Vandaag bizarre dag gehad!
Wij wilden ook naar de red bull air race in Rotterdam
mijn ouders wonen aan de Maas naast de euromast, dus die hebben een perfect uitzicht, krijgen we autopech op de snelweg! Ik mama opgebeld.... kunnen jullie ons komen ophalen? "ja, tuurlijk, geen probleem, we komen eraan". Bijna 3 uur langs de kant van de weg gestaan!!!!
![]()
Julius voeden (gelukkig zijn die borsten altijd goed op temperatuur
![]()
), verschonen, mee spelen, ging allemaal goed. Toen uiteindelijk een stukje gesleept door een schat van een vrouw met een enorme wagen en na een heeeeeeeeele tijd kwamen daaer eindelijk mijn ouders, die dus enorm in de file hadden gestaan en ook nog eens helemaal verkeerd zaten, omdat wij zelf geen flauw benul hadden waar we gestrand waren.
Nou, om een lang verhaal kort te maken. Wij naar Rotterdam, lekker naar de race gekeken, geen enkel probleem. Julius een beetje huilen, maar toen ingebakerd te slapen gelegd en na een kwartier krijsen viel de kleine held gewoon in slaap in een vreemd bedje!
Dan de terugreis. Uiteraard reden de treinen niet en moesten we een enorme omweg maken. Ikke dus voeden in een overvolle trein.
![]()
. Julius nog steed rustig. Op Utrecht overstappen.... jawel; vertraging!
![]()
Uiteindelijk is ie toch in de trein in slaap gevallen, gelukkig. Eenmaal thuis moesten we nog een kwartier op de bus wachten zelfs toen was meneertje nog lekker aan het kletsen in papa's armen. Maar eenmaal in de bus naar huis, was koek echt helemaal op en begon ie te krijsen of z'n leven er vanaf hing!!
![]()
Groot gelijk mannetje! Zou ik ook doen, na 12 uur hectiek.
Julius is mijn held van de dag!