Ik kijk sowieso erg weinig televisie, dus ik heb gewoon geen zin om het te veranderen. In mijn indeling zit niet zoveel logica.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Waarom zou je die bij elkaar houden denk ik dan ? Als je er niet veel na kijkt ?
Het lijkt mij persoonlijk logischer om de kanalen waar je meer na kijkt, logisch in te delen (Yorin hoort bijvoorbeeld officiëel op 7 niet op 6, als je weinig na RTL5 kijkt kun je dat vervangen door Net5).
Ach.... dan doe ik dat ook maar es.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:22 schreef Leshy het volgende:
Ik voel plotseling de enorme behoefte mijn zenderindeling met de rest van de Fok! Community te delen
quote:Yorin wordt RTL5, RTL5 wordt RTL7
Vanochtend heeft CEO Fons van Westerloo adverteerders en pers geinformeerd over de nieuwe plannen van RTL Nederland. Op 12 augustus - de startdatum van Talpa - wordt het roer behoorlijk omgegooid. Yorin wordt RTL5. Yorin verdwijnt dus als merknaam. En gaat dus bijvoorbeeld ook voetbal brengen. RTL7 bezet de oude Yorin plek op de afstandsbediening en zal in de vooravond een eigen programmering hebben. En vanaf half negen zal het de herhaal zender worden plus sportprogramma's als Wimbledon en darts. Overdag is RTL Z(even?) daar te zien. RTL4 blijft in grote lijnen wat het nu is. (bron: Starcom).
de zender wordt ook scherper geprofileerd, over 2 weken meer nieuwsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:50 schreef MidnightRambler het volgende:
Yorin zuigt. Naam veranderen doet er niks aan. Nieuwe programma's wel.
Ik. En rtl5 op 8. en veronica op 9. en yorin op 7.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:26 schreef Toet het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand hier eigenlijk Net5 op 5 heeft staan?
Als ik het zo lees wat is het nut van dit?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef -Mk- het volgende:
Programmaschemas zijn al lang beschikbaar.
RTL4 augustus: http://media.rtl.nl/media(...)_4_augustus_2005.pdf
RTL5 augustus: http://media.rtl.nl/media(...)_5_augustus_2005.pdf
RTL7 augustus: http://media.rtl.nl/media(...)in_augustus_2005.pdf
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:12 schreef -Mk- het volgende:
Programmaschemas zijn al lang beschikbaar.
RTL4 augustus: http://media.rtl.nl/media(...)_4_augustus_2005.pdf
RTL5 augustus: http://media.rtl.nl/media(...)_5_augustus_2005.pdf
RTL7 augustus: http://media.rtl.nl/media(...)in_augustus_2005.pdf
0 = Canal+quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Ben ik hier dan de enige die de tien cijfers op zijn afstandbediening allemaal benut??
0: RTL 5
1: NED 1
2: NED 2
3: NED 3
4: RTL 4
5: NET 5
6: SBS 6
7: YORIN
8: VERONICA
9: TMF
10: MTV
11: NICK
12: RTL 5
13: BBC 1
14: BBC 2
Dan belgische meuk enz. enz.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef BGN het volgende:
[..]
0 = Canal+
Ik heb Yorin nu op 6. Maar dat zal ik dan maar gaan veranderen, want 6 op 7 en 7 op 6 is ook weer zo doelloos.
Het wordt gewoon net het huidige RTL5.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]RTL7 houdt nix over, vooral buitenlandse series een paar Nederlandse producties en op zondag vooral herhalign
TV West komt bij mij echt niet voor de 20 hoor. Alleen de inburgeringscursus op woensdagmiddag is coolquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]k heb Omroep Gelderland maar op 0 gekwakt
idd maar voetbalprogramma's blijven wel op 5, terwijl het mij logischer lijkt om nieuws en sport op één zender te houden, lekker overzichtelijk en een logische combinatiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:09 schreef Notorious het volgende:
[..]
Het wordt gewoon net het huidige RTL5.
Ik snap echt niet waarom ze die moeite doen om het om te draaien.
Denk er wel aan dat het echte tv-seizoen pas in september/half september begint.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]RTL7 houdt nix over, vooral buitenlandse series een paar Nederlandse producties en op zondag vooral herhalign
Helemaal hetzelfde, behalve nickolodeon verderweg gepleurd. En dan Discovery CNN enz.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:12 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Ben ik hier dan de enige die de tien cijfers op zijn afstandbediening allemaal benut??
0: RTL 5
1: NED 1
2: NED 2
3: NED 3
4: RTL 4
5: NET 5
6: SBS 6
7: YORIN
8: VERONICA
9: TMF
10: MTV
11: NICK
12: RTL 5
13: BBC 1
14: BBC 2
Dan belgische meuk enz. enz.
Inderdaad Notorious rtl7 is gewoon een slap aftreksel van rtl 5 en dan gaan die kutten ook weerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:09 schreef Notorious het volgende:
[..]
Het wordt gewoon net het huidige RTL5.
Ik snap echt niet waarom ze die moeite doen om het om te draaien.
Veel mensen hebben Yorin juist op 6.quote:Iedereen zeikt wel op sbs6, maar bijna iedereen heeft het wel op 6 staan!
Ik vind het mooie logo's ! Ze houden een beetje wat ze hadden, kwa stijl met de [ ]quote:
Precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:04 schreef BGN het volgende:
[..]
0 = Canal+
Ik heb Yorin nu op 6. Maar dat zal ik dan maar gaan veranderen, want 6 op 7 en 7 op 6 is ook weer zo doelloos.
1 2 3 4 5 6 | 1: Ned 1 6: SBS 6 11: TMF 16: Animal Planet 21: één (vlaams) 2: Ned 2 7: Yorin 12: MTV 17: Eurosport 22: Canvas 3: Ned 3 8: Jetix / Veronica 13: The Box 18: Omroep Brabant 4: RTL 4 9: Net 5 14: Discovery 19: LOVO (lokaal) 5: RTL 5 10: Nickelodeon / Talpa 15: NGC 20: Reclame bagger (plaats voor evt nieuwe zender) |
Ik kan me niet voorstellen dat Veronica nog lang zal blijven bestaan. Dus ik vermoed dat SBS het eerste overstag zal gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:04 schreef dVTB het volgende:
Dit lijkt mij een laatste, ultieme poging van RTL om de toekomst van drie TV-zenders veilig te stellen. Met Talpa erbij (en De Mol denkt inmiddels al over een tweede zender) is het duidelijk dat de concurrentie moordend is. Slachtoffers gaan er sowieso vallen. De vraag is niet OF er binnenkort een TV-zender wordt opgedoekt, maar WANNEER. Het is slechts de vraag of RTL dan wel SBS het eerst de stekker uit een zender trekt.
Dat probleem van SBS en Talpa was omdat het TIEN was en de naam TV TIEN van SBS was.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef Cool_Runner het volgende:
krijgen ze weer problemen met sbs6 denk
Veronica zou zich op een breder publiek gaan richten ofzo. Verder zal de naam Veronica niet snel verdwijnen van TV de kans is groter dat de naam Net5 verdwijnt.quote:Ik kan me niet voorstellen dat Veronica nog lang zal blijven bestaan. Dus ik vermoed dat SBS het eerste overstag zal gaan.
Dat is bullsh!t en you know itquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef Notorious het volgende:
Ja slaat ook nergens op.
[..]
Veel mensen hebben Yorin juist op 6.
Nope, SBS kwam toch ook met Net 5 terwijl RTL 5 toen allang bestondquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef Cool_Runner het volgende:
krijgen ze weer problemen met sbs6 denk
Ze kunnen beginnen met wat programma's van Net 5 op Veronica te zetten.quote:Bij SBS zal jammer genoeg Net5 wel langzaam weg creperen. Immers kunnen ze Veronica niet zomaar weg doen (terwijl die zender een VEEL slechter marktaandeel heeft dan het het respectievelijke zéér goed scorende NET5).
Ik lees anders steeds vaker dat mensen Yorin op 6 hebben staan en in mijn eigen omgeving zie ik dat ook.quote:Dat is bullsh!t en you know it
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef Geqxon het volgende:
Helaas, dat betekend zeker dat ik binnenkort de tv's van hier thuis, bij mijn opa & oma en bij familie aan mag gaan passen, kijkend naar het feit dat ze wss. heel het zenderoverzicht door elkaar gooien
Zo heb ik het ook, en NET 5 ook op 55, gewoon 2 keer 5 indrukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
4 => RTL4
5 => RTL5
6 => SBS6
7 => Yorin
8 => Veronica
9 => Nick/Talpa
10 => NET5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |