De Sony's (Ex 71slquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er sinds kort ook eentje, maar de kwaliteit van de standaard oordopjes valt me tegen.
Nu heb ik gehoord dat Sony erg goeie heeft voor de iPod, maar waar kan ik deze krijgen? Een vriend van me heeft ze uit Thailand ofzo laten overvliegen...
Dat zijn idd de Sony dopjes ja...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
De Sony's (Ex 71sl) geven erg goed geluid, ze koste ongeveer rond de 40-50 euro en zijn dacht ik bij de media markt nog te krijgen. Ik heb ze ook gehad, met nadruk op gehad
ik heb ze 2 maandjes mogen gebruiken maar toen werd de kabel helemaal verrot en kon ik hem weg gooien
de kabel werd helemaal plakkerig en kleverig en kon je zo los trekken
daar is ook hier en daar wat over te vinden in het topic op Got: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1040292
is namelijk een bekende fout![]()
dat is heel vette gadget ja, jammer alleen dat ze dan niet hebben met gewone oordopjes, ik heb zo'n hekel aan van die oorwarmers.... en ze zullen idd batterijen zuigen zoals iemand anders al op mertke....quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef lj_lightning het volgende:
beetje offtopic misschienmaar ik zag laatst wel een vette koptelefoon
![]()
[afbeelding]
Bluetooth koptelefoon![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef lj_lightning het volgende:
beetje offtopic misschienmaar ik zag laatst wel een vette koptelefoon
![]()
[afbeelding]
Bluetooth koptelefoon![]()
Hij is nog niet te koop volgens mij, je kunt je intekenen maar er staat nog geen releasedate.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat is heel vette gadget ja, jammer alleen dat ze dan niet hebben met gewone oordopjes, ik heb zo'n hekel aan van die oorwarmers.... en ze zullen idd batterijen zuigen zoals iemand anders al op mertke....
iemand ervaring met dit ding?
er zijn denk ik wel goedkopere alternatieven, die net zo goed werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
Wat vind men hiervan?
http://www.ipodcleaner.com/products.html#
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:33 schreef Tique het volgende:
Ik dacht 2 3 dingen: 'Te duur' en 'ISkin' en 'Bier'
die dingen gaan via je hoofdtelefoon uitgang dus geschikt voor elke disc/casette/ipod/whatever.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:46 schreef Sheva het volgende:
weet iemand toevallig waar ze zo'n cassettebandje verkopen die je op je Ipod kan pluggen, om je mp3's te kunnen afspelen in je auto? deze moet ook geschikt zijn voor mn ipod mini 4gb
Ik heb iig oordopjes van Sony gekocht die echt niet samengaan met de iPodquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er sinds kort ook eentje, maar de kwaliteit van de standaard oordopjes valt me tegen.
Nu heb ik gehoord dat Sony erg goeie heeft voor de iPod, maar waar kan ik deze krijgen? Een vriend van me heeft ze uit Thailand ofzo laten overvliegen...
WTF!!?? Is dit nog steeds??? En welke mediamarkt? OF alle? Want dat verschilt nogal eensquote:Op donderdag 2 juni 2005 19:27 schreef Remzz het volgende:
Iemand vroeg in het vorige topic voor een goede aanbieding. Bij de Mediamarkt hebben ze de 4 gig mini met bose sounddock voor ¤279
Ach man dat bose sounddock is onzin.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:39 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
WTF!!?? Is dit nog steeds??? En welke mediamarkt? OF alle? Want dat verschilt nogal eens
Nee, want de vorige keer zeiden ze dat ik hem maar op moest sturen. Maar ik ben er van overtuigd dat dit gewoon een software probleem moet zijn, want het gebeurt mij nu 2 keer direct achter elkaar..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:24 schreef Skv het volgende:
al naar de Apple store ding geweest?
Daar weten ze meestal precies waar het aan ligt, en kunnen ze het helpen oplossen.
Heb je wel de nieuwste firmware dr op?
En welke software gebruik je? iTunes?
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach man dat bose sounddock is onzin.
Koop gewoon een normale dock, en een kabeltje naar een fatsoenlijke stereo-installatie.
Zoals?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:56 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
er zijn denk ik wel goedkopere alternatieven, die net zo goed werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |