Ehm het Top Gear seizoen in Nederland was gewoon afgelopen dus vervanging zou ik het niet noemen. Als ze in Engeland klaar zijn met het nieuwe seizoen Top Gear gaan ze heus in Nederland daar wel weer mee verder. Het lijkt mij een best leuk programmaquote:Het is SLECHT, SLECHT en nog eens SLECHT. Een enorm slecht aftreksel van mythbusters! Ondoorgrondend, niet kritisch, ook nog eens niet orgineel en SLECHT. Ik snap niet dat ze Top Gear hiervoor, dit SLECHTE programma, hebben vervangen. Dan maar Top Gear op BBC 2 en BBC Prime kijken...
En dat is ook de bedoeling! Mythbuster is natuurlijk ook erg leuk, maar is verder wel serieus bedoeld. Brainiac doet gewoon onderzoek met een vette knipoog, in combinatie met de altijd droge engelse humor. Die onzin-onderzoeken zijn voor mij een bron van vermaakquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
Grappig programma dat Brainiac
De Mythbusters, *die* hebben humor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:53 schreef Rocho het volgende:
erhm, zeker geen mythbustersclone... Deze lui hebben wel humor en doen proeven met onzin. Mythbusters onderzoek serieus verhalen die wel eens verteld worden.
....dus voor jou een nog grotere terleurstelling als blijkt dat ze elkaar backstage flinkquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die Mythbusters dudes zijn. Vooral Jamie.
http://www.chaser.com.au/content/view/2891/26/ ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:57 schreef Tommeh het volgende:
Dat is een mythe die ze gaan busten binnenkort
Jamie is getrouwd met Mrs Hyneman.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef funkmaster het volgende:
....dus voor jou een nog grotere terleurstelling als blijkt dat ze elkaar backstage flink![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |