verlaten Indonesische zandweg
Seks.
Geen mannen.
BHFH's genen zorgen voor sterfte op jonge leeftijd vergeet dat niet..quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef jojarno het volgende:
na een tijdje krijg je last van vergrijzing![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Hij is wel tof ja, die wereldvreemde topics en reactiesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:17 schreef Falco het volgende:
Ik blijf het stiekum toch wel de tofste FOK-user vinden.
* Martijn_77 meld zichquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef Falco het volgende:
Wie heeft er zin om samen met mij een BHFH-fansite te beginnen?
Hoe gaat die er uit te zien? Komt er een speciaal panda-gedeelte? En ook iets met merchandising voor 18-jarige onschuldige meisjes?quote:
een gedeelte met...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe gaat die er uit te zien? Komt er een speciaal panda-gedeelte? En ook iets met merchandising voor 18-jarige onschuldige meisjes?
En een gedeelte met besparingstips!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe gaat die er uit te zien? Komt er een speciaal panda-gedeelte? En ook iets met merchandising voor 18-jarige onschuldige meisjes?
En een gedeelte over 'hoe blijf ik uit de klauwen van mijn spaarrekening?'quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En een gedeelte met besparingstips!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |