Die wijven zouden idd ook goede kandidaten voor Atletico Ananas zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:23 schreef JustJunior het volgende:
Het doet gewoon pijn aan m'n ogen, zo slecht
Nou nou nou,niet overdrijven,heb gister de samenvatting op de Beeb gezien maar had toch echt het idee dat ik naar een GGD pot zat te kijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:24 schreef zjroentje het volgende:
Er zat zowaar voetbal in, bij Zweden - Noorwegen.
heb je ook weer een punt iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:27 schreef zjroentje het volgende:
Hey, maar in tegenstelling tot wat ik eerder heb gezien ....
Ik heb redelijk wat gezien van het hele toernooi, alleen echt mooi voetbal heb ik niet kunnen ontdekken. Ook het stukje dat ik van Zweden - Noorwegen gezien heb was niet om blij van te worden. Helaas........quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:24 schreef zjroentje het volgende:
Er zat zowaar voetbal in, bij Zweden - Noorwegen.
Die rechtsbuiten, nummer 14 volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Bij de Noren loopt ook een leuke. Effe zoeken...
Ok, misschien had ik m'n bril niet op gisteren.quote:
Voetbal en vrouwen is een mooie combinatie voor mannenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarom vinden jullie voetballende vrouwen zo mooi? Vaak hebben ze heel dikke benen.
is wel helemaal waar...wat mij wel opvalt t.o.v. herenvoetbalquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou nou nou,niet overdrijven,heb gister de samenvatting op de Beeb gezien maar had toch echt het idee dat ik naar een GGD pot zat te kijken
hier valt ze wel mee hoor:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:33 schreef zjroentje het volgende:
Ok, misschien had ik m'n bril niet op gisteren.
Quick and deadly around the penalty area, Dagny Mellgren scored the golden goal against the United States at the Olympic Games in 2000 which gave Norway the gold medal. The tall and talented striker managed five goals in seven qualifying games ahead of UEFA WOMEN'S EURO 2005™ and her dribbling capabilities are likely to prove a constant problem for defences at this summer's tournament. The marketing consultant's scoring record for Norway stands at more than a goal every two games since making her debut in the 1-0 win in the Algarve Cup against Finland in 1999. Mellgren, who enjoys playing golf and windsurfing, enjoyed two years in the United States with Boston Breakers.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hier valt ze wel mee hoor:
[afbeelding]
Dagny Mellgren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |