abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27839931
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 14:39 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

WTF!!?? Is dit nog steeds??? En welke mediamarkt? OF alle? Want dat verschilt nogal eens
Was in de Media Markt Hengelo, was er gisteren maar heb ze niet meer zien liggen.
pi_27840813
ff een vraagje, hoe heette dat gratis programma ook alweer waarmee je data van je ipod op je computer kon zetten?
pi_27840855
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:46 schreef steve2003 het volgende:
ff een vraagje, hoe heette dat gratis programma ook alweer waarmee je data van je ipod op je computer kon zetten?
Ehpod onder voorbehoud... Je schrijft het anders ff kijken of ik het ergens kan vinden.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:53:47 #155
101860 Tique
strictly seated concert
pi_27841013
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_27841122
quote:
werkt dit alleen als je je muziek daarme eok gesynchronizeerd heb? of kan je het op elke willekeurige computer downloaden en daarmee elke inhoud van elke ipod importeren?

en daarnaast, van de site:
quote:
With a FireWire card and EphPod on a PC
werkt het ook met een usb2.0 verbinding? beetje overbodig mischien, maa rik sta op het punt mijn schijf te formatteren, en heb geen zin om al mijn muziek op dvd's te moeten branden....wil dus mijn iPod als back up gebruiken

vandaar
pi_27841351
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef steve2003 het volgende:

[..]

werkt dit alleen als je je muziek daarme eok gesynchronizeerd heb? of kan je het op elke willekeurige computer downloaden en daarmee elke inhoud van elke ipod importeren?

en daarnaast, van de site:
[..]

werkt het ook met een usb2.0 verbinding? beetje overbodig mischien, maa rik sta op het punt mijn schijf te formatteren, en heb geen zin om al mijn muziek op dvd's te moeten branden....wil dus mijn iPod als back up gebruiken

vandaar
op mijn laatste vraag heb ik al antwoord gevonden, had eerst ff verder moeten kijken
quote:
EphPod is compatible with all iPods, either Mac* or Windows formatted, through firewire and usb connectors.
pi_27846222
Hoe werkt dat dan? Via de USB zet je de muziek weer op je computer ofzo?

Die iTrip is dus verboden, maar is er nog aan te komen, en hoe? Of is er een andere makkelijke (en niet te duren) manier om muziek van je iPod Mini uit je autoradio te laten komen?

Heeft iemand hier ervaring met de garantie van een Mini? Mijn accu is nogal wisselvallig, soms gaat hij 6 uur mee, soms 4. Nu is het opzich niet een heel groot punt, maar ik zit nu nog net in de garantietijd. Hoe lang duurt het voordat je je Mini dan terug krijgt? En alle muziek is er dan zeker vanaf?

Genoeg vragen voor even
pi_27846501
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 23:23 schreef JeroenV het volgende:
Hoe werkt dat dan? Via de USB zet je de muziek weer op je computer ofzo?
Ja werkt net zo als bijvoorbeeld een geheugenkaartje in een card reader.
quote:
Die iTrip is dus verboden, maar is er nog aan te komen, en hoe? Of is er een andere makkelijke (en niet te duren) manier om muziek van je iPod Mini uit je autoradio te laten komen?
Volgensmij is er nog wel aan te komen via Marktplaats zeker anders ff op de site van het merk kijken(was dat niet Belkin?)[/q]
quote:
Heeft iemand hier ervaring met de garantie van een Mini? Mijn accu is nogal wisselvallig, soms gaat hij 6 uur mee, soms 4. Nu is het opzich niet een heel groot punt, maar ik zit nu nog net in de garantietijd. Hoe lang duurt het voordat je je Mini dan terug krijgt? En alle muziek is er dan zeker vanaf?
Eehm hij word soziezo gepareerd dus als hij nog in de garantie valt, meestal word hij gewoon omgewisseld had ik gehoort(geen ervaring hier mee). Voor zover ik weet moet je ong. 3 weken wachten en als het goed is zit de muziek er nog op
pi_27847310
Als hij omgewisseld wordt (wat ik ook gehoord had) kan de muziek er toch niet meer op zitten? Drie weken is wel aardig lang... Maar aan de andere kant heb ik dan wel dubbele accutijd.

Edit: van de Apple-site:

Will the data on my iPod be preserved?
No, your songs and files will not be transferred to your replacement iPod. Please backup important files, and remove all data from your iPod before sending it to Apple.

Nu heb ik de mp3's niet meer op de computer staan, omdat ik die noodgewongen op een andere computer op de iPod moest zetten. Maar de nummers kan je dus via dat bovenstaande programma en USB op je computer zetten?

[ Bericht 57% gewijzigd door JeroenV op 12-06-2005 00:25:20 ]
pi_27847725
ik heb het zojuis met podutil gedaan, is ene erg fijn programmaatje, erg simpel, simpeler dan ephpod vond ik zelf....

http://www.kennettnet.co.uk/software/podutil.php
pi_27847838
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 23:23 schreef JeroenV het volgende:

Die iTrip is dus verboden, maar is er nog aan te komen, en hoe?
mail eens
pi_27847885
quote:
Op zondag 12 juni 2005 00:15 schreef JeroenV het volgende:
Als hij omgewisseld wordt (wat ik ook gehoord had) kan de muziek er toch niet meer op zitten? Drie weken is wel aardig lang... Maar aan de andere kant heb ik dan wel dubbele accutijd.
Ow ja dom van mij
Vaag wel want ik heb gehoort dat ie om word gewisselt en dat je MP3 tjes erop blijven staan maar dat kan idd niet
pi_27848075
quote:
Op zondag 12 juni 2005 00:42 schreef Poepoog het volgende:

[..]

mail eens
Gedaan...

Remzz, weet je die drie weken wel ongeveer zeker?
  zondag 12 juni 2005 @ 01:33:10 #165
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27848564
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:15 schreef Remzz het volgende:

[..]

Was in de Media Markt Hengelo, was er gisteren maar heb ze niet meer zien liggen.
MM Utrecht heb ik ze afgelopen week ook niet meer gezien; is wel een week of twee geleden dat ik ze daar heb gezien geloof ik.
Tap tap tap
pi_27851118
quote:
Op zondag 12 juni 2005 00:59 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Gedaan...

Remzz, weet je die drie weken wel ongeveer zeker?
Nee eigenlijk helemaal niet. Ik had het van verschillende mensen gehoort. En toen ik mijn oude non-iPod hard disk MP3 speler wegbracht was ik hem ook 3 weken kwijt.
pi_27852462
Die is wel wat duurder. Dan kan je beter een echte iTrip van sites als Marktplaats halen.
pi_27856742
kan iemand op de site vinden waar de apple stores zitten??
pi_27856782
http://apple.pagina.nl/
En dan Dealers
pi_27856887
en hoe kan je je ipod volledig resetten? dus dat alle muziek ervan af gaat?
pi_27861256
Ik heb nu een garantieformulier ingevuld. Krijg binnen enkele dagen een doos thuis, waarna ik het ding moet opsturen. Heb alleen verdere omschrijving gegeven, wou eerst alleen kijken hoe het werkte. Maar drukte per ongeluk op doorgaan. Naja, ze weten dat het om de batterijduur gaat, dus ik denk dat ze daar niet te moeilijk over zullen doen.

Alleen gaf hij bij mijn serienummer aan dat mijn garantie verlopen zou zijn. Nu heb ik hier de factuur voor me liggen, en de datum daarop is eind juli 2004. Ik heb dus nog steeds recht op garantie. Nu moet ik eerst weer het aankoopbewijs faxen. Maar dat komt wel goed hoop ik.
pi_27863447
Kan ik ook een iPod formatteren op een Mac zodattie ook op een PC herkent word?
  zondag 12 juni 2005 @ 23:41:02 #174
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27872995
Wellicht interessant voor de iPod gebruikers
quote:
Digitaal mediabedrijf Roxio heeft een softwarepakket ontwikkeld voor iPod gebruikers. De Boom Box stelt bezitters van een iPod in staat nog meer te doen met hun muziekcollectie.

De BoomBox bestaat uit vijf applicaties. De iPodderX applicatie zet podcast abonnementen op de desktop van waar de audiobestanden meteen naar de Ipod overgeheveld kunnen worden. De Audio Hijack applicatie maakt het heel eenvoudig om internet radio-uitzendingen te programmeren, terwijl de iSpeak It software gebruikers in staat stelt hun eigen audiobestanden te creëren vanuit tekstgebaseerde documenten.

Muziek van analoge bronnen zoals lp’s en cassettebandjes kunnen gedigitaliseerd worden via CD Spin Doctor. Tot slot genereert MusicMagic Mixer automatisch afspeellijsten door de muziek te analyseren.

De Boom Box heeft een prijskaartje van 49,95 dollar.
pi_27873571
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:45 schreef arco_corleone het volgende:
en hoe kan je je ipod volledig resetten? dus dat alle muziek ervan af gaat?
De nieuwste firmware installeren op je iPod. Bij mijn iPod Mini is dat nu 1.3. Daar kun je kiezen: "Updaten" en "Herstellen" Bij herstellen verwijderd hij ook alle data, en moet je dus alles opnieuw instellen (+ muziek)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')