Bedanktquote:
Reageert idd niet op de knopjes, ook niet op de adapter, of PCquote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef tonks het volgende:
Reageert ie helemaal niet meer op de knopjes?
Heb je hem al op de adapter aangesloten?
Op de computer opnieuw?
Staat hij niet op lock.. zou wel niet maar toch
Ik heb al 2x een hartverlamming door mijn ipod gehad.quote:
JA!quote:
Ik had ook wat heeeel engs.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Reageert idd niet op de knopjes, ook niet op de adapter, of PC![]()
Hij staat ook niet op lock.... begrijp er niks van.
Heb je tenminste een goed excuus om een iPod Photo 60 GB te kopenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef Skv het volgende:
T is echt wel doodeng
Heb geen garantie ofzo meer, dus mócht er een keer wat mee mis gaan, ben ik aan het huilen
Donequote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef grunge-metal het volgende:
Wil een mod trouwens de TopicTitel even aanpassen naar 'Het GROTE Apple iPod Topic 8' wel zo netjes.
Ik stond een keer in de metro en kon mijn iPod niet vinden, natuurlijk net in die ene zak stoppen waar je hem nooit hebt! Ik stond daar te zweten en doodsangsten uit te staan joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JA!Hij staat wel vaker even vast maar dat kan ik altijd oplossen. Nu was hij al een hele dag dood
Maakt dat echt niets uit? Ik bedoel, moet ik dan niet opeens betalen? Mijn ipod is uit Miami meegenomen, in januari. De garantie is volgens het leuke lieve formulier verlopen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |