Ja, en het is ruk.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:55 schreef tonks het volgende:
Iemand linux ipod al geprobeert?
Mijn garantie is verlopen.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef tonks het volgende:
Nieuwe gratis bestellen
Heb hier nog 2 in verpakking liggen en 2 uit verpakking
De kabel is er wel uitquote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Scandalous het volgende:
Die van mij staat vast op dat 'Do not disconnect' gebeuren, krijg hem met geen mogelijkheid gereset. En ik heb mn handleiding niet bij me. En nu?
Ik heb hem gewoon losgekoppeld zoals het hoort, niet ineens eruit getrokken. Het lichtje blijft ook maar branden.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:54 schreef tonks het volgende:
[..]
De kabel is er wel uit. domme vraag misschien
De bovenste knop en de middelste inhouden?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon losgekoppeld zoals het hoort, niet ineens eruit getrokken. Het lichtje blijft ook maar branden.
quote:Toggle the Hold switch on and off. (Slide it to Hold, then turn it off again.)
Press and hold the Menu and Select buttons until the Apple logo appears, about 6 to 10 seconds. You may need to repeat this step.
Tip: If you are having difficulty resetting your iPod, set it on a flat surface. Make sure the finger pressing the Select button is not touching any part of the click wheel. Also make sure that you are pressing the Menu button toward the outside of the click wheel, and not near the center.
If the above steps did not work, try connecting iPod to a power adapter and plug the power adapter into an electrical outlet, or connect iPod to your computer. Make sure the computer is turned on and isn't set to go to sleep.
Bedanktquote:
Reageert idd niet op de knopjes, ook niet op de adapter, of PCquote:Op maandag 6 juni 2005 16:00 schreef tonks het volgende:
Reageert ie helemaal niet meer op de knopjes?
Heb je hem al op de adapter aangesloten?
Op de computer opnieuw?
Staat hij niet op lock.. zou wel niet maar toch
Ik heb al 2x een hartverlamming door mijn ipod gehad.quote:
JA!quote:
Ik had ook wat heeeel engs.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Reageert idd niet op de knopjes, ook niet op de adapter, of PC![]()
Hij staat ook niet op lock.... begrijp er niks van.
Heb je tenminste een goed excuus om een iPod Photo 60 GB te kopenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef Skv het volgende:
T is echt wel doodeng
Heb geen garantie ofzo meer, dus mócht er een keer wat mee mis gaan, ben ik aan het huilen
Donequote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef grunge-metal het volgende:
Wil een mod trouwens de TopicTitel even aanpassen naar 'Het GROTE Apple iPod Topic 8' wel zo netjes.
Ik stond een keer in de metro en kon mijn iPod niet vinden, natuurlijk net in die ene zak stoppen waar je hem nooit hebt! Ik stond daar te zweten en doodsangsten uit te staan joh!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JA!Hij staat wel vaker even vast maar dat kan ik altijd oplossen. Nu was hij al een hele dag dood
Maakt dat echt niets uit? Ik bedoel, moet ik dan niet opeens betalen? Mijn ipod is uit Miami meegenomen, in januari. De garantie is volgens het leuke lieve formulier verlopen!quote:
Nee het kan anders, is ooit een topic overgeweest maar is om begrijpelijke redenen geslotenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:17 schreef Newb het volgende:
[..]
Maakt dat echt niets uit? Ik bedoel, moet ik dan niet opeens betalen? Mijn ipod is uit Miami meegenomen, in januari. De garantie is volgens het leuke lieve formulier verlopen!
Kan nooit, januari - heden is 5 maanden, en niet 12 en 1 dag. Bonnetje heb ik niet meer.![]()
Heb je msn? Kun je me misschien het een en ander duidlijk maken. Buiten Fok! om.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee het kan anders, is ooit een topic overgeweest maar is om begrijpelijke redenen gesloten![]()
Kevin[at]detoekomst[dot]comquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Newb het volgende:
[..]
Heb je msn? Kun je me misschien het een en ander duidlijk maken. Buiten Fok! om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |