Je bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:08 schreef DaMart het volgende:
Jammer dat ik blijkbaar de enige ben die zich voor dit soort wedstrijden interesseert
Ik ben net vorige maand 25 geworden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Write Now!
Ik word over anderhalve maand 24, zou ik nog mee mogen doen?
Ik ben vorige week 26 geworden...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik ben net vorige maand 25 geworden.
Is er nou een bepaald onderwerp bij die wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Write Now!
Ik word over anderhalve maand 24, zou ik nog mee mogen doen?
Ik neem aan dat het thema gewoon vrij is dan? Ik bedoel, een thema kan moeilijk origineel zijn als het een vastgesteld thema is.quote:Originaliteit van de tekst
Een tekst is origineel als het thema origineel is of als er op een bijzondere of verrassende wijze met een thema wordt omgegaan, bijvoorbeeld als er een inzicht wordt geboden of een verband wordt gelegd dat nieuw of onverwacht is. Of als de tekst een verrassende wending neemt. Een tekst is ook origineel als de manier van schrijven humor opwekt of verfrissend is.
Dan moet je gaan fotosoepen bij de kopie van je identiteitsbewijsquote:Op zondag 29 januari 2006 15:37 schreef DaMart het volgende:
En als ik me nou 2 jaar jonger voordoe dan ik eigenlijk ben, zouden ze dat merken?![]()
Maar dat is zo gebeurd hoor...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je gaan fotosoepen bij de kopie van je identiteitsbewijs.
Leuk! Maar wel een beetje onduidelijk... Hoe veel woorden/gedichten mag je inzenden?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vond trouwens nog een wedstrijd waar ik nog net aan mee zou mogen doen
Met andere zinnen
Die klinkt wel interessant.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef DaMart het volgende:
Ik vond trouwens nog een wedstrijd waar ik nog net aan mee zou mogen doen
Met andere zinnen
Nu welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Die laatste link doet het niet snotje. Ik krijg dan dit: Het domein opspraak.nl is te koop
Hiervoor hoef je toch niet in Nieuwegein te wonen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef snotje het volgende:
Ik vond dat dit topic wel een schopje verdiende.
De Nieuwegeinse Literatuurprijs Deadline: 1 september 2006.
Prijs afkomstig van deze site
Lijkt me niet. Niets wat daar op wijst tenminste.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hiervoor hoef je toch niet in Nieuwegein te wonen?
Dacht ik ook al niet, maar er stond ook niets bij dat wees op waarom het dan wel Nieuwegeins heet dus ik vond het nogal apart.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:37 schreef snotje het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Niets wat daar op wijst tenminste.
quote:Schrijvers gezocht
VPRO's De Avonden en uitgeverij Nieuw Amsterdam starten vanaf 1 september de verhalenwedstrijd 'Duizend Woorden'.
Alle (aspirant) schrijvers van Nederland worden opgeroepen een verhaal van maximaal 1000 woorden in te sturen. Wekelijks wordt in de Avonden een 'winnaar' uitgenodigd om in Hilversum rechtstreeks zijn/haar verhaal voor te komen lezen. De verhalen worden in die uitzending door een jury van gevestigde schrijvers beoordeeld en van commentaar voorzien, zodat het programma het karakter krijgt van een openbare workshop.
Ook zullen wekelijks de nieuwe verhalen gepubliceerd worden op een speciaal daarvoor op te richten website www.duizendwoorden.nl. Eens in de maand publiceert NRC Handelsblad op de achterkant een verhaal van Duizend Woorden. Jaarlijks zullen de beste verhalen worden opgenomen in de bundel 'Duizend Woorden'.
Kortom, eeuwige roem in het verschiet!
U kunt uw verhalen insturen naar Duizend Woorden, p/a Nieuw Amsterdam, Postbus 15511, 1001 NA Amsterdam.
bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |