Ik kan me niet voorstellen dat Veronica nog lang zal blijven bestaan. Dus ik vermoed dat SBS het eerste overstag zal gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef dVTB het volgende:
Dit lijkt mij een laatste, ultieme poging van RTL om de toekomst van drie TV-zenders veilig te stellen. Met Talpa erbij (en De Mol denkt inmiddels al over een tweede zender) is het duidelijk dat de concurrentie moordend is. Slachtoffers gaan er sowieso vallen. De vraag is niet OF er binnenkort een TV-zender wordt opgedoekt, maar WANNEER. Het is slechts de vraag of RTL dan wel SBS het eerst de stekker uit een zender trekt.
Dat probleem van SBS en Talpa was omdat het TIEN was en de naam TV TIEN van SBS was.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef Cool_Runner het volgende:
krijgen ze weer problemen met sbs6 denk
Veronica zou zich op een breder publiek gaan richten ofzo. Verder zal de naam Veronica niet snel verdwijnen van TV de kans is groter dat de naam Net5 verdwijnt.quote:Ik kan me niet voorstellen dat Veronica nog lang zal blijven bestaan. Dus ik vermoed dat SBS het eerste overstag zal gaan.
Dat is bullsh!t en you know itquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef Notorious het volgende:
Ja slaat ook nergens op.
[..]
Veel mensen hebben Yorin juist op 6.
Nope, SBS kwam toch ook met Net 5 terwijl RTL 5 toen allang bestondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef Cool_Runner het volgende:
krijgen ze weer problemen met sbs6 denk
Ze kunnen beginnen met wat programma's van Net 5 op Veronica te zetten.quote:Bij SBS zal jammer genoeg Net5 wel langzaam weg creperen. Immers kunnen ze Veronica niet zomaar weg doen (terwijl die zender een VEEL slechter marktaandeel heeft dan het het respectievelijke zéér goed scorende NET5).
Ik lees anders steeds vaker dat mensen Yorin op 6 hebben staan en in mijn eigen omgeving zie ik dat ook.quote:Dat is bullsh!t en you know it
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef Geqxon het volgende:
Helaas, dat betekend zeker dat ik binnenkort de tv's van hier thuis, bij mijn opa & oma en bij familie aan mag gaan passen, kijkend naar het feit dat ze wss. heel het zenderoverzicht door elkaar gooien
Zo heb ik het ook, en NET 5 ook op 55, gewoon 2 keer 5 indrukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
4 => RTL4
5 => RTL5
6 => SBS6
7 => Yorin
8 => Veronica
9 => Nick/Talpa
10 => NET5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |