![]()
IK HEB NIEUWS! IK HEB NIEUWS!
![]()
Ten eerste.. de uitslag woensdag was heel positief. De (blablabla)waarde die aangeeft dat je zwanger bent was bij mij net onder de grens, dus eigenlijk wisten we nog niet echt wat, maar het was iig niet superzeker dat ik zwanger was. Moest maandag terug om nogmaals bloed te prikken en mocht donderdag bellen voor die uitslag..
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! JAJAJAJA
![]()
Ik ben vandaag heel erg ongesteld geworden
![]()
god... wat ben ik gelukkig zeg! Alleen het was heel raar, want ik stond op van de bank en er kwam me een paar klonten uit! Ik schrok me rot, allemaal slijm enzo (sorry voor het smakelijke verhaal) en dus gelijk naar de gyn gebeld die me heeft geholpen enzo. Hij zei dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben geweest, maar in een heel erg vroeg stadium (wat de zwangerschapstesten dus ook aangaven) en het is waarschijnlijk in het weekend misgegaan op de een of andere manier waardoor er op de echo niks meer te zien was en waardoor de bloeduitslag ook negatief was.
Ik ben zo blij dat het uit zichzelf mis is gegaan (nogmaals sorry voor de mensen waarbij dit hard aankomt) en dat het niet weggehaald hoeft te worden! OEH IK BEN ZO GELUKKIG!
ik ben niet zwanger meer, ik ben niet zwanger meer, ik ben niet zwanger!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd