Na dat ze klaar is gekomen, druk d'r dan eens een enorm dikke knuffelsessie tegenaan, vaan een minuut. Ga daarna weer verder. De gevoeligheid is dan net weer een beetje weg en dan komt er daarna een superorgasmequote:Op donderdag 2 juni 2005 21:02 schreef tijntjethf het volgende:
hierdoor vraag ik me eigenlijk ook af hoe een meid vaker kan komen.. als dat zo gevoellig is dat je een tijdje moet wachten, kun je toch niet gelijk door voor de volgende keer.. :S
kunnen alle vrouwen vaker klaarkomen, eventueel door te oefenen? (ze wil wel graag..)
zo werkt het bij mij ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:21 schreef erodome het volgende:
In mijn geval is het een kwestie van doorgaan, niet stoppen, gewoon echt doorgaan, evt even iets rustiger aan, maar niet teveel.
Het is even heel heftig, goed diep ademhalen om het te kunnen verhapstukken maar dan duik ik gelijk door naar een volgend orgasme, ik red er meestal dan wel 3 achter elkaar door, dan wordt het echt even teveel en wordt het meer dan hoog tijd voor een goede neukpartij.
Beest....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:12 schreef innovative het volgende:
Ik ga schoppen als er te lang en te heftig wordt doorgegaan, niet aan te raden bij mij dus...
Gelukkig is ze aardig te temmenquote:
Zoiets heb ik al wel is gedaan, maar het is volgens haar gewoon TE gevoellig.. ook na een minuutje of 5/10 nog steeds..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 04:28 schreef Enil het volgende:
[..]
Na dat ze klaar is gekomen, druk d'r dan eens een enorm dikke knuffelsessie tegenaan, vaan een minuut. Ga daarna weer verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |