abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:53:32 #1
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_27586713
Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat een vrouw in kwestie na een bef of vinger-actie is klaargekomen en dan is haar clit. erg gevoelig... heb al 'n paar keer geprobeerd (op haar verzoek) om dan heel erg voorzichtig een vinger of tong te gebruiken, maar zelfs dat is al heel snel te gevoelig. Zijn er nog tips en trucs om misschien toch iets te doen, of is op zo'n moment elke aanraking teveel? Vind het namelijk wel een mooi moment altijd om net na dat moment "nog even door te kunnen gaan"...
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:23:39 #2
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_27587670
Gewoon neuken !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:26:04 #3
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_27587743
Volgens mij verschilt dat per vrouw, sommigen kunnen daar weer wel tegen en anderen niet. Maar anders moet je gewoon eventjes een minuutje wachten.
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:31:24 #4
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_27587922
Het verschilt bij mijn vriendin per keer. Soms is het te gevoelig, soms wil ze meteen door
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:31:53 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_27587938
kunst is gewoon door te gaan. na een minuutje ben je door die gevoeligheid heen en kan je weer verder. Het is even vervelend, daarna wordt het weer lekker

Ik spreek voor mezelf uiteraard
pi_27588875
hierdoor vraag ik me eigenlijk ook af hoe een meid vaker kan komen.. als dat zo gevoellig is dat je een tijdje moet wachten, kun je toch niet gelijk door voor de volgende keer.. :S
kunnen alle vrouwen vaker klaarkomen, eventueel door te oefenen? (ze wil wel graag..)
pi_27596872
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:02 schreef tijntjethf het volgende:
hierdoor vraag ik me eigenlijk ook af hoe een meid vaker kan komen.. als dat zo gevoellig is dat je een tijdje moet wachten, kun je toch niet gelijk door voor de volgende keer.. :S
kunnen alle vrouwen vaker klaarkomen, eventueel door te oefenen? (ze wil wel graag..)
Na dat ze klaar is gekomen, druk d'r dan eens een enorm dikke knuffelsessie tegenaan, vaan een minuut. Ga daarna weer verder. De gevoeligheid is dan net weer een beetje weg en dan komt er daarna een superorgasme
pi_27598565
In mijn geval is het een kwestie van doorgaan, niet stoppen, gewoon echt doorgaan, evt even iets rustiger aan, maar niet teveel.

Het is even heel heftig, goed diep ademhalen om het te kunnen verhapstukken maar dan duik ik gelijk door naar een volgend orgasme, ik red er meestal dan wel 3 achter elkaar door, dan wordt het echt even teveel en wordt het meer dan hoog tijd voor een goede neukpartij.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27598734
Mijn ex had dat ook weleens,.. best irritant af en toe,..
Ma goed,.. even paar minutjes geduld en weer door,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_27599854
Ik ga schoppen als er te lang en te heftig wordt doorgegaan, niet aan te raden bij mij dus...

Wat echter wel kan, is bijvoorbeeld de omgeving er omheen nog even likken. Dat is dan ook hypergevoelig, maar niet zo gevoelig dat het vervelend wordt. Andere mogelijkheid is om je vinger in haar te steken, of direct in haar te schuiven. Zijn bij mij allebei succes verzekerd.

Maar goed, allemaal persoonlijk, dus probeer het één en ander zou ik zeggen en kijk naar het resultaat.
pi_27600276
2 vrouwen? Dan kan de ene tot rust komen terwijl jij je bezig kunt houden met de ander
pi_27600574
Wat inno zeg werkt indd ook,...
* het.ismij moet echt even helder gaan worden.
Op vrijdag 3 juni 2005 09:21 schreef erodome het volgende:
In mijn geval is het een kwestie van doorgaan, niet stoppen, gewoon echt doorgaan, evt even iets rustiger aan, maar niet teveel.

Het is even heel heftig, goed diep ademhalen om het te kunnen verhapstukken maar dan duik ik gelijk door naar een volgend orgasme, ik red er meestal dan wel 3 achter elkaar door, dan wordt het echt even teveel en wordt het meer dan hoog tijd voor een goede neukpartij.
zo werkt het bij mij ook
tsja het is wel even gevoelig maar dat is ff doorbijten

* Talietje wenst TS succes enzo
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_27604927
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 10:12 schreef innovative het volgende:
Ik ga schoppen als er te lang en te heftig wordt doorgegaan, niet aan te raden bij mij dus...
Beest....
Danmark: more usefull every day!
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:29:33 #16
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_27606227
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:43 schreef Keksi het volgende:

[..]

Beest....
Gelukkig is ze aardig te temmen
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 3 juni 2005 @ 13:33:52 #17
27373 Dr.Dre
Da Bomb!
pi_27606361
Gewoon de aars nemen!
Mistah Tungtwistah
pi_27606379
jammer ,..
anders krijg je van dat rodeorijden
Op vrijdag 3 juni 2005 04:28 schreef Enil het volgende:

[..]

Na dat ze klaar is gekomen, druk d'r dan eens een enorm dikke knuffelsessie tegenaan, vaan een minuut. Ga daarna weer verder.
Zoiets heb ik al wel is gedaan, maar het is volgens haar gewoon TE gevoellig.. ook na een minuutje of 5/10 nog steeds..
pi_27609743
Das minder,..
Maar ze went er vanzelf aan als je voorzichtig bent,.. (spreekt uit ervaring,..)
ben overgens man
pi_27611388
Doe wel rustig aan he!!! anders krijg je gelijk een klap op je bek!!!

k moet toch wachten tot ze hier is

maar als ze dan eenmaal hier is, hou ik me ook nog wel in hoor..
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:45:53 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_27617408
Zelfde probleem hier, zodra ze gekomen is wordt het te gevoelig, ook gewoon neuken. We maken het wel af dan, maar we gaan niet meer verder, ook niet 10 min. later want het voelt gewoon vervelend. Vind ik eigenlijk wel jammer, want daarom blijft een vrijpartij beperkt tot +/- 40 min (met voorspel). Lijkt mij veel leuker om dan gewoon weer door te gaan, maar dat kan dus niet
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_27618014
ik kan meestal wel gelijk weer doorgaan, maar heel soms is het wel zo gevoelig dat het pijn doet en dan moet hij maar gewoon doorgaan dat ik de pijn ff verbijt en dat het na een tijdje wel weer lekker is of hij streelt/likt het gebied er omheen eerst ff en dan weer over clitoris na een tijdje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')