Misschien een beetje uit angst voor de nieuwe zender van John de Mol? Toch maar de boel snel restylen en een nieuwe naam verzinnen... Yorin is nu echt trash-tv, naar mijn mening. Maar of het er beter van gaat worden, ik vraag me af wat ze willen herhalen (een goede zender zou Heartbreak High, Fort Boyard, Fort Alpha, etc.. herhalen. Ik verwacht hier echter een 'America's funniest home videos' herhalingquote:De naam van de tv-zender Yorin gaat definitief verdwijnen. RTL Nederland overweegt de zender RTL6 of RTL+ te noemen. Dat bevestigen goed ingevoerde bronnen in de tv-wereld.
Vakblad Adformatie meldt dat vandaag op de voorpagina. De naamsverandering maakt onderdeel uit van een complete rebrandingsoperatie, die naar verluidt nog voor het nieuwe tv-seizoen dit najaar moet zijn afgerond.
Afgelopen maandag zijn de plannen door topman Fons van Westerloo aan de Luxemburgse aandeelhouder gepresenteerd. Met de rebranding zou in totaal meer dan drie miljoen euro gemoeid zijn. De veranderingen betreffen met name Yorin, dat feitelijk nooit uitgroeide tot het ‘coole’ merk dat men na het vertrek van Veronica met de zender voor ogen had. Bronnen weten te melden dat op een hernieuwd Yorin vooral meer ruimte zou komen voor herhalingen. De herprofilering van Yorin zou ook gevolgen hebben voor de radiozender Yorin FM (Adformatie).
Nopequote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef Jonathon het volgende:
SBS6 staat al op 6 bij mij.. en dat ga ik dus echt niet aanpassen...
Ik denk niemand hier die dat gaat doen
Inderdaad. Kunnen ze geen rekening houden met bestaande namen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:46 schreef Jonathon het volgende:
SBS6 staat al op 6 bij mij.. en dat ga ik dus echt niet aanpassen...
Ik denk niemand hier die dat gaat doen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:56 schreef detulp050 het volgende:
Als Yorin nou RTL6 wordt, dan kan het TV10 van SBS Yorin worden en mag Talpa 10 gebruiken
Ik vraag me af of iemand hier eigenlijk Net5 op 5 heeft staan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat gezeik over Tien is ook lekker hypocriet, aangezien SBS RTL5 ook genaaid had met Net5...
nee, op 9, dat heeft volgensmij echt bijna iedereen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:26 schreef Toet het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iemand hier eigenlijk Net5 op 5 heeft staan?
4 => RTL4quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:11 schreef somegirl het volgende:
nee, op 9, dat heeft volgensmij echt bijna iedereen!
en veronica op 8, ik heb sbs op 7 en yorin op 6.
En verder zoals de cijfers die er achter staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |