abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27834839
Anitra wat fijn voor je!
pi_27835727
Anitra, wat fijn zeg

Heel veel plezier met jullie tweetjes, Belana
pi_27835785
Anitra ben blij voor je
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27836090
Wat goed Anitra! (hier is het overigens ook braderie in het dorp, wat een werk om daar met een kinderwagen doorheen te komen zeg!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_27836917
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:41 schreef TearSong het volgende:
Wat goed Anitra! (hier is het overigens ook braderie in het dorp, wat een werk om daar met een kinderwagen doorheen te komen zeg!)
Hahaha ja het is heel moeilijk om er door heen te komen.
Djulian vond het schitterend om alle mensen te bekijken en bij ons in het dorp hebben ze waarschijnlijk nog nooit een zapp gezien want de mensen gingen echt stil staan en me na kijken
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 17:18:48 #206
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27836998
daan, mij is exact hetzelfde overkomen.
als je er over wilt praten mag je me toevoegen op msn
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:21:53 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_27838553
Anitra, lekker joh!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 18:33:48 #208
43556 miss_dynastie
pi_27838862
Wowie, Anitra, wat heerlijk
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:57:48 #209
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27839466
Anitra, ik zou haast willen zeggen dat dit een kix voor nix was, maar helaas is het niet nix geweest wat je hebt moeten leveren. Dan maar een kick, met heel veel moeite. Iig lekker genieten.
  Jubileum moderator zaterdag 11 juni 2005 @ 19:00:37 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27839544
Anitra wat heerlijk voor je echt geweldig!

Daantje, ik wens jullie heel veel sterkte de komende dagen voor het maken wat ongetwijfeld een hele moeilijke beslissing is.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27839668
ten eerste.. dank jullie wel voor de lieve reacties en interesses.. echt... ik was in het begin een beetje bang voor bepaalde(negatieve) meningen, maar ik moest het gewoon even kwijt. En het heeft ook wel geholpen.

Vandaag een dag gewerkt en eigenlijk ben ik er geen seconde echt bij geweest En echt overal zie je opeens weer zwangere vrouwen en net geboren kindjes en daar werd ik verdomme zo ongelukkig van.. Ik ben zo ontzettend in de war.. en ik ga het advies van Poejmon om ergens te gaan praten maar opvolgen denk ik. Het is emotioneel zwaar om deze keuze te maken.. verstand tegen gevoel .. het ene moment denk ik "als ik het echt wil en probeer dan lukt het me wel" en het andere moment weet ik gewoon dat ik het niet kan en dat ik het kindje over een paar jaar een veel gelukkiger leven kan geven, een leventje wat het verdient heeft. Maar.. tsja.. al die gevoelens van binnen.. het idee dat ik zoiets weg moet laten halen.. ik ben gewoon heeeeeeeel erg in de war.

Maar heel diep van binnen weet ik wat ik moet doen..
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:29:06 #212
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27840340
Daantje Daantje, wat een situatie! Gevoel tegen verstand... pffff, bijna niet te maken zo'n keuze, zeker niet omdat je iedere dag ziet wat het prachtige resultaat kan zijn van zo'n pietepeuterig klein klompje cellen in je buik. Sterkte meis. ps- ook mij is het overkomen, als je wilt, kun je me altijd mailen...
pi_27840345
Daan
pi_27840744
daan nogmaals sterkte meid
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27840878
Met iemand samen erover spreken zou ik zeker doen Daan..
Het VBOK staat niet bekend als pro-abortus, dat weet ik, maar kan wel goed helpen bij een gesprek over de mogelijkheden die je hebt.
quote:
Keuzegesprekken
Deze gesprekken zijn vooral gericht op de vraag wat je met de zwangerschap wil. De keuze die je maakt, is tenslotte bepalend voor de rest van je leven. De hulpverlener helpt je de mogelijkheden die bij je keuze horen op een rijtje te zetten. Welke besluit je ook neemt. Voor de toekomst is het immers belangrijk dat dit een zorgvuldig afgewogen besluitvormingsproces is.
Je kunt ze ook dag en nacht telefonisch bereiken (anoniem dus natuurlijk) via 0900 – 202 10 88 (5 ct/minuut).
Als je wilt praten met iemand die snel achter elkaar kinderen heeft gehad kan ik denk ik wel helpen om iemand te vinden (als je dat wilt kun je me gewoon mailen op poemojn@gmail.com). Er zijn heel veel mensen die zoiets wel meemaken (ik noemde al dat ik een tijd met 3 kinderen op 1 kamer sliep: mijn zusje is 14 maanden jonger dan ik, mijn broertje 15 maanden jonger dan zij).
Ook financieel is er meestal wel een mouw aan te passen, dat hoeft dus niet perse hoofdreden zijn in je beslissing. Je kunt altijd wel ergens hulp krijgen, bijv van kerken. Daarvoor hoef je geen kerklid te zijn, veel maatschappelijke werkers bijv verwijzen voor financiele hulp wel door naar de diakonie (financiele hulpverlening) van kerken. Je zou dan bijv een eenmalig bedrag kunnen krijgen om de 'opstartkosten' die je bij een tweede natuurlijk ook hebt te verkleinen, of evt een vrijblijvende renteloze lening. Er zijn op dat gebied echt wel mogelijkheden.
Je kunt me gewoon mailen als je wilt!

[ Bericht 0% gewijzigd door poemojn op 11-06-2005 19:54:50 ]
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 19:55:42 #216
43556 miss_dynastie
pi_27841060
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:06 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ik ben zo ontzettend in de war.. en ik ga het advies van Poejmon om ergens te gaan praten maar opvolgen denk ik.
Wellicht kun je terecht bij het Fiom??
www.fiom.nl
pi_27841437
Daan, ik weet echt niet wat ik moet zeggen behalve dan dat ik heel veel aan je heb gedacht de laaste 2 dagen...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:01:33 #218
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27842936
Jeetje Daan, alles wat ik tegen je wil zeggen is door de rest hier ook al gezegd. Er over praten is denk ik het beste wat je kan doen. Nu is de schrik nog heel vers, misschien dat je er over een paar dagen wat rustiger over na kan denken. In de tussentijd, heel veel sterkte
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:50:23 #219
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27844351
Daan een dikke knuffel for you
  zaterdag 11 juni 2005 @ 21:51:42 #220
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27844382
en Anitra wat fijn zeg sorry had er overheen gelezen
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 22:02:46 #221
81992 Githa
pi_27844629
Anitra wat goed zeg en zo snel al resultaat TOP! .... kijk je nog wel uit meid... niet dat je jezelf nu gaat overschatten ofzo
Ik ben echt heel blij voor je wat vond Djen er van dat mama weer eens meeging naar de braderie.....

Daan
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:19:34 #222
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27844982
Aniet, vergeet ik jou helemaal. Wat een geweldig nieuws zeg Hopelijk is dit een blijvend iets en kan je voortaan de dingen doen die je wil doen.

Hier wordt momenteel trouwens druk verhuist. Nog 1 weekje en dan is het gelukkig achter de rug en zitten we in ons nieuwe huis. En dan zeggen ze dat de laatste loodjes van een zwangerschap zwaar zijn..... Vijf weken verbouwen en verhuizen gaat ook niet in de koude kleren zitten

[ Bericht 44% gewijzigd door m@x op 11-06-2005 23:24:52 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:52:26 #223
105888 renzell
pi_27845603
Anitra, wat heerlijk! Gefeliciteerd!
pi_27846488
Anitra, ben zo blij voor je !!!

Daantje toch, wat een verschrikkelijk moeilijke situatie.. heel veel wijsheid en sterkte toegewenst ! Het valt me trouwens op dat er nog zoveel meer mensen in deze situatie hebben gezeten, ik schrik er een beetje van.. Allemaal door de pil heen ?

M@x veel sterkte met de verbouwingen en verhuizingen en een kusje voor zielige K@i
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 23:58:41 #225
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27847024
voor mij komt nu een hele boel terug.
meissie, wat je ook beslist, laat je niks opdringen. laat het echt je eigen beslissing zijn.

ladybos, nee, niet door de pil heen, maar aan mijn eerste zwangerschap is wel een heel circus van medici vooraf gegaan. dan sta je er niet bij stil dat het ook spontaan kan gebeuren.
  zondag 12 juni 2005 @ 11:27:47 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27852032
Anitra, heel erg fijn.

Daan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_27862154
Ik ben nog steeds happy. We hebben vandaag ook een stukje gewandeld
Heerlijk!!!
Nog steeds napijn, maar die zit nog steeds op de prik plek.
Wel "voel" ik nu duidelijk waar de cyste zit. Door dat de pijn er niet meer is voel ik nu dingen die ik nooit gevoeld heb en kan nu veel dingen thuis brengen.
Wat is het toch een heerlijk gevoel om weer gewoon een lopend mens te zijn.
En ja ik ben helemaal overdreven blij, ik vind het een groot wonder en al is het alleen maar deze dagen, dan heb ik e toch mooi gehad!!!!

Thanks iedereen!!!!
  zondag 12 juni 2005 @ 19:12:28 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27863798
Klinkt goed allemaal Anitra!!

Daan, sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 12 juni 2005 @ 19:14:45 #229
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27863854
Anitra wat goooeeed geniet er lekker van he
pi_27864965
Anitra wat heerlijk voor je!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 12 juni 2005 @ 19:55:28 #231
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27865104
Anitra

Daan weer een dikke knuf

oh oh oh voel me beetje dom maxim was een keer verbrand omdat ik hem niet had ingesmeerd terwijl we in de schaduw zatem
vandaag zijn we bij red bull air race geweest, althans poging tot (we zijn weer geëindigd op ons eigen dak, daar waar we hadden moeten beginnen dus ) we zijn maar een uurtje op straat geweest, helemaal niet echt door dat het zonnetje scheen, op dak had ik hem wel ingesmeerd, mar dat uurtje op straat niet :n gevolg.... manneke heeft 1 rooie wang (erg rood en warm) en spikkelbeentjes dom dom dom
  zondag 12 juni 2005 @ 22:49:17 #232
105888 renzell
pi_27871184
Vandaag bizarre dag gehad!

Wij wilden ook naar de red bull air race in Rotterdam mijn ouders wonen aan de Maas naast de euromast, dus die hebben een perfect uitzicht, krijgen we autopech op de snelweg! Ik mama opgebeld.... kunnen jullie ons komen ophalen? "ja, tuurlijk, geen probleem, we komen eraan". Bijna 3 uur langs de kant van de weg gestaan!!!! Julius voeden (gelukkig zijn die borsten altijd goed op temperatuur ), verschonen, mee spelen, ging allemaal goed. Toen uiteindelijk een stukje gesleept door een schat van een vrouw met een enorme wagen en na een heeeeeeeeele tijd kwamen daaer eindelijk mijn ouders, die dus enorm in de file hadden gestaan en ook nog eens helemaal verkeerd zaten, omdat wij zelf geen flauw benul hadden waar we gestrand waren.
Nou, om een lang verhaal kort te maken. Wij naar Rotterdam, lekker naar de race gekeken, geen enkel probleem. Julius een beetje huilen, maar toen ingebakerd te slapen gelegd en na een kwartier krijsen viel de kleine held gewoon in slaap in een vreemd bedje!
Dan de terugreis. Uiteraard reden de treinen niet en moesten we een enorme omweg maken. Ikke dus voeden in een overvolle trein. . Julius nog steed rustig. Op Utrecht overstappen.... jawel; vertraging! Uiteindelijk is ie toch in de trein in slaap gevallen, gelukkig. Eenmaal thuis moesten we nog een kwartier op de bus wachten zelfs toen was meneertje nog lekker aan het kletsen in papa's armen. Maar eenmaal in de bus naar huis, was koek echt helemaal op en begon ie te krijsen of z'n leven er vanaf hing!! Groot gelijk mannetje! Zou ik ook doen, na 12 uur hectiek.
Julius is mijn held van de dag!
  zondag 12 juni 2005 @ 23:00:24 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27871605
Fijn, Anitra! Geniet ervan!
Martineke, da's niet dom hoor. Je verwacht toch niet met dit weer dat maxim zelfs ook maar een beetje verkleurd?
Knap van Julius hoor! Wat een dag! En voeden in een volle trein, oeh, ook stoer.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 12 juni 2005 @ 23:02:13 #234
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27871685
nee ik verwachtte dat helemaal niet nee och arm mijn manneke, zon rood wangetje en spikkelbeentjes

Julius stoere jongen
  zondag 12 juni 2005 @ 23:06:50 #235
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27871840
Sneu he, als ze 'iets' hebben? Ik kan zo huilen om het arme ding als ze verdriet heeft en ik het niet kan plaatsen. Morgen is het vast weer wat weggetrokken en dan gaat het met jou vast ook wel weer wat beter..
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2005 @ 23:13:29 #236
81992 Githa
pi_27872057
achjee Maxim.... het gaat ook allemaal zo vlug he....maar goed dat je zo'n lieve mama hebt, die je als niemand anders kan troosten

Anitra ...wat leuk om je zo enthousiast te lezen

Julius, stoere vent .... net een echte cowboy op avontuur Jullie zullen zelf ook wel kapot zijn geweest, of viel dat mee Renzell.....
  zondag 12 juni 2005 @ 23:27:31 #237
105888 renzell
pi_27872574
Volledig uitgeput zijn we!

Maxim; arm tomaatje! en het was zo'n rotweer vandaag...?
  zondag 12 juni 2005 @ 23:36:29 #238
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27872855
in t begin vd middag nie

pff net me ma gesproken op msn, knettergek word'ik van haar, nah ja niet echt gek want ik spreek haar nooit ze belt me niet (terug), op msn is ze amper, nooit zal ze eens vragen hoe het met maxim gaat, ze moet nog steeds langskomen voor me verjaardag, en zo gaat t nie alleen bij mij, ook bij mijn oma (haar moeder dus) en mijn ooms en tantes die ze nooit spreekt behalve op familiedingen. frusty vind ik dat.
  zondag 12 juni 2005 @ 23:42:42 #239
105888 renzell
pi_27873047
Oh ja, dat klopt maar toen zat ik in een auto vast aan de kant van de snelweg...

Wat balen van je moeder Martineke! Hoe komt het, waarom doet ze zo? Heeft ze het druk? Is het desinteresse? Is het altijd zo? Of snap jij er ook gewoon geen snars van?
Hoe dan ook.... niet fijn!
Sterkte!
  maandag 13 juni 2005 @ 10:09:22 #240
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27878579
ik heb zelf het vermoeden dat dat gewoon komt doordat zij iets heeft gekregen met een ex van mij.
dat ze daar iets mee had was geen prob voor mij toendertijd, ik vond het alleen wel een " vies" idee, toen heb ik haar een jaar niet gesproken. en sindsdien is het dus helemaal niks meer.
elke keer als ze zegt dat ze langskomt verheug ik me erop dat ze weer komt (het is en blijft toch me moeder) en nooit komt ze.
en prima hoor dat ze een eigen leven heeft, ze heeft het verdiend na al die ellende die ze heeft meegemaakt in dr leventje, maar ze vergeet dat ze een dochter heeft en ook een kleinzoon (die ze nog maar 2 x heeft gezien in 5 maanden tijd)

ondertussen heeft zij niks meer met die gozer

[ Bericht 4% gewijzigd door Martineke op 13-06-2005 12:18:13 ]
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 10:13:54 #241
43556 miss_dynastie
pi_27878689
Martineke, hoe moeilijk het ook is, denk ik dat je het 'haar probleem' moet laten zijn. Stuur haar een mail/ brief met hoe je je hierover voelt, zeg dat je deur wagenwijd open staat, maar bepaal voor jezelf dat je niks meer van haar verwacht, alleen dat het gezellig is als ze toevallig een keer aan komt waaien. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer er niet teveel mee te zitten, je moeder gaat hopelijk vanzelf beseffen wat ze mist
  maandag 13 juni 2005 @ 12:14:46 #242
105888 renzell
pi_27882396
Niet fijn hoor! 2 keer in 5 maanden is niet veel...
en ja, mijn moeder met mijn ex zou ik ook een smerig idee vinden
  maandag 13 juni 2005 @ 12:16:14 #243
105888 renzell
pi_27882443
ps-Daantje, heb je mijn mailtjes nog ontvangen? Soms doet mijn outlook het niet namelijk....
  maandag 13 juni 2005 @ 12:37:36 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27883110
Jee Martineke, wat een verhaal! Vind het knap dat jij je zo openstelt naar je moeder toe. (Het is en blijft idd je moeder.) En houdt jezelf maar gewoon voor dat het haar probleem is dat ze zo'n heerlijk mannetje als Maxim moet missen, niet het jouwe! Geniet maar lekker van je eigen gezin!

Ik met mijn adviezen, nouja, ik bedoel eigenlijk gewoon te zeggen; Hulde hoe jij ermee omgaat en!!
pi_27883280
Martineke
Heel begrijpelijk dat jij je iedere keer openstelt voor je moeder, zoals jezelf al zegt het is en blijft je moeder, maar daar door laat je haar ook je pijn doen. Heel moeilijk. Vind het knap dat je je iedere keer weer openstelt voor haar
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 13:06:25 #246
81992 Githa
pi_27884146
Een gevecht met jezelf he Martineke.... het doet je elke keer weer zeer en toch kun je er geen afscheid van nemen.
Ik heb ook in die situatie gezeten en ik heb er mijn rust in gevonden, maar dat was niet zo makkelijk als dat ik het nu neerzet

Ik zou voor jezelf idd heel duidelijk stellen dat je niks kunt verwachten en het moet laten komen zoals het komt...dus wanneer je moeder wil
Heel moeilijk maar wel je bescherming, het blijft je anders raken, want helemaal afkappen is ook niet wat je wil denk ik...of misschien niet wat je kan.

Is de situatie zo gekomen door de relatie met je ex of is deze omgang altijd zo geweest met je moeder? ... zo jammer...en het doet stiekem ook wel veel pijn als je een oma met haar kleinkind de eendjes ziet voeren enzo, ik kan me dat goed voorstellen....dus we hebben makkelijk praat met z'n alle maar jij zit wel mooi in die situatie.
Meid heel veel sterkte, ik hoop dat je je weg hierin kunt vinden want ik denk niet dat je te veel moet hopen op beterschap.

maandag 13 juni 2005 @ 13:07:53 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27884202
Julius. wat goed van je.

Martineke, sterte ermee joh, klotesituatie zo.

Hier gaat alles goed, zterdag zijn we wezen winkelen voor een trouwjurk voor mijn moeder (ze gaat eindelijk trouwen).
Demi was erbij en heeft zich voorbeeldig gedragen, de hele dag liggen slapen alleen gisteren was ze een beetje kummelig, een beetje uit haar ritme denk ik.
Vandaag weer goed gelukkig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_27885344
Ik ben benieuwd hoe het nú met DaanBanaantje gaat..
Crisis, wat een keuze.. Het enige wat ik kan zeggen is ontzettend veel sterkte..

Anitra, wat moet jij je happy voelen! Geweldig dat het zo kan zeg!

Martineke
W ~ H ~ T
  maandag 13 juni 2005 @ 14:14:51 #249
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27886840
tnx allemaal ik denk toch dat ik het maar moet laten hoe het is en maar moet denken als ze wil komen dan hoor ik t wel.

mijn moeder is altijd wel een beetje een "koele" geweest, en geen zin in familie e.d.
en het valt me gewoon op sinds zij iets met hem had, is het contact stukken minder geworden en eigenlijk niet geheel hersteld zoals naar hoe het was voordat ze iets met hem had.

ene kant hou ik me voor dat ze gewoon nog jong(44) is en plezier wilt maken, en geen zin of tijd heeft om op de trein te stappen om naar dr dochter en kleinzoon te gaan, ze heeft jaren ellende gehad, vanuit dat opzicht begrijp ik het wel dat ze nu " leeft". ze is niet slecht of zo, zeer zeker niet.
ik zou alleen willen dat ze wel iets meer contact kon hebben met mij en met Maxim.
en verder hoop ik heel erg dat ik nooit zo word tegenover mijn (klein)kind(eren)

moeilijk...
pi_27887362
Martineke, ik denk dat het eerder idd haar karakter is dan haar leeftijd (mijn moeder is 46). Jammer voor je dat het zo gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')