Nee het kan anders, is ooit een topic overgeweest maar is om begrijpelijke redenen geslotenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:17 schreef Newb het volgende:
[..]
Maakt dat echt niets uit? Ik bedoel, moet ik dan niet opeens betalen? Mijn ipod is uit Miami meegenomen, in januari. De garantie is volgens het leuke lieve formulier verlopen!
Kan nooit, januari - heden is 5 maanden, en niet 12 en 1 dag. Bonnetje heb ik niet meer.![]()
Heb je msn? Kun je me misschien het een en ander duidlijk maken. Buiten Fok! om.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee het kan anders, is ooit een topic overgeweest maar is om begrijpelijke redenen gesloten![]()
Kevin[at]detoekomst[dot]comquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Newb het volgende:
[..]
Heb je msn? Kun je me misschien het een en ander duidlijk maken. Buiten Fok! om.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:38 schreef Remzz het volgende:
blaat
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:08 schreef H-blast het volgende:
[..]
dat is wel vet! Een beetje hetzelfde als via een AUX-kabel?
Idd, alles wat draadloos is, is handig. Langleve Wireless!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk enorm handig voor in de auto.
Pussyquote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Newb het volgende:
Ik durf het niet. Ben bang dat ik toch die 40 eurie moet neerleggen. Persuade me.
Ja slet, maar dat ging wel goed. Dock dan. Ik krijg de melding dat mijn garantie is verlopen, en dat is niet zo! Nu moet ik gokken, en kan ik dus aanvinken dat ik 'n bon stuur (waarop staat dat ik garantie heb) maar die ben ik kwijt. Kan 'm ook niet sturen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Pussy
Heb zelf ook 40 euri bespaart op een dock.
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Pussy
Heb zelf ook 40 euri bespaart op een dock.
bij een gemiddelde elektronicazaak (of autozaak á la Halfords) hebben ze die dingen ook wel. Ze zijn ook niet speciaal voor de iPod gemaakt ofzo..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef Sheva het volgende:
thanks dude, meteen ff bestellen
jammer dat ie momenteel is uitverkocht
Ik heb alleen de standaard iPod Mini producten erbij gekregen, dus helaas geen dockingstationquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Geqxon het volgende:
Mijn broer kreeg die dock ook bij zijn 4G 20GB iPod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |